• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

join the crew!

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}

-Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Pace
    Ik werd uit mijn gedachten over Hannah gehaald door Austin die naast me kwam zitten. "Heey", zei hij. "Yooow", begroette ik hem glimlachend terug.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Austin
    'Yoow'begroete Pace me en ik kijk even grijnzend naar hem. 'En is het weer goed?'vraag ik lachend. Ze hebben hun gezicht niet meer onder de stift zitten,hoe ze dat er af hebben gekregen snap ik niet.

Pace
    "Natuurlijk, ze kan niet zonder me", zei ik en grinnikte even. Iedere keer dwaalden mijn gedachten af naar Hannah en elke keer zonder dat ik het goed en wel besefte. Zou ik ... Neen, dat kan toch niet, of wel?

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Austin
    Ik grinnikte even en zette mijn handen achter me zodat ik wat kon leunen.Ik keek even naar Pace die nogal in gedachte leek te zijn dus pakte ik mijn biertje en dronk een paar slokken terwijl ik even naar de andere keek.'Waar is de rest eigenlijk?'

Aedan
    Ik onderzocht met mijn handen zijn hele lichaam tot ik uiteindelijk net als hem mijn handen tussen zijn benen laat glijden.
    Ik speel even met zijn lengte en kijk hem grijnzend aan.

[Mijn topics (; mag ik Eadric's laatste reactie]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    [Mijn topics (; mag ik Eadric's laatste reactie]

{effe zoeken ;)}

JokerBaby schreef:
    (...)
    Eadric
    Ik kijk haar ook glimlachend aan en hou mijn hoofd een beetje schuin, terwijl ik haar gezicht nog eens in me op neem. Ze ziet er echt prachtig uit.
    Ik leg mijn hand op haar wang en streel zachtjes met mijn vingers over haar huid.
    "Je bent prachtig." mompel ik.

dat moet deze zijn ;)

Sky Jessica Love
    'Je bent prachtig,' mompelt Eadric. Terwijl hij met zijn vingers over mijn huid streelt. Ik word verlegen van wat hij zegt en kijk naar beneden.
    'Dat zegt nooit iemand,' mompel ik verlegen terug. En ik kijk weer op naar Eadric. 'Heb jij enig idee hoe laat het is?'

Eadric
    Ik glimlach lief naar haar en kijk dan op mijn horloge.
    "23u 30." zeg ik. "Waarom? Moet je thuis zijn of zo?" vraag ik bezorgd.

Sky Jessica Love
    Ik glimlach naar hem, 'Nee, ik hoef nog niet thuis zijn. Althans, mijn ouders zijn toch nooit thuis, dus bepaal ik het zelf.' ik kijk even naar boven. 'Maar als je weg wilt moet je het zeggen hoor.'

Eadric
    "Nee, hoor. Ik ga pas weg als jij dat wilt." glimlach ik. Ik profiteer van het feit dat ze naar boven keek door mijn lippen in haar nek te planten.
    "Ik amuseer me goed genoeg hier."

Sky Jessica Love
    'Nee hoor. Ik ga pas weg als jij dat wilt,' glimlacht hij. En ik voel zijn lippen in mijn nek Ik glimlach en Eadric zegt:
    'Ik amuseer me goed genoeg hier.' ik kijk naar hem lachend en zeg: 'O is dat zo?' en ik druk mijn lippen op die van hem. 'Ik vermaak me ook wel hoor.'

Eadric
    "Hmmm." murmelde ik tegen haar lippen aan, ik duwde haar een stuk achterover zodat ik boven haar hing.
    "Nog steeds?" grijnsde ik.

Sky Jessica Love
    Hij duwt me een stukje achterover zodat hij boven me hangt.
    'Nog steeds?' grijnst hij. En ik lach naar hem.
    'Ja, nog steeds.' en ik druk mijn lippen kort op de zijne. 'Jij ook?'