• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

join the crew!

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}

-Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Sky Jessica Love
    'Dan hebben we het goed getroffen met elkaar,' lach ik. Eadric heeft zijn ogen gesloten. En ik merk ook dat ik toch wel moeier ben dan ik dacht. 'Oke, ik ga maar eens slapen,' ze ik. En ik druk nog even kort mijn lippen op die van hem waarna ik mijn hoofd op zijn borstkas leg en mijn ogen sluit.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Eadric
    Ik open mijn ogen even en kijk haar aan. Hoe ze daar tegen me aan lag. Het was iets wat ik al lang had moeten missen. Velen hadden op mijn leeftijd hun eerste liefde al gehad, maar bij mij... nou ja... ik had zo mijn tijd nodig gehad.
    Ik vroeg me af of ik nu echt verliefd was of ik gewoon liefde en aandacht zocht en Sky die kon geven. Ja, ze zag er prachtig uit en ze was lief en misschien... heel misschien had ik al wat vlinders in mijn buik, maar was het niet wat te vroeg om daarover te oordelen?
    Ik besloot er nu gewoon van te genieten en sloot mijn ogen. Met haar warme lichaam in mijn armen, viel ik in slaap.

Sky Jessica Love
    Ik voel al snel dat ik in slaap val. Wat wil je ook anders als je doodop bent van al dat reizen en je nu lekker warm in de armen van een lieve jongen ligt. Ik ben op dit moment zo blij dat ik niet snurk. Nooit gedaan ook. Wel praat ik af en toe in mijn slaap, over de dingen die ik op dat moment dan droom. Wanneer ik echt aan het dromen ben herken ik het gelijk. De oefenstudio met mijn vorige danscrew. We zijn er allemaal, dit is zo'n herinneringsdroom. Ik leg de nieuwe choreografie uit en Samantha is het er niet mee eens, ze voelt zich achtergesteld omdat ze achteraan moet dansen. 'Sam, het is maar voor 1 dans,' zucht ik. 'En je bent dan juist goed te zien, bij deze dans.' ze kijkt weg van me. Ze weet dat ik gelijk heb. Voor de rest vinden de andere het wel goed. We beginnen met oefenen, en het gaat wel redelijk voor de eerste keer. Dan komt ineens Jack binnen. Hij is woest. Op mij. 'Verdomme Sky,' zegt hij kwaad. 'Hoe kun je me eruit gezet hebben?' dat klopt. Ik heb Jack uit mijn danscrew gezet. Hij was zowat nooit aanwezig, en hij zeurde altijd. Daarbij heeft hij me vaak zat bedreigd. 'Ik kan niet geloven dat je dat gedaan hebt.' zegt hij nog steeds even kwaad. 'Jack,' begin ik. 'Laat ons gewoon met rust.' maar dat doet hij niet. Integendeel hij loopt naar me toe en slaat me zo op mijn wang met een vlakke hand. Ik voel dat het rood wordt. 'Verdomme.' zeg ik enkel. Gelijk gooi ik Jack op de grond neer, dankje Daniël denk ik. Hij heeft me alle dingen geleerd die hij kent als bewaker. 'Kappen Jack, ga verdomme weg.' zeg ik. Het valt me op dat niemand van mijn crew me kwam helpen. Niet dat dat nodig was, ik kan Jack zelf wel aan, maar het gaat om het idee. Ik sta op en laat Jack los. 'Wegwezen,' zeg ik. Hij staat op en draait zich om, ik denk dat hij weg loopt maar ineens draait hij zich om en heeft een mes in zijn hand. Hij haalt er in een keer mee uit en steekt vol in mijn buik. Ik schreeuw het uit van pijn.

Eadric
    Ik schrik overeind als ik haar hoor schreeuwen. Ik kijk rond, maar zie niets. Waarom was ze dan zo aan het gillen?
    Ik besefte dat het zich niet in deze kamer maar in haar afspeelde. Ze had een nachtmerrie.
    "Sky?" ik schudde zacht aan haar schouder. "Sky, wakker worden, het is niet echt! Wakker worden."

jaimyhoi schreef:
    Sky Jessica Love
    Ik voel al snel dat ik in slaap val. Wat wil je ook anders als je doodop bent van al dat reizen en je nu lekker warm in de armen van een lieve jongen ligt. Ik ben op dit moment zo blij dat ik niet snurk. Nooit gedaan ook. Wel praat ik af en toe in mijn slaap, over de dingen die ik op dat moment dan droom. Wanneer ik echt aan het dromen ben herken ik het gelijk. De oefenstudio met mijn vorige danscrew. We zijn er allemaal, dit is zo'n herinneringsdroom. Ik leg de nieuwe choreografie uit en Samantha is het er niet mee eens, ze voelt zich achtergesteld omdat ze achteraan moet dansen. 'Sam, het is maar voor 1 dans,' zucht ik. 'En je bent dan juist goed te zien, bij deze dans.' ze kijkt weg van me. Ze weet dat ik gelijk heb. Voor de rest vinden de andere het wel goed. We beginnen met oefenen, en het gaat wel redelijk voor de eerste keer. Dan komt ineens Jack binnen. Hij is woest. Op mij. 'Verdomme Sky,' zegt hij kwaad. 'Hoe kun je me eruit gezet hebben?' dat klopt. Ik heb Jack uit mijn danscrew gezet. Hij was zowat nooit aanwezig, en hij zeurde altijd. Daarbij heeft hij me vaak zat bedreigd. 'Ik kan niet geloven dat je dat gedaan hebt.' zegt hij nog steeds even kwaad. 'Jack,' begin ik. 'Laat ons gewoon met rust.' maar dat doet hij niet. Integendeel hij loopt naar me toe en slaat me zo op mijn wang met een vlakke hand. Ik voel dat het rood wordt. 'Verdomme.' zeg ik enkel. Gelijk gooi ik Jack op de grond neer, dankje Daniël denk ik. Hij heeft me alle dingen geleerd die hij kent als bewaker. 'Kappen Jack, ga verdomme weg.' zeg ik. Het valt me op dat niemand van mijn crew me kwam helpen. Niet dat dat nodig was, ik kan Jack zelf wel aan, maar het gaat om het idee. Ik sta op en laat Jack los. 'Wegwezen,' zeg ik. Hij staat op en draait zich om, ik denk dat hij weg loopt maar ineens draait hij zich om en heeft een mes in zijn hand. Hij haalt er in een keer mee uit en steekt vol in mijn buik. Ik schreeuw het uit van pijn.

{Ken ik die Daniël toevallig? -wbw- XD (Sorry kon ik niet laten)}

Don't be like the rest of them, darling

Sky Jessica Love
    Ik voel iemand schudden aan mijn schouder. Maar de messteek doet verschrikkelijk pijn. 'Sky wakker worden, het is niet echt! Wakket worden.' en ik doe mijn ogen open. Dan zie ik Eadric. Ik zucht even en voel mijn hart tekeer gaan. 'Het was wel echt,' zeg ik zachtjes. Maar Eadric weet niet waar ik het over heb. Ik leg uit wat ik gedroomd heb en doe dan me short een stuk omhoog. Er loopt een litteken over mijn buik, die is best groot. 'Het was wel echt,' zeg ik weer zacht en ik kijk naar beneden.

WillNotLearn schreef:
    (...)

{Ken ik die Daniël toevallig? -wbw- XD (Sorry kon ik niet laten)}

[Ghheeheh :Y) ja je kent hem ;D]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Ghheeheh :Y) ja je kent hem ;D]

{Ik wist het gewoon XD Thinking of Daniël all the time? XD}

WillNotLearn schreef:
    (...)

{Ik wist het gewoon XD Thinking of Daniël all the time? XD}

[o no! Ssshhtt! Ik wilde eerst Jake doen, maar ik vond Daniël toch leuker klinken ;D]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[o no! Ssshhtt! Ik wilde eerst Jake doen, maar ik vond Daniël toch leuker klinken ;D]

{Uhu.. Dus toch Daniël -wbw- XD}

Eadric
    Ik sper mijn ogen ver open en weet bijna zeker dat mijn mond al een een even grote O vormde.
    "Maar, hoe-" de verwarring veranderde in woede. "De klootzak! Hoe kon hij dat doen?! Als- als ik die gast ooit tegenkom, dan zal ik hem eens wat laten zien!" ik sprong op en ijsbeerde heen en weer. Mijn woede verbood het me om nog te blijven zitten.
    "Waar woont die gast?" gromde ik bijna.

{Ok.... volgt de conversatie niet helemaal}

Sky Jessica Love
    Ik zie dat Eadric verbaast is. En daarna echt boos is.
    'Waar woont die gast?' gromt Eadic zowat. Ik sta op en loop naar hem toe. Ik dwing hem naar me te kijken.
    'Het is verleden tijd, hij is verleden tijd. En het is waar ik hiervoor woonde, ver weg dus.' ik heb me shirt alweer naar beneden gedaan en ik ga weer op mijn bed zitten en sla mijn armen om mijn knieën terwijl ik voor me uit staar. 'Ik kom hem als het goed is nooit meer tegen. Niet dat hij in de gevangenis zit, maar die sukkel zal het niet in zijn hoofd halen om hier heen te komen.'

Eadric
    Ik ga naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen.
    "En als hij het toch waagt, staat hem nog een verrassing te wachten." zeg ik met een stem die trilt van de ingehouden woede.
    Hoe sommige mensen zoiets konden doen, was me een raadsel. Ik legde mijn hoofd op het hare en drukte mijn lippen op haar kruin.
    "Niemand mag jou nog zoiets aandoen."

Sky Jessica Love
    Hij slaat zijn armen om me heen. 'En als hij het toch waagt, staat hem nog een verrassing te wachten,' zijn stem trilt. Jij druk een kus op mijn kruin. 'Niemand mag jou nog zoiets aandoen.' en mijn lichaam schokt heel even. Ik had de herinnering zo goed weggestopt.. Dacht ik. Verkeerd gedacht. Ik zucht. 'Ik denk er liever niet aan terug,' er komen tranen in mijn ogen op, maar ik knipper die verwoed weg. Geen tranen, geen tranen, geen tranen.