• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij verstrengelt onze vingers en kijkt me glimlachend aan. Ik glimlach naar hem terug. En trek hem mee richting mijn kamer. Thanks pap en mam voor het tweepersoonsbed. Ik laat Eadric's hand los en loop naar de wandkast. Ik pak er een simpele short uit en een topje. Dan schuif ik het andere gedeelte open, het jongensgedeelte. 'Hier kan je kleren pakken als je wil. Weet je nog mijn broer, Peter, dit zijn zijn kleren.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmm, handig." grinnikte ik. Ik keek de kleerkast met twinkelende ogen rond.
    "Wauw, je broer is echt cool!" grinnik ik.
    Ik nam een simpele short en T-shirt en legde mijn eigen pet en sneakers gewoon aan de kant.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik lach om wat Eadric zegt. 'Mijn broer heeft een goede smaak,' glimlach ik. 'En jij ziet er zo ook erg knap uit.' en ik kijk even blozend weg. Dan ga ik op mijn bed zitten in kleermakerszit. Ik kijk mijn nieuwe kamer rond. Ik heb deze keer voor rode elementen gekozen. Dan kijk ik weer naar Eadric en klop naast me op het bed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik glimlach als ze bloost en ga naast haar op het bed zitten.
    "Vast lang niet zo knap als jij." zeg ik zacht en leg mijn hand licht op haar knie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Vast lang niet zo knap als jij,' zegt hij zacht. Zijn hand ligt licht op mijn knie. Ik kijk ernaar en glimlach. 'Dat klopt, jij bent veel knapper dan ik.' en ik kijk even uit het raam. Dan kijk ik weer naar Eadric en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmm, volgens mij heb je me verkeerd begrepen." glimlach ik.
    "Je zei dat ik er zo erg knap uit zag en ik antwoordde dat ik vast lang niet zo knap was als jij. Dat wilt dus zeggen dat jij knapper bent." grijns ik en leg mijn hoofd op het hare


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach, en hij legt zijn hoofd op die van mij. 'Neeeeee, dat kan helemaal niet,' zeg ik. 'In vergelijking met jou ben ik niet knap. Totaal niet.' hij gaat deze discussie echt niet winnen. 'Geloof me nou maar.' ik ben echt niet zo knap. Nooit geweest, zal u ook niet zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Jij bent echt honderd keer knapper dan mij." sputter ik verontwaardigd tegen. "Ik had vroeger veel zussen en 1 daarvan was echt bloedmooi. Op school zag ik dat de jongens haar aanbeden en ze kreeg alles van iedereen gedaan. En weet je." Ik nam haar kin vast, zodat ze me wel recht moest aankijken. "Jij bent nog honderd keer mooier dan zij."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Jij bent echt honderd keer knapper dan mij,' sputtert hij.. 'Ik had vroeger veel zussen en 1 daar van was echt bloedmooi. Op school zag ik dat de jongens haar aanbeden en ze kreeg alles van iedereen gedaan. En weet je,' hij neemt mijn kin vast, ik kan niet anders dan hem aankijken. 'Jij bent nog honderd keer mooier dan zij.' ik sla mijn ogen neer. 'Dat kan niet,' zeg ik zacht. En ik kijk weer op. 'Maar het is wel lief.' n ik kijk weer neer. Ik draai mijn hoofd vanuit zijn hand. Ik denk terug aan mijn oude crew. Daar was er ook altijd verdeeldheid over, jaloezieën. Ruzies. Als ik er aan terug denk bedenk ik me dat onze crew vaak ruzie had. 'Maar je hoeft het niet zomaar te zeggen,' zeg ik dan zacht. En ik kijk weer naar Eadric. 'Jij blijft toch wel leuker en alles voor mij. Meer dan ik.' en ik glimlach kleintjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Maar jij blijft altijd leuker en alles voor mij. Veel meer dan ik." hield ik koppig vol en glimlach ook kleintjes. Ik sla mijn armen om haar heen en leg mijn hoofd weer op de hare.
    "Maar laten we voor dat vooral geen ruzie maken."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij slaag zijn armen om me heen en legt zijn hoofd op die van mij. 'Maar laten we voor dat vooral geen ruzie maken.' ik moet er om glimlachen. 'Daar ben ik het helemaal mee eens.' en ik zucht even diep. 'zullen we gaan slapen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ja, hoor, wat jij wilt." glimlach ik. Ik trek haar mee achterover en leg het deken over ons heen.
    "Ben je heel moe?" vraag ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Ben je heel moe?' vraagt Eadric zacht. We liggen samen op het bed met de deken over ons heen. Door de biertjes was ik wel vermoeider geworden, maar echt doodmoe ben ik ook weer niet. 'Ik ben wel moe, lange dag achter de rug met verhuizen enzo,' en ik kijk naar Eadric. 'Jij nog niet dan?' ik kijk hem aan in zijn mooie ogen. Die zijn echt mooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmm, niet echt eigenlijk." glimlach ik haar toe. Ik strijk met mijn handen over haar haren.
    "Maar als ik je met rust moet laten zeg je het maar." knipoog ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Maar als ik je met rust moet laten zeg je het maar,' knipoogt Eadric. Ik moet er om glimlachen. Eadric strijkt over mijn haren. 'Dat hoef je niet hoor,' glimlach ik. 'En wat wil je doen dan? We kunnen van alles en nog wat doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.