• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

join the crew!

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}

-Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Amy
    "Aaaaaaaah!" gilde ik kwaad en ik rende Pace meteen achterna. Ondanks dat ik zo klein was, was ik toch best snel. Ik haalde hem stukje bij beetje in en sprong uiteindelijk op zijn rug, waardoor we beiden voorover in het zand vielen.
    "Jij, klootzak!"

Alex/Alexandra Night

Ik moest lachen om Amy die direct Pace achterna rende en op zijn rug sprong zodat ze beide in het zand terechtkwamen en moest een lachend: 'Ik zei het je toch' Onderdrukken.

Don't be like the rest of them, darling

Pace Saade
    "Het was Sky's idee, kijk, ze heeft op mijn wang ook getekend", zei ik terwijl ik met moeite het hartje op mijn wang probeerde te tonen. Ik hoopte dat ze niet al te moordlustig was.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Amy
    "Jij verdomde zogezegde grote broer! Ik ben blij dat Aedan mijn broer is en jij niet!" Ik was zo kwaad dat ik niet echt wist wat ik allemaal aan het uitkramen was. Ik sloeg tegen zijn borstkas aan. Het zou hem waarschijnlijk niet al te veel pijn doen, maar ik maakte wel duidelijk hoe ik me voelde.

[Oke,wie wil met Austin praten?^^]

[Hij kan Pace komen redden uit de handen van de moordlustige en bloeddorstige Amy *please save him, somebody*]

[Haha,oke is goed]

{I think Pace doesn't deserves to be saved..}

Austin
    Ik had de hele tijd gedanst en was nu best moe. Ik ging ergens zitten en keek lachend toe hoe Amy bij Pace op de rug sprong en hem op zijn borstkas begon te slaan. Ik sprong op en liep er heen. Ik keek even lachend naar Amy en keek naar Pace. 'Wat heb jij bij der uitgehaalt?'vraag ik lachend.

Alex/Alexandra Night

'Kijk naar Amy's gezicht en je weet het' Andwoorde ik op Austin zijn vraag, hij had het zelf verdient en hij wist dat Amy zo zou reageren dus het was zijn eigen schuld

Pace Saade
    "Ze was in slaap gevallen en laat ik nu heel toevallig een stift bij me hebben", zei ik terwijl Amy me nog steeds aan het slaan was. Niet dat ik het voelde natuurlijk, daarvoor was ze niet sterk genoeg.

[Pace is je voor eeuwig dankbaar.]

Amy
    Ik voel de stift in zijn broekzak zitten en haal hem er snel uit.
    "Alcoholstift?! Dat krijg ik er nooit meer af!" ik keek hem met vlammende ogen aan. "Dat krijg je terug!" ik schrijf in wat snelle bewegingen zijn hele gezicht vol, waarna ik de stift snel ergens tussen de bomen gooi.

Pace Saade
    Ik had er nu niet meteen problemen mee dat ze me vol schreef, ik had thuis toch speciale zeep waarmee ik alcoholstift zonder problemen ergens af kreeg. Dat hoefde Amy natuurlijk niet te weten.

Amy
    Ik keek hem aan en was nog steeds niet tevreden.
    "Ik haat je nog steeds." roep ik kwaad. "Ik heb zin om je te slaan." maar dan eens goed in zijn gezicht, dat zou hij wel voelen.

Pace Saade
    "Sla me dan, ik heb het verdiend", zei ik moeilijk. Het was waar, ik had het ook verdiend.