• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Hoor wie het zegt." mompelde ik weeral hees van verlangen. Ik laat mijn handen achter haar rug glijden en kijk haar even vragend aan voor ik haar bh zou los maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Hoor wie het zegt,' zegt Eadric hees. En ik vind het zo lief dat hij hees klinkt. Zijn handen glijden naar mijn rug, naar mijn bh-sluiting. En hij kijkt me vragend aan. Ik knik en glimlach dan naar hem. Ik aarzel niet. Ik wil dit met Eadric. Andere handen dan die van Jack.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik pruts wat met de sluiting en bijt ondertussen onzeker op mijn lip. Als ik hem open heb gekregen, trek ik haar bh uit en begin dan weer kusjes op haar buik te drukken. Ik trek een spoor via haar navel naar haar borsten en eindigde bij haar tepel. Ik zoog er zacht aan en liet mijn tong erlangs glijden. Ik wist niet of ik het goed deed en hield haar reactie ondertussen dus scherp in de gaten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij drukt weer kusjes op mijn buik zodra mijn bh uit is. Via mijn navel door omhoog, en hij eindigt bij mijn borsten. Hij zuigt er zachtjes aan en maakt rondjes met zijn tong erom heen. En ik kreun zachtjes. Dit voelt echt heerlijk, wanneer Eadric het doet. Ik zie hoe Eadric oplettend naar mij kijkt en ik ga met mijn handen door zijn haar terwijl ik zacht zeg: 'Ga door.' en ik weer zachtjes kreun.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik glimlach en druk mijn lippen weer op de hare. Onze tongen begonnen weer een vurig spel, terwijl ik haar borsten masseerde. Ik trok me even terug en keek haar toen onzeker aan.
    "Misschien moet ik het best zeggen... Ik ben nog maagd, dus... als er iets niet goed voelt of zo, moet je het zeggen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach naar hem. 'Ik kan alleen maar wensen dat ik nog maagd was,' zeg ik zacht. Jack was mijn eerste en mijn enige. 'Maar we hoeven nu nog niet verder te gaan hoor,' glimlach ik. Mijn opwinding was best groot. Dus ik ga verder met Eadric kussen in zijn nek. En ook af en toe zacht zuigen. Ik wil hem laten genieten. En ik ga mijn weg verder naar beneden, en ik bijt even zachtjes in zijn tepel en ik druk kusjes over heel zijn buik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Jij weet tenminste wat te verwachten nu, maar ik wil wel verder gaan. Ik wil deze hele nieuwe ervaring ontdekken... met jou." mompelde ik voor ze me weer helemaal gek begon te maken. Ik kreunde zacht en beet op mijn lip van genot.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach als ik hem hoor kreunen. 'Dus je wilt verder gaan?' vraag ik aan hem. En ik kijk hem in zijn ogen aan. Ik moet het zeker weten. En ik ga met mijn hand richting zijn broek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik knik overtuigd, terwijl ik verstijf als haar hand naar mijn broek gaat. Niet van schrik, maar van verwachting.
    Ik beet opnieuw op mijn lip en keek haar bijna smekend aan. Het spande daar beneden al veel te hard.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik voel dat hij verstijft. Dus ik wacht. 'Je wilt dit, zeker?' vraag ik nog een keer aan hem. En ik geef hem de tijd om nee te zeggen terwijl ik gewoon rustig zijn broek uit doe. Hij heeft nu nog zijn boxer aan. Ik kijk niet naar zijn kruis. Het kan anders best ongemakkelijk voor hem zijn. Zelf heb ik ook nog mijn broek aan, dus ik sta even op en doe die ook uit. Ik sta in een slipje voor hem, voor de rest naakt. Als hij dit wil, dan hebben we ook condooms nodig. Thanks mam, denk ik, ze heeft ze al klaar gelegd in mijn nachtkastje met de tekst; zekerheid voor alles.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ja." mompelde ik hees. Mijn ogen dwaalden over haar mooie lichaam en ik glimlachte. "Zeker."
    Ik trek haar weer tegen me aan en druk mijn lippen op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij trekt mij weer tegen zich aan en kust me weer. Damn, dit voelt liefdevol. En misschien dat ik een enkele vlinder in mijn buik voel. Maar het kan ook zijn dat ik dit met Eadric wil om Jack te vergeten.. Ik weet het niet. Ik voel zijn stijve tegen mijn been en moet er onwillekeurig om glimlachen terwijl ik hem verder kus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [padadam, volgens mij gaat dit nog wat ergs worden xD en ik hoop zo erg dat Eadric niet gaat stuntelen c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik laat mijn handen over haar blote rug glijden en laat mijn tong in haar mond glijden. Onze tongen beginnen weer een vurig spel en ik huiver door de intensiteit van deze nieuwe ervaring.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [padadam, volgens mij gaat dit nog wat ergs worden xD en ik hoop zo erg dat Eadric niet gaat stuntelen c:]

    {Haha ja, zo een fail van je welste. Echt iets wat je je wil herinneren van je eerste keer xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”