• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Zijn handen glijden over mijn rug en zijn tong glijdt mijn mond in. Het is best ruw, maar toch met een gevoel. Liefde? Ik voel hem huiveren. Mijn handen liggen op zijn borstkas. En ik geniet ervan. Ik zit te spelen met zijn tepels. Dan haal ik mijn lippen van die van hem en ga verder met kusjes in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik gooi mijn hoofd achterover zodat ze beter aan mijn nek kan en ik sluit mijn ogen van genot. Mijn handen verdwijnen in haar haren en ik genoot van elk moment, elke aanraking, elke seconde die voorbij tikte was even perfect.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij sluit zijn ogen en hij heeft zijn hoofd achterover gegooid. Ik kan er nu beter bij en ik pak ook mijn kans. Ik ga heel zijn nek langs en overal druk ik kleine kusjes. Dan zet ik ook nog een zuigzoen, volgens mij hebben we er beide al een aantal. Dan bijt ik ook nog zachtjes in zijn nek en ga dan verder met kusjes naar zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik werd helemaal gek van haar. Met een ongeduldige grom draaide ik ons weer om, zodat ik boven lag en plantte mijn lippen in haar nek. Ik sabbelde even aan haar oor en maak dan een spoor van kusjes richting haar buik. Af en toe blijf ik even hangen om een cirkeltje met mijn tong te beschrijven. Bij haar slipje blijf ik hangen.
    Ik laat mijn vingers aan de binnenkant van haar benen glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij draait ons met een grom weer om zodat hij weer boven hangt. En ik raak meer opgewonden van de grom. Hij drukt zijn lippen in mijn nek en sabbelt even aan mijn oor. Ik kreun zachtjes. Mijn ogen zijn gesloten. En hij trekt een spoor van kusjes richting mijn buik. Af en toe cirkelt hij me zijn tong over mijn buik. Ik geniet. Bij mijn slipje blijft hij hangen. En zijn vingers verdwijnen naar de binnenkant van mijn benen. 'Ga door,' mompel ik. Met nog steeds gesloten ogen. 'Ga door.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik keek glimlachend naar haar mooie gezicht. Tergend langzaam trok ik haar slipje uit. Via haar enkels gleed ik met mijn handen weer naar boven. Bij haar knieën ging ik weer langs de binnenkant van haar benen verder. Toen ik weer hoger was, sleerde ik met mijn vingers over haar clitje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Heel erg langzaam trekt hij mij slipje naar beneden, en bijna word ik ongeduldig. Maar dan gaat mijn slipje al uit.Zijn handen glijden weer naar boven en vanaf mijn knieën weer naar de binnen kant van mijn benden. Toen ging hij met zijn vingers over mijn clitje. Voor iemand die het nog nooit heeft gedaan voelt dit zo goed. Ik kreun en bijt op mijn lip omdat te voorkomen. Maar dat lukt me niet. Dit voelt hemels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik hou haar reactie goed in de gaten, terwijl ik een vinger naar binnen laat glijden. Ik beweeg hem langzaam heen en weer, terwijl ik met duim nog steeds over haar clitje streek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij brengt een vinger bij me naar binnen.En hij beweegt die langzaam op en neer. Ik kreun harder dit keer, van intens genot. En ik raak zo mogelijk nog meer opgewonden. Ik plaats mijn lippen op die van hem. En bijt zachtjes op zijn onderlip. Ik wil meer van Eadric. Ik wil hem in me voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik breng nog een vinger naar binnen en als ik zie dat ze geniet, nog 1.
    Onze tongen vinden elkaar weer in een passionele zoen en met mijn vrije hand masseer ik haar borst.
    Ik wou haar net zo gek krijgen als zij mij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Er zijn nu drie vingers van hem in mij. En ik kreun harder dan nu net. Ik kan niet stoppen met kreunen. We tingroeven nu ook weer en hij maakt me echt gek. Met zijn andere hand masseert hij mijn borst. Ik maak me even los van hem. 'Je maakt me gek,' zeg ik kreunend. En dan zoen ik hem weer verder. Onze tongen zijn 1 en ik weet niet waar mijn tong ophoudt en die van hem begint. Ik weet alleen dat ik hier van geniet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en versnel het tempo een beetje. Mijn duim streelt nog steeds over haar clitje, terwijl mijn vingers zich sneller in haar bewegen. Ik laat haar lippen los en trek een spoor van kusjes naar haar borst. Daar zuig ik zacht aan haar tepel. Mijn tong draait er even enkele rondjes rond en ik zet mijn tanden er zacht in.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik word echt helemaal gek. En opgewonden. Eerst zuigt Eadric aan mijn borst en dan rondjes met zijn tong eromheen. En als afsluiting bijt hij erin. Ik kreun en kom half overeind, ik zit nu zo ongeveer en ik geef kusjes in zijn nek, hals, wat dan ook. Ook zet ik een lange zuigzoen. En ik wil meer van Eadric. 'Ik wil meer,' zeg ik half kreunend half hijgend. 'Je maakt me gek.' zeg ik weer. En dan ga ik weer verder met kusjes in zijn nek en ik bijt zachtjes in zijn oorlel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ik wil meer." hoorde ik haar half kreunend, half hijgend zeggen en meer had ik niet nodig. Ik ga even rechtop staan zodat ik mijn boxer kan uitdoen.
    Nadat die ergens in de kamer was beland, ging ik boven haar hangen.
    Ik keek haar nog even vragend aan voor ik eraan begon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij kijkt me nog even vragend aan, voordat hij begint. 'Wacht even,' mompel ik. Hij is al naakt. Maar ik kijk niet naar zijn kruis. Ik draai me half om en strek me uit naar mijn nachtkastje, ik trek de lade open en haal er een condoom uit. Ik doe de lade weer dicht en geef de condoom aan Eadric. 'Ik vrij veilig of ik vrij niet,' zeg ik glimlachend. Dat is een slogan van reclameborden bij ons op school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.