• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Haha, dank je}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    Ik voel haar ogen over me heen glijden en open 1 oog om haar aan te kijken.
    "Bevalt het je?" zeg ik met een grijs en sluit mijn oog weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik lach even als hij me doorheeft. 'Misschien wel, misschien niet,' zeg ik plagend. Ik kijk weg van hem. Met een lichte blos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Net leek het je toch te bevallen." plaagde ik blij verder. Ik leunde grijnzend achterover en keek haar nu met een smeulende blik aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik voel zijn blik en ik kijk hem aan. Zijn ogen zijn zo mooi. 'Je bent gemeen,' zeg ik dan met een lach. En ik steek mijn tong naar hem uit. Dan kom ik half overeind zodat ik me voorover kan buigen. Ik lig nu zo'n beetje half op hem maar dat maakt toch niets uit. Ik druk kort mijn lippen op die van hem. 'Echt heel gemeen,' zeg ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Als ik dit krijg, als ik gemeen ben, dan zal ik vaker gemeen moeten zijn." grinnik ik. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus op haar voorhoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik moet om hem lachen. 'Als je het zo stelt kan ik misschien maar beter weg gaan,' plaag ik hem. Onze naakte lichamen liggen tegen elkaar aan in het bad. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik ga met mijn hand over zijn borstkas. En ik zucht even gelukkig. 'Jup, ik kan beter weggaan.' en ik lach even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Nee, hoor... misschien kan ik het op een andere manier krijgen." grijns ik. "Als ik in plaats van gemeen nu eens heel lief ben." zeg ik met een klein pruillipje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik lach. 'Hmmm.. Dat lief zijn klinkt wel goed,' zeg ik dan. En ik druk een kusje op zijn mondhoek. 'en dat pruillipje is heel schattig hoor!'.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik barst in lachen uit. "Haha, ja... Lief en schattig, je krijgt het totaalpakket." grinnik ik. Ik druk nog een kus op haar natte haren en streel daarna zacht over haar schouder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Weet je :Y) hier mag je gewoon Eadric zeggen hoor (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Jessica Love
    'Het totaalpakket? Yeaahhh!' zeg ik vrolijk. Hij streelt mijn schouder waardoor er kippenvel over mijn hele arm komt. Het water is nog steeds lekker warm. En de geur van rozen verspreidt zich nog steeds. 'Ongelooflijk hoe dingen in een dag kunnen veranderen,' mompel ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ja... En hoe gunstig het allemaal is uitgedraaid." glimlach ik. Mijn hand gaat een stukje naar boven, zodat ik haar hals streel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach om wat Eadric zegt. Hij heeft gelijk, denk ik. Zijn hand streelt mijn hals waardoor er een aangename rilling door me heen trekt. 'Hmmm...' zeg ik dan. Ik ga met mijn nagels zachtjes over Eadric zijn borstkas. Ik maak cirkeltjes en doe dat een tijdje door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik geniet van haar aanraking en streel verder over haar haren.
    "Hmmm..." zeg ik net als zij en glimlach.


    “To live will be an awfully big adventure.”