• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Ja, is goed." glimlach ik en druk een kus op haar voorhoofd. Ik keek haar met een lieve glimlach aan en druk dan een kus op haar neus en eentje op haar mondhoek, om dan te eindigen bij haar mond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach onder zijn lippen en kus hem dan zachtjes terug. Dan trek ik hem mee overeind, we zijn beide nog naakt. Adam en Eva. En ik laat Eadric los om handdoeken uit mijn kast te pakken. Dan pak ik Eadric's hand en trek hem mee naar de badkamer. Een grote badkamer. 'Wil je in bad of douchen?' vraag ik hem. Ik gaf de voorkeur aan het bad maar hij mag kiezen van me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Bad." zeg ik meteen. In het pleeggezin hadden we enkel een douche en gewoon eens in bad gaan leek me zalig.
    Ik voelde me vreemd gezien niet verlegen, terwijl ik hier naast haar in mijn blootje stond.

    {zit mijn lip hier kapot te bijten xD
    Ik bijt erop alsof het een kauwgom is}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahahaah hoezo dan? xd]

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach naar hem. 'Oke, is goed.' en ik laat het bad vollopen. Het is ruim genoeg voor ons tweeën. We kunnen makkelijk tegenover elkaar zitten. Als het bad vol is, er zit rozenschuim in, voel ik voorzichtig. Heerlijk warm. Ik pak Eadric bij zijn hand en ga in het bad zitten en gebaar dat hij tegenover me kan zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik laat me voor haar in het water zakken en leg mijn hoofd genietend op de rand.
    "Hmm..." zuchtte ik, even op en top gelukkig. Ik legde mijn hand op haar knie en glimlachte toen even naar haar.

    {Nou ik ben met iemand aan het cammen (miss vind ik hem wel een beetje leuk :$)
    En hij zegt wel heel lieve dingen ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik voel zijn hand op mijn knie en ik glimlach lief naar hem terug. Ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers. Dit voelt zoveel beter dan met Jack. Ik buig me heel even voorover om een zacht kusje op zijn lippen te drukken en dan ga ik weer terugzitten en ik zucht gelukkig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Aahhh! Zo cute ^^ hoe heb je hem leren kennen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Quizlet...
    Heb hem eigenlijk nooit in het echt gezien en ik weet dat hij niet zo heel knap is, maar in mijn ogen wel.
    Dat is het nu net... Ik ben op zijn karakter en niet op zijn uiterlijk gevallen ;p}

    Eadric
    Ik sluit mijn ogen en laat me achterover leunen. De geur prikkelt in mijn neus en laat me helemaal ontspannen.
    "Aaah, dit is genieten." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {niet dat hij lelijk is, totaal niet!
    Gewoon geen fotomodel
    en hij heeft zo'n cute glimlach! hihi :$}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik moet om hem glimlachen. Gekke lieve jongen dat hij is. Ik heb weer zin om hem te zoenen, maar ik houd me in. Bij Jack had ik nooit zo de neiging om de hele tijd bij hem te zijn, maar met Eadric is het anders. In plaats van hem te zoenen neem ik genoegen met Eadric helemaal in me op te nemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ach, fotomodellen zijn meestal toch te oud ;D ik ga even jou Q-profiel stalken, kijken welke jongen het is :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ach, fotomodellen zijn meestal toch te oud ;D ik ga even jou Q-profiel stalken, kijken welke jongen het is :Y)]

    {Is wel een tijd geleden dat we via Quizlet gesproken hebben, laatste tijd is het altijd msn of skype}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hmpf... Wat is zijn username? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {LogitG27
    en iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep!
    Ik zei hem nou ja.... ik heb hem verteld dat ik hem leuk vind en hij vind mij ook leukleuk zegt hij en ik vertrek op kamp tot de 12e en kan dus de hele tijd niet cammen met hem, maar het feit dat hij mij leuk vind maakt dat allemaal goed en ik omg ik heb zin om te gillen!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Welkom terug Femke ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.