• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    Ik knikte en deed de condoom toen om. Een beetje stuntelig, maar ik had een excuus.
    Ik ging weer boven haar hangen en beet onzeker op mijn lip.
    "Goed?" vroeg ik nog.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Goed?' vraagt hij dan nog. Volgens mij is hij een beetje onzeker. Ik kijk hem lief glimlachend aan. 'Gewoon op gevoel doen,' zeg ik. En ik knik naar hem dat het goed is terwijl ik nog snel een kus op zijn mond druk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik knik en houd haar gezicht zorgvuldig in de gaten, terwijl ik stilletjes naar binnen gleed. Ik vulde haar helemaal op en schrok bijna van het intense gevoel. Ik begon eerst stilletjes aan te stoten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Dit is niet mijn eerste keer dat ik met iemand vrij dus het doet geen pijn wanneer Eadric bij mij naar binnen komt. Stilletjes aan begint Eadric te stoten. En ik kreun zachtjes maar bijt op mijn lip om het tegen te houden. Dit voelt goed. Ik sla mijn armen om zijn rug en kijk naar hem terwijl ik af en toe kreun.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Stilletjes aan voer ik het tempo op. Ik keek recht in haar ogen, terwijl er af en toe een kreun over mijn lippen rolde. Mijn handen begonnen opnieuw licht haar borsten te masseren , terwijl het tempo steeds een beetje sneller ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij voert het tempo beetje bij beetje op en we kreunen beide af en toe. Zijn handen liggen weer op mijn borsten die hij licht masseert. En door dit raak ik weer meer opgewonden. Ik zet mijn tanden even zachtjes in zijn nek waarna ik er een kleun kusje op druk. Voor de rest kan ik niet veel behalve genieten en Eadic aankijken.

    [Ik moet eten ^^ kom daarna waarschijnlijk wel weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Het gaat steeds sneller en ik bijt op mijn lip, terwijl het genot met steeds grotere golven over me heen spoelt.
    De kreunen verlieten nu al veel sneller mijn mond en ik voer het tempo nog meer op.
    "Oh my god, Sky." kreunde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ok, smakelijk!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik kreun ook en als ik Eadric hoor kreunen raak ik meer opgewonden. Hij voert het tempo nog meer op en ik stoot mee met mijn heupen. 'Oh my god, Sky,' kreunt Eadric. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik druk weer een mijn lippen op die van hem maar kreun nog steeds af en toe. Het genot stroomt door me heen en ik voel dat ik in de buurt van klaarkomen kom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Zweetdruppels parelen over mijn hele lichaam, terwijl het genot door me heen stroomt. Onze tongen beginnen weer een vurig spel, terwijl de kreunen steeds sneller onze mond vulden.
    Ik laat mijn hand tussen haar benen glijden en streel haar clitje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Het voelt goed. Het voelt goed. Het voelt goed. En als hij weer over mijn clitje streelt kreun ik harder. Het voelt goed. Het voelt goed. Het voelt goed. En dan kom ik klaar. En ik blijf hijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik voel hoe ze klaarkomt en niet veel later volg ik ook. Ik ga uit haar en laat me naast haar op het bed ploffen.
    Mijn borstkas gaat heftig op en neer en ik staar naar het plafond.
    "Wauw." wist ik uiteindelijk uit te brengen. "Dat- dat was magisch."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    We liggen naast elkaar en ik hijg nog na. 'Wauw,' hoor ik dan naast me. 'Dat- dat was magisch.' en ik draai me op mijn zij om hem aan te kijken. Ik adem nog steeds snel. 'Je hebt me iets laten voelen wat ik nog nooit heb gevoelt,' geef ik dan toe. En een hele lichte blos siert mijn wangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik kijk haar glimlachend aan en trek haar tegen mijn nog steeds heftig op en neer pompende borst aan.
    "Dan staan we quitte." fluisterde ik lief.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik ben veel sneller gegaan dan ik ooit voor mogelijk gehouden kon hebben. We kennen elkaar nog geen dag... Zijn we niet te snel gegaan? 'Dan staan we quitte,' fluistert hij lief. Ik lig tegen hem aan en mijn ademhaling is al weer bijna helemaal rustig. 'Zullen we gaan douchen?' vraag ik dan aan hem. 'Of in bad ofzo?' het is wel zo hygiënisch altijd om na het vrijen te douchen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.