• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël

'Je hebt me in iedergeval niet ontvoerd naar een huisje en me daar opgesloten' Zegt ze lachend, 'Op de terug weg ga ik wel praten hoor' Zegt ze plagend. 'Dat kan ik nog wel doen' Zeg ik lachend, 'Waar wil je over praten dan?' Vraag ik haar waarna ik in de auto stap.

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 19:37 ]

Don't be like the rest of them, darling

Sky Leslie White
    Ik stap ook de auto in en zeg: 'Als je me ontvoerd, dat zou best sexy zijn,' grap ik. 'Maar dan moet je wel bij me blijven, anders is er niets aan.' en ik kijk even naar Daniël. 'Waar ik over wil praten... Engel zijn. Als je engel bent, moet ik dan ook demonen dus bestrijden?' en ik kijk voor me uit.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Daniël

'Als je me ontvoerd, dat zou best sexy zijn, maar dan moet je wel bij me blijven, anders is er niets aan.' Zegt ze, 'Waar ik over wil praten.. Engel zijn. Als je engel bent, moet ik dan ook demonen dus bestrijden?' Vraagt ze waarna ze voor zich uit kijkt, 'Als ik je zou ontvoeren zou ik zeker bij je blijven anders zou er voor mij ook niets aan zijn' Zeg ik grijnzend waarna ik de auto start en de weg op rij, 'Dat zou kunnen, in mijn geval koos ik er zelf voor.'

{Ugh.. Ik moest helpen hooi op een kar te laden begint het te regenen terwijl ik daar in mn korte broekje en t-shirt sta.. (no_chears)}

[Hahahaha, das lullig xD]

{Jep.. zie je mij die zware hooipakken nog op die kar laden in de regen.. Ugh.. diden't like it}

Sky Leslie White
    'Heb je ook zelf voor deze school gekozen?' vraag ik aan hem. 'en weten de andere, machtigere, engelen dan niet dat er een nieuwe engel komt?' vraag ik. 'Ik vraag veel, sorry.' en ik lach even. 'Weet je, als je me ontvoerd. Dan moet je me nog wel les geven, anders mag je me niet ontvoeren.'

Daniël

'Heb je ook zelf voor deze school gekozen? en weten de andere, machtigere, engelen dan niet dat er een nieuwe engel komt?' Vraagt ze 'Ik vraag veel, sorry. Weet je, als je me ontvoerd. Dan moet je me nog wel les geven, anders mag je me niet ontvoeren.' Zegt ze kort lachend, 'Meestal komen er meerdere engelen samen die dan samen de taak krijgen bepaalde demonen te verjagen. Dit gebeurt dan ook alleen als ze zeker weten dat de Demonen ook degelijk iets kwaad doen' Leg ik uit, 'Wat moet ik je leren dan?' Vraag ik haar lachend.

Sky Leslie White
    'Gewoon, school dingen,' zeg ik glimlachend. 'Ik wil wel of mijn school kunnen afmaken, of dat iemand anders het me leert.' en ik kijk naar de bomen die voorbij schieten. 'En aangezien jij het al meerdere keren heb moeten doen, naar school, denk ik wel dat je dat kan.' ik kijk naar Daniël. 'Strl nou dat ik je vraag om een engel van me te maken, doe je dat dan?'

Daniël

'Gewoon, school dingen, ik wil wel of mijn school kunnen afmaken, of dat iemand anders het me leert. En aangezien jij het al meerdere keren hebt moeten doen, naar school, denk ik wel dat je dat kan' Zegt ze terwijl ze naar mij kijkt, 'Stel nou dat ik je vraag om een engel van me te mken, doe je dat dan?' vroeg ze, 'Als je iets wil leren stuur ik je direct door naar Nathan, die valt er in iedergeval niet bij in slaap' Zeg ik grijnzend waarna ik na een stilte beantwoord op haar tweede vraag 'Ik weet het niet' Andwoord ik haar vraag.

Sky Leslie White
    'Ik weet het niet.' zegt Daniël. En ik kijk weer uit het raam. Ik vroeg me af wie demonen waren op onze school. 'Dus in principe word ik nooit engel en wel oud en ga ik dus uiteindelijk dood?' zeg ik droog tegen Daniël. Want eigenlijk was het wel zo. Ik zucht even, dit leek uitzichtloos. Maar wel mijn toekomst. 'Wat maakt die pijn nou uit?' zucht ik. 'Ik kan het heus wel aan.'

Daniël

'Dus in principe word ik nooit engel en wel oud en ga ik dus uiteindelijk dood?' Zegt ze droog terwijl ze weer uit het raam kijkt. 'Wat maakt de pijn nou uit? Ik kan het heus wel aan.' Zegt ze zuchtend. 'Ik twijfel er niet aan of jij het aankunt, ik weet niet of ik het aankan'

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:26 ]

Sky Leslie White
    'Ik twijfel er niet aan of jij het aankunt, ik weet niet of ik het aankan.' zegt Daniël. Ik blijf uit het raam kijken. 'Dan stop je me ergens in een hoekje, en dan kijk je niet naar me.' zeg ik. Hoe meer ik erover nadacht hoe meer het me frustreerde. Ik kan Daniël chanteren... Maar moet ik wel engel worden? Misschien wilt Daniël het wel gewoon niet.. 'Kan je echt de pijn dan niet aanzien, of wil je niet dat ik een engel word?' vraag ik zacht. Ik moet het weten, of het nou pijn doet of niet. 'Eerlijk zeggen,' zeg ik zacht. En ik kijk naar beneden.

Daniël

'Iets daartussen volgensmij, ik weet niet of ik het je aan kan doen om een engel te worden, juist omdat ik het zo graag wil' Andwoord ik terwijl ik voor me uit keek naar de weg, het zou de egoistische daad zijn die ik in mijn bestaan had gehad.

Sky Leslie White
    'Als je het zo graag wilt, waarom dan niet?' ik haal een hand door mijn haar. 'Het is maar een beetje pijn.' zeg ik. Hoewel ik eigenlijk doodsbang was voor die pijn. 'Laat maar zitten,' zeg ik zacht. 'Laat maar.' we komen aan bij school. En ik stap de auto uit en doe de deur achter me dicht. Ik wist niet wat ik moest doen. Dus ik wacht maar gewoon tot Daniël ook is uitgestapt.