• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake Sadler
    Ik glimlach en druk een kus op haar haren. 'Zo mag het elke dag wel zijn.' grap ik doelend op het spijbelen en bij haar blijven.

Leslie Day
    Hij drukt een kus op mijn haren. 'Zo mag het elke dag wel zijn,' grapt Jake. En ik lach even.
    'Helaas kan dat niet,' zeg ik met een spijtige glimlach. 'Het schoolbestuur zou het doorkrijgen.'. En ik duw me een beetje overeind en druk zacht mijn lippen op die van hem. 'Je bent verslavend,' lach ik.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake Sadler
    Ik open mijn ogen en trek mijn wenkbrauwen op 'En jij bent opwindend.' grijns ik plagerig en kus haar lippen liefdevol.

Leslie Day
    Jake doet zijn ogen open en trekt zijn wenkbrauwen op. 'En jij bent opwindend,' grijnst Jake en hij kust me op mijn lippen, liefdevol. Ik lach op zijn lippen, en duw me nog wat dichter tegen Jake aan. Ik ga met mijn hand door mijn haar. En kus hem zacht terug.

Timo.
    Ik keek geconcentreerd naar de leerkracht die van als en nog wat op het bord aan het krabbelen was tot er een briefje op mijn bank werd geworpen. Ik keek opzij en zag Amare glimlachen. Even was ik wel geschrokken maar nu eerder nieuwsgierig. Na nog een blik op de meneer Cook te werpen plooide ik het open en streek het plat. Zin om de les uit te sneaken? x stond er in een mooi handschrift op geschreven. Als teken dat ik mee was glimlachte ik naar Amare en stak mijn boek terug in mijn boekentas. De deur van de klas zat achter dus werd het nogal makkelijk. Ik besloot mijn rugzak hier te laten staan, iemand zou hem wel meenemen voor mij en stond langzaam op. Ik sloop naar achteren -wel ik zat al achteraan dus zo'n groot probleem was het niet- en ging vloeiend door de deur. In de gang wachtte ik op Amare.

Amare

Ik lachte even zachtjes om zijn manier van doen. Ook ik liet mijn tas hier, maar pakte wel mijn telefoon en Ipod. Toen de leerkracht niet opletten sloop ik zo snel en rustig weg als ik kon. Toen we buiten waren wenkte ik dat we snel verder moesten lopen als we niet wilden dat we werden gepakt. Toen ik zijn gezicht zag grijnsde ik. Ik was misschien nieuw hier, maar mijn oude gewoontes zou ik niet afleren. 'Dus.' zei ik toen we zo ver mogelijk vandaan waren. 'Wat wil je gaan doen,'

The duty of youth, is to challenge corruption.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake doet zijn ogen open en trekt zijn wenkbrauwen op. 'En jij bent opwindend,' grijnst Jake en hij kust me op mijn lippen, liefdevol. Ik lach op zijn lippen, en duw me nog wat dichter tegen Jake aan. Ik ga met mijn hand door mijn haar. En kus hem zacht terug.

Jake Sadler
    Ik leg in hand op haar wang en prevel 'Ik hou van je' tegen haar lippen, dan strijk ik met mijn tong over haar onderlip voor toegang en streel met mijn hand haar wang.

[ Godver, ik heb een vraag. Wie heeft ook last van dat Malware shit ding van Q. ? ]

[iedereen denk ik. wij ebbn 2 pc's thuis en op de ene kan je helemaal niet meer op Q. deze wel]

Leslie Day
    Hij legt zijn hand op mijn wang en prevelt 'Ik hou van je.' tegen mijn lippen. En ik voel zijn tong tegen mijn onderlip en hij streelt mijn wang met zijn hand. Ik open mijn mond en ga zachtjes met mijn tong langs de zijne. Ik ga wat ruwer met mijn hand door zijn haar, maar nog steeds zacht. Een teken van dat ik meer wil maar het niet doe. En dat hij het ook niet hoeft te doen maar wel mag. En ik zoen gewillig.

[Ik heb nergens last van xD]

Jake Sadler
    Terwijl mijn ene hand nog op haar wang ligt begint ik met de andere ondertussen zachtjes haar lichaam te strelen. Ik zoen haar teder. Ik weet dat mijn haar nu helemaal in de war is maar het boeit me nu even niet. Ja ik ben ijdel... soms dan op dit moment even niet.

[ Je hebt geluk. Mijn laptop doet echt vaag. Ligt het misschien aan Google Chrome? ]

Leslie Day
    Ik voel hoe zijn andere hand mijn lichaam begint te strelen. Hij zoent me teder, en ik kreun even kort. Ik verplaats mijn hand van zijn haar naar zijn borstkas. Mijn tong verkent zijn mond en ik bijt even zachtjes op zijn lip. Echt, ik vermoord degene die ons nu stoort.

[Ik heb geen chrome ^^ ik haaaaaaaat Google chrome ^^ lang leve min haat tegen Google chrome ^^]

Jake Sadler
    Ik rol me even om zodat ik boven haar hang en beter aan haar kan. Ik haal mijn lippen van de hare en grijns even ondeugend voor ik een spoor kusjes trek van haar mondhoek, langs haar nek tot aan de rond van haar topje. Daar stop ik.