• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik sleurde haar aan haar hand mee het schoolplein over. Aan de parking bleef ik staan bij mijn wagen en wachtte op haar reactie.
    Ja, als je 82 bent heb je ondertussen wel al genoeg geld voor een extraatje.


    Alexi Parker
    Met grote ogen kijk ik naar de auto 'Ehm...wauw!' stamel ik en het scheelt niet veel of mijn mond hangt open. Ik zou al blij zijn als ik een wagen kon betalen en meneer hier heeft een niet normaal dure wagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik haal grijnzend mijn schouders op.
    "Ik heb enkele jaartjes kunnen sparen." grinnik ik. Ik leid haar naar de passagierskant en doe de deur voor haar open.
    "Gaat u zitten." grijns ik enthousiast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik rol met mijn ogen en stap in. Ik laat me tegen de leuning aan zakken. Zit lekker. 'Waar gaan we nu naar toe?' vraag ik terwijl ik naar mijn handen kijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Gewoon een plek waar ik af en toe heen ga." zeg ik enthousiast.
    Ik doe mijn gordel om en zet de wagen aan.
    De motor ronkt meteen perfect en ik grijns. Ik druk het gaspedaal hard in en met loeiende motor reden we weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik verschiet even als hij plots weg rijd en kijk hem dan beschuldigend aan.
    'Axton je mag hier maar 70 rijden!' zeg ik doelend op de snelheidsmeter die ondertussen al 90 aanheeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik ben nog nooit gepakt." grijnsde ik. Ik had zo mijn manieren. "En ik heb nog nooit een ongeval gehad."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Laten we dan hopen dat het nu niet gebeurt.' mompel ik en sluit mijn ogen om niet te veel te moeten stressen over de snelheid. 'Als we een ongeluk krijgen, sta jij toch gewoon op uit de brokstukken.' mompel ik weer met gesloten ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake vraagt bezorgd of het wel goed gaat. Die man van nu net had me de stuipen op het lijf gejaagd. Ik schud even kort mijn hoofd, het ging niet echt goed. 'Geeft niets, ik had beter moeten oppassen.' zeg ik. En ik ga op mijn bed zitten met mijn handen in mijn haar. Die vent kwam me ergens bekend van voor, maar ik wist niet waarvan. En ook niet hoe hij mijn naam wist. 'Ik ben gewoon weggelopen van die vent.' mompel ik tegen Jake. Ik steun met mijn ellebogen op mijn bovenbeen en mijn hoofd in mijn handen.[/quote

    Jake Sadler
    Ik ga naast haar zitten en trek haar dichter bij me aan. 'Vertel me wat hij allemaal heeft gezegd.' zeg ik zachtjes en druk een kus op haar haren.
    Ze is overstuur en ik wil weten wat die klootzak tegen mijn vriendin heeft gezegd om haar zo van stuur te maken.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [oops alles in één quote :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik zou je niets laten overkomen, maar als je het gerust stelt." Ik vertraagde wat tot ik maar 10km meer te snel reed.
    "Beter?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik kijk hem dankbaar aan 'Veel beter dank je.' Ontspannen leun ik naar achteren en kijk door het raam. 'Weet je dat ze je kunnen oppakken? Een man van rond de 80 die een lief eerbaar meisje van 17 ontvoert.' grijns ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Bewijs maar eens dat ik 80 ben. Ze zullen eerder jou oppakken en in een gesticht steken." grinnikte ik. Ik ergerde me aan het feit dat we zo traag vooruit kwamen, maar ah. Als Alexi zich er beter door voelde.
    "Hmm, het is niet heel ver meer." maakte ik haar nieuwsgierig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ehm... nee dank je blijkbaar is het eten daar niet te vreten en die bedden liggen ook niet goed.' grinnik ik. Ik kijk om me heen maar weet nog altijd niet waar we naar toe gaan. 'Axton, wat is het voor plaats?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Gewoon... ergens afgelegen."
    Ik keek haar grijnzend aan.
    "Word je al bang? We zouden er wat sneller zijn als ik wat harder mocht rijden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ehm- ja ik word een beetje bang.' mompel ik 'en als je sneller rijd, nog meer.' Een beetje zenuwachtig pluk ik aan de bekleding van de zetels.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'