• Ik had een vraagje, want ik ben een beetje aan het rond kijken voor een nieuwe mobiel en ik vroeg me af wat jullie ervaring met een blackberry is. Want bij sommige zijn ze weer heel fijn en bij sommigen helemaal niet. Dus wat is jullie ervaring ermee?

    Ik heb er geen, maar zover ik heb gehoord zijn er heel vaak problemen mee. HTC's daarentegen... ^^


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb hem nu al bijna 2 jaar [de bold 9780] en vind het een hele fijne telefoon (: Ik kan niet met touch omgaan, en heb slechte ervaringen met LG dus vandaar dat ik hiervoor koos. De telefoon en vrij simpel om mee om te gaan + als je hem gewoon goed behandelt er een goed hoesje omheen doet, zul je geen problemen krijgen.
    *wacht nu alle negatieve reacties af*


    To infinity and beyond •

    -

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 11:05 ]


    To infinity and beyond •

    ik heb er nooit problemen mee gehad...alleen op t laatst met de batterij. maar heb nu een andere telefoon


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik had het als eerste bij ons op school en ik vind ze echt verschrikkelijk. Je moet ze om de twee dagen opladen en na een tijdje doet die gevoelige knopje niet. Uiteindelijk heb ik het aan mijn zusje gegeven en na een paar weken is het helemaal kapot gegaan. Ze kon er enkel nog mee smsen.

    Om een lang verhaal kort te maken,verspil je geld niet aan BB.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik raad het je heel sterk af. Ze zijn misschien fijn, maar BB's zijn gemaakt om kapot te gaan. Waarom denk je dat je ze meestal maar 1/2 jaar kunt gebruiken? Dat is de verkooptechniek van BlackBerry. Daarom gingen telefoon's van vroeger ook veeeel langer mee. Die waren gemaakt om het lang te doen. De telefoons van tegenwoordig niet meer, bij de ene producent erger dan bij de andere.

    Bron/bewijs/hoe je het wilt noemen: Klik
    En dat komt nog uit 2007. Moet je eens voorstellen hoe het nu is :Y)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 11:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omnivium schreef:
    Ik heb er geen, maar zover ik heb gehoord zijn er heel vaak problemen mee. HTC's daarentegen... ^^


    Ik heb genoeg problemen gehad met HTC hoor.

    Iedereen heeft er natuurlijk andere ervaringen mee. Over het algemeen zijn het niet de beste telefoons, zeker niet qua prijs-kwaliteit verhouding. Toch hoor ik vaak dat mensen ze fijn vinden, wat er ook mis mee is. Anderen wilden daarentegen dat ze het nooit gekocht hadden. Ik denk echt dat je dat per serie/uitvoering bekijken welke goed is en welke niet. Je moet er alleen wel op letten dat deze dingen niet langer dan anderhalf tot 2 jaar uiterlijk meegaan.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 11:23 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb genoeg problemen gehad met HTC hoor.

    Iedereen heeft er natuurlijk andere ervaringen mee. Over het algemeen zijn het niet de beste telefoons, zeker niet qua prijs-kwaliteit verhouding. Toch hoor ik vaak dat mensen ze fijn vinden, wat er ook mis mee is. Anderen wilden daarentegen dat ze het nooit gekocht hadden. Ik denk echt dat je dat per serie/uitvoering bekijken welke goed is en welke niet. Je moet er alleen wel op letten dat deze dingen niet langer dan anderhalf tot 2 jaar uiterlijk meegaan.


    this


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het enige wat ik fijn vind aan een blackberry is het typen erop. De rest is kut. Niet kopen dus :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb genoeg problemen gehad met HTC hoor.

    Iedereen heeft er natuurlijk andere ervaringen mee. Over het algemeen zijn het niet de beste telefoons, zeker niet qua prijs-kwaliteit verhouding. Toch hoor ik vaak dat mensen ze fijn vinden, wat er ook mis mee is. Anderen wilden daarentegen dat ze het nooit gekocht hadden. Ik denk echt dat je dat per serie/uitvoering bekijken welke goed is en welke niet. Je moet er alleen wel op letten dat deze dingen niet langer dan anderhalf tot 2 jaar uiterlijk meegaan.


    Dat is de levensduur van ELKE telefoon, de Galaxy S2 van m'n pa heeft het na een half jaar al begeven, terwijl hij er ongelofelijk goed mee om ging.
    Een iPhone kun je ook maximaal 2 jaar mee doen, want anders zijn de apps alweer veroudert. :')


    To infinity and beyond •

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Dat is de levensduur van ELKE telefoon, de Galaxy S2 van m'n pa heeft het na een half jaar al begeven, terwijl hij er ongelofelijk goed mee om ging.
    Een iPhone kun je ook maximaal 2 jaar mee doen, want anders zijn de apps alweer veroudert. :')

    Hmm, mijn opa heeft een S1 en die doet het nog steeds zonder enige problemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Dat is de levensduur van ELKE telefoon, de Galaxy S2 van m'n pa heeft het na een half jaar al begeven, terwijl hij er ongelofelijk goed mee om ging.
    Een iPhone kun je ook maximaal 2 jaar mee doen, want anders zijn de apps alweer veroudert. :')


    Oh nee, nu ga jij de fout in. Je bedoeld van elke smartphone, niet elke telefoon. Mijn telefoon is geweldig, meer dan 2 jaar oud, de batterij doet het nog een paar dagen, geen krassen, niet vastlopen. Daar ligt het niet aan hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh nee, nu ga jij de fout in. Je bedoeld van elke smartphone, niet elke telefoon. Mijn telefoon is geweldig, meer dan 2 jaar oud, de batterij doet het nog een paar dagen, geen krassen, niet vastlopen. Daar ligt het niet aan hoor.


    Dan heb je geen telefoon van nu, gok ik. Die dingen zijn zo gevoelig als de pest, en als je hem een keer laat vallen, is hij dood. De telefoons van een aantal jaar geleden waren veel beter, die kon ik duizend keer laten vallen zonder dat hij er raar van deed.


    To infinity and beyond •

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Dan heb je geen telefoon van nu, gok ik. Die dingen zijn zo gevoelig als de pest, en als je hem een keer laat vallen, is hij dood. De telefoons van een aantal jaar geleden waren veel beter, die kon ik duizend keer laten vallen zonder dat hij er raar van deed.

    Jep. Ik heb nog een LG Cookie, dat ding valt bij mij om de dag en hij heeft nog geen enkel krasje. Heel af en toe doet hij stom tijdens het bellen of het sms'en, maar voor de rest is het een geweldig ding.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb mijn Blackberry intussen al weer een poosje, en ik vind het een erg fijne telefoon. Vooral van het toetsenbordje ben ik weg. :)


    Bad decisions make good stories.