• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, hoor." glimlach ik. "Er is hier een afgelegen plek, waar ik soms ga... Soms moet ik eens mijn vleugels uitslaan." leg ik uit. "We gaan er gewoon heen." Ik stond alweer recht en wachtte op haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Aarzelend sta ik op en kijk hem een beetje bang aan. Ik schud even mijn hoofd en grijp dan Axton hand om hem, als hij door zijn benen zakt, terug kan trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hé, het is goed!" Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Ga je in je pyjama?"

    {ga slapen bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake masseert nog steeds mijn borst maar gaat dan echt mijn beha in. Mensen dachten dat ik het allang had gedaan, maar dat was niet zo. Niet vaak, niet zo lief. En ik zie dat hij me echt in de gaten houdt. Kijkt of hij niet te ver gaat. 'Als ik te ver ga, zeg het me.' fluistert Jake zachtjes. Hij gaat met zijn duim over mijn tepel en draait er rondjes om heen. Ik onderdruk maar net een kreun. Ik zeg zacht: 'Het is goed.' en het voelt ook goed. Het is een genot. En ik zoen Jake zachtjes op zijn mond en ik ga met mijn tong langs zijn onderlip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    'Ehm- nee.' zeg ik en pak vlug een shortje en een topje uit de kast.
    Ik besluit me hier om te kleden aangezien Axton me al bijna de hele dag toch zo gezien heeft en doe mijn pyama uit en doe mijn kleren over mijn ondergoed aan. Dan doe ik nog vlug mijn ballerina's aan. 'Zo.'

    Jake Sadler
    Ik open mijn mond maar stop niet met het wrijven over haar tepels.
    Haar kreuntjes winden me op maar ik blijf kalm. Ik moet me wel beheersen anders doe ik dingen die ze niet wil en zoals ik vandaag al had gezegd het enige wat ik wil is haar gelukkig maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij opende zijn mond en mijn tong vond de zijne. Ik kreunde soms, ik kon het niet laten. Ik merkte dat het wel iets met Jake deed, maar dat hij kalm bleef. En ik wist niet waarom. Tenminste, waarom hij het deed. Ik wist dat hij andere meisjes allang helemaal had uitgekleed. Maar ik vroeg niets en zoende gewoon zachtjes door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Na een tijdje haal ik mijn mond van de hare. 'Ik denk dat we beter terug kunnen voor de leerkrachten hun toer doen om spijbelaars te snappen.' zeg ik glimlachend en trek mijn hand voorzichtig uit haar beha. Ik wil verder gaan met haar en ik weet dat ik me om die manier niet meer zou kunnen inhouden als we verder deden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Goed idee,' glimlach ik. Ik sta op en kniel neer bij de mand en pak die op. Ik herhaal deze dag in mijn hoofd, met Jake. En de dag is geweldig tot nu toe. Ik kijk even achterom naar Jake en doe dan al een paar stappen richting de school. Dan staat ineens een leraar voor me. Shit. 'En, mevrouw Day, wat doen wij hier?' en ik kijk hem aan. Ik zet een glimlach op, 'Niets hoor meneer.' en ik houd de mand achter mijn rug. Maar hij had hem al gezien. 'Loop maar even me,' zegt hij. En ik laat de mand ten teken achter. Jake was in iedergeval niet gesnapt. Ik kijk nog even achterom, vanaf hier kan ik Jake niet zien zitten. En de leraar dus ook niet, mooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'En, mevrouw Day, wat doen wij hier?' hoor ik plots een onbekende stem wat verder op zeggen. Shit een leerkracht. Ik zucht. Door mij zit Leslie nu mooi in de problemen. Ik sta recht maar zowel de leerkracht als Leslie zijn al verdwenen. Schuldig loop ik terug naar de school en zie de mand liggen. Ik pak hem op en loop naar Leslie's kamer die nog open was. Daar zet ik de mand op het bureautje bij haar kleren en ga afwachtend in een zetel zitten tot Leslie terug is en ik haar mijn excuses kan aanbieden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet weg, slaapwel, morgen kan ik niet online komen en Poeh ook niet vanwege een verjaardagsfeest]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop achter de leerkracht aan. Geweldig. Hij zet me neer in een kamer waar ik nog nooit eerder was geweest. Hij deed de deur achter me dicht. 'Mevrouw Day,' zegt hij op een gluiperige toon. 'Sorry dat het zo moest.' en ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ik heb u nog nooit gezien,' zeg ik. 'Hoe weet u mijn naam?' en hij lacht even. Ik krijg de rillingen van de leraar. 'Kan ik niet gewoon gaan?' zeg ik zuchtend. En ik sta alweer op. En loop naar de deur, ik doe hem open en dan zegt hij: 'Demonen kunnen niet liefhebben.' en ik verstrak even, 'Demonen?' zeg ik ongeloofwaardig. Met mij rug naar hem toe. 'Met alle respect, maar ik weet niet waar dat op slaat.' en ik loop de deur uit. Ik hoor hem lachen en ik ren weg richting mijn kamer. Ik doe die met een ruk open en loop naar binnen. Mijn hart gaat tekeer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, slaapwel! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Goed, ik heb wel genoeg aan deze trainingsbroek." ik nam haar hand vast en sleurde haar mee naar buiten.
    "Komaan, het is echt geweldig." grijnsde ik enthousiast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik kijk op als de deur opengetrokken word en zie Leslie wat overstuur de kamer in lopen.
    'Sorry, dat je door mij betrapt bent.' zeg ik 'Gaat alles wel goed?'
    Bezorgd kijk ik haar aan.

    Alexi Parker
    Met gemengde gevoelens loop ik mee. Ik wil zijn pret niet bederven maar ik ben gewoon een beetje bang om te vallen. Als ik val ben ik niet alleen dood, dan is ook mijn toekomstig kind dood.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Ik neem je wek een keer mee naar Rome,' zegt Daniël glimlachend . Hij geeft me een kus, 'Ik zal je nooit pijn laten leiden als het niet nodig is.' en ik kijk hem aan. Het is zo lief wat hij zegt. 'Volgens mij is het gevaarlijk om bij je te zijn, als mens. Maar is die pijn ook ondraaglijk.' volgens mij was het enige wat niet fysiek pijn kan doen, weggaan bij Daniël is. Maar dat zou ik niet aan kunnen. Tenminste, ik zou het niet willen.


    Daniël

    'Waneer wil je terug naar school?' vroeg ik haar, zelf zou ik hier uuren kunnen blijven zitten vooral als zij bij mee bleef. Zelf zou ik ook graag weer naar Italie gaan, mischien alleen maar om een glimp op te vangen van de stad waar ik geboren ben.


    Don't be like the rest of them, darling