• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    {Dus.. Als Leslie binnenkort haar vleugels een keer wil uitslaan en Daniël tegenkomt... That seems like a nice meeting (wbw)}


    [oeeeeeeee lalaaaaa, goed idee ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [oeeeeeeee lalaaaaa, goed idee ^^]


    {Ik zit vol goede ideeën (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Het voelt heerlijk, en als we stoppen leg ik mijn hoofd tegen zijn borstkas neer. Ik voel me.. gelukkig. Ik lig in Jake zijn armen die hij stevig om me heen heeft. En ik draai heel even mijn hoofd om hem een kus op zijn borstkas te geven, waarna ik mijn hoofd weer tegen zijn borstkas leg. Ik hoor zijn hart kloppen, onze hartslagen gaan gelijk. 'Ik hoor je hart,' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Dat is in iedergeval lief van je' Zegt ze glimlachend, 'Hoe is het om te vliegen?' Vraagt ze nogsteeds glimlachend, 'Het is voor mij het fijnste gevoel dat er is, als je je vleugels een hele tijd niet hebt uitgesprijd begin je je stijf en opgesloten te voelen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Wat houdt je nu tegen?' glimlach ik naar hem. 'Ik heb ze toch al gezien. Het enige wat ik misschien doe is er met open mond naar kijken.' plaag ik. Ik overweeg in mijn gedachten of ik engel zou willen zijn. Voordelen; Daniël, Daniël en Daniël. En kunnen vliegen. Nadeel, drie dagen verschrikkelijke helse pijn. Die Daniël me ook nog eens niet aan wil doen. En ik raak in mijn gedachten verzonken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Wat houdt je nu tegen? Ik heb ze toch al gezien. Het enige wat ik mischien doe ik er me open mond naar kijken.' Plaagd ze met een voor mij verleidelijke glimlach waarna het leek alsof ze diep in haar gedachten wegzonk 'Waar denk je aan?' Vraag ik haar nieuwschierig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Waar denk je aan?' vraagt Daniël nieuwsgierig en ok schud mijn hoofd, mijn gedachten weg. 'Niets bijzonders,' zeg ik met een lieve glimlach. Totaal niet bijzonder, ik dacht alleen maar aan engel-zijn. Dat is toch iets heel alledaags? Ik zucht even en kijk naar de lucht boven me. Daniël zou het toch wel doorhebben. Ik ga naast Daniël tegen de boomstam zitten en zeg: 'Ik dacht aan de voordelen en nadelen, van veranderen. Naar engel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Niets bijzonders' Zegt ze lief glimlachend, 'Ik dacht aan de voordelen en nadelen, van veranderen. Naar engel.' Andwoord ze dan, 'Wat vind je de voordelen eraan?' Vroeg ik haar waarna ik mijn bloes over mijn armen liet zakken en een beetje van de boom verschoof, mijn T-shirt had enkele aanpassingen die ik jaren geleden had overgenomen van een rondreizende engel. Ze hadden 2 vrijwel ontzichtbaren openingen waardoor mijn vleugels zich met gemak doorheen konden komen als ik ze liet verschijnen iets wat ik ook besloot te doen en mischien binnen een paar seconden hadden ze zichzelf onvouwt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij vraagt naar de voordelen. Em dan schuift hij zijn blouse een beetje naar beneden. Hij ontvouwt zijn vleugels, door zijn shirt. 'Speciale aanpassingen?' vraag ik aan hem, doelend op zijn shirt. 'En de voordelen? Jou, jou en jou. En kunnen vliegen.' en ik kijk even naar hem. Ik wenste vurig dat hij niet naar de nadelen vroeg. Want dat wilde ik niet zeggen. De nadelen klinken harder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Speciale aanpassingen?' Vraagt ze doelend op mijn shirt, 'En de voordelen? Jou, jou en jou. En kunnen vliegen.' Zegt ze, 'Aanpassingen heb ik overgenomen van een engel ergens in rome als ik me niet vergis een paar jaar geleden' Andwoord ik, het was erg handig. 'En de nadelen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik zucht wanneer hij het vraagt. Ik verdenk hem ervan dat hij gedachten kan lezen, en ik glimlach even. 'Rome, daar wil ik een keer heen.' glimlach ik. Mezelf wat meer tijd gevend. 'Ik ben nog nooit in Rome geweest.' maar dan moet ik toch antwoord geven. 'De pijn,' zeg ik dan zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Rome, daar wil ik een keer heen. Ik ben nog nooit in Rome geweest.' Zegt ze glimlachend, waarna ze zacht: 'De pijn' andwoord op mijn vraag, 'Ik neem je wel een keer mee naar Rome' Zeg ik glimlachend waarna ik mijn vleugels enigsins terug laat komen en een haar kus, 'Ik zal je nooit pijn laten leiden als het niet nodig zou zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Ik neem je wek een keer mee naar Rome,' zegt Daniël glimlachend . Hij geeft me een kus, 'Ik zal je nooit pijn laten leiden als het niet nodig is.' en ik kijk hem aan. Het is zo lief wat hij zegt. 'Volgens mij is het gevaarlijk om bij je te zijn, als mens. Maar is die pijn ook ondraaglijk.' volgens mij was het enige wat niet fysiek pijn kan doen, weggaan bij Daniël is. Maar dat zou ik niet aan kunnen. Tenminste, ik zou het niet willen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Het voelt heerlijk, en als we stoppen leg ik mijn hoofd tegen zijn borstkas neer. Ik voel me.. gelukkig. Ik lig in Jake zijn armen die hij stevig om me heen heeft. En ik draai heel even mijn hoofd om hem een kus op zijn borstkas te geven, waarna ik mijn hoofd weer tegen zijn borstkas leg. Ik hoor zijn hart kloppen, onze hartslagen gaan gelijk. 'Ik hoor je hart,' glimlach ik.


    Jake Sadler
    'Het klopt voor jouw.' glimlach ik met nog steeds gesloten ogen. Ik snuif zachtjes de geuren van haar shampoo op. Mijn hand streelt zachtjes haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Het klopt voor jou,' zegt Jake, en ik moet er om glimlachen. Zijn hand streelt mijn haren. 'En dit is nou de reden waarom jij de liefste bent.' en ik glimlach. Ondanks dat Jake het waarschijnlijk niet ziet omdat mijn hoofd tegen zijn borstkas ligt. Ik pak een hand van hem, en leg die op mijn hart. Ik zei er niets bij, het gebaar zei dat ik hetzelfde bedoelde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.