• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Prisoner schreef:
    Amare

    Ik lachte even zachtjes om zijn manier van doen. Ook ik liet mijn tas hier, maar pakte wel mijn telefoon en Ipod. Toen de leerkracht niet opletten sloop ik zo snel en rustig weg als ik kon. Toen we buiten waren wenkte ik dat we snel verder moesten lopen als we niet wilden dat we werden gepakt. Toen ik zijn gezicht zag grijnsde ik. Ik was misschien nieuw hier, maar mijn oude gewoontes zou ik niet afleren. 'Dus.' zei ik toen we zo ver mogelijk vandaan waren. 'Wat wil je gaan doen,'


    [Waarom zijn wij nooit tegelijk online? ^^ ]

    Timo.
    Na een tijdje komt ook Amare door de deur geslopen, ze wenkte me en samen liepen we naar buiten. "Dus," zei ze toen we een heel eind van de klas Wiskunde verwijdert waren. "Wat wil je gaan doen?" Ik haalde mijn schouders op en schopte tegen een steentje. "I dunno, ideeën?" Enkele stomme dingen popten mijn hoofd in zoals de stad in gaan, naar het bos gaan of rondhangen op school. Dat laatste mag al meteen geschrapt worden.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Jake vraagt bezorgd of het wel goed gaat. Die man van nu net had me de stuipen op het lijf gejaagd. Ik schud even kort mijn hoofd, het ging niet echt goed. 'Geeft niets, ik had beter moeten oppassen.' zeg ik. En ik ga op mijn bed zitten met mijn handen in mijn haar. Die vent kwam me ergens bekend van voor, maar ik wist niet waarvan. En ook niet hoe hij mijn naam wist. 'Ik ben gewoon weggelopen van die vent.' mompel ik tegen Jake. Ik steun met mijn ellebogen op mijn bovenbeen en mijn hoofd in mijn handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël

    'Waneer wil je terug naar school?' vroeg ik haar, zelf zou ik hier uuren kunnen blijven zitten vooral als zij bij mee bleef. Zelf zou ik ook graag weer naar Italie gaan, mischien alleen maar om een glimp op te vangen van de stad waar ik geboren ben.


    Sky Leslie White
    Ik kijk naar Daniël en zeg: 'Eigenlijk wil ik hier nog veel langer blijven, maar laten we maar terug gaan.' en ik glimlach kort naar Daniël. 'Bryan wacht ook vast en zeker op zijn auto.' en ik sta op. Ik rek me uit, met mijn armen lang gestrekt naar boven. En blijf even zo staan om van het moment te genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jaimy! ^^ Ben jij er en moet ik waarschijnlijk weer gaan..

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 16:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sky Leslie White
    Ik kijk naar Daniël en zeg: 'Eigenlijk wil ik hier nog veel langer blijven, maar laten we maar terug gaan.' en ik glimlach kort naar Daniël. 'Bryan wacht ook vast en zeker op zijn auto.' en ik sta op. Ik rek me uit, met mijn armen lang gestrekt naar boven. En blijf even zo staan om van het moment te genieten.


    Daniël

    'Eigelijk wil ik hier nog veel langer blijven, maar laten we maar terug gaan. Bryan wacht ook vast en zeker op zijn auto' zegt ze kort glimlachend waarna ze opstaat en zichzelf uitrekt. 'Agh, hij heeft niets te klagen, hij heeft in iedergeval eten genoeg om zich vol te vreten de komende week' zeg ik lachend waarna ik opsta en mijn handen zacht om haar middel sla.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik moet lachen om wat hij zegt en dan voel ik zijn handen die hij zacht op mijn middel plaats. Ik doe mijn armen weer naar beneden en zeg: 'Wat wil jij? Terug gaan? Anders is Nathan misschien ook wel alleen.' en ik sla mijn armen via achter om zijn nek. En ik kijk naar hem over mijn schouder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn timing is altijd O verschrikkelijk goed xD ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Wat wil jij? Terug gaan? Anders is Nathan misschien ook wel alleen' Zegt ze waarna ze haar armen van achter om mijn nek slaat en over haar schouder naar me kijkt. 'Arme Nathan' Zei ik lachend, 'Laten we maar terug gaan dan'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Echt wel XD maargoed.. Gelukkig hebben we thuis 2 computers en zit mn zus achter de andere computer..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik maak me los uit Daniels armen en pak de mand. 'Aangezien ik bang ben dat ik de weg anders kwijt raakt, leid me maar.' en ik pak zijn hand beet.

    [Sorry voor korte post]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik sleurde haar aan haar hand mee het schoolplein over. Aan de parking bleef ik staan bij mijn wagen en wachtte op haar reactie.
    Ja, als je 82 bent heb je ondertussen wel al genoeg geld voor een extraatje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amare

    Ik grijnsde, 'Wat zeg je van het bos maar in gaan. En als dat ons niet bevalt gaan we de stad in.' Ik haalde mijn auto sleutels uit mijn zak en wierp hem die toe. 'Slimme meid is op alles voorbereid.' zeg ik met een knipoogje waarna we het bos in gaan. Ik zucht en kijk hem aan.

    [ Ik weet het ook niet XD ik heb vakantie dus ik zal wat vaker online proberen te komen xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël

    'Aangezien ik bang ben dat ik de weg anders kwijt raak, leid me maar' Zegt ze waneer ze mijn hand vastpakt, 'Is goed' Zeg ik grijnzend waarna ik haar door de bomen door weer terug naar de auto leid, eigelijk had ik erg de aandrang om zelf weer een auto te kopen.. Mischien ook wel gewoon omdat ik een voorkeur had voor snelle auto's.


    Don't be like the rest of them, darling

    {aah, ik wil echt zo'n auto als Axton xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    We kwamen weer uit bij de auto, 'Je hebt me in iedergeval niet ontvoerd naar een huisje en me daar opgesloten,' lach ik. En ik loop naar de auto toe. 'Op de terug weg ga ik wel praten hoor,' zeg ik plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.