• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij rolt zich om zodat hij boven me hangt, zo kan hij beter bij me. Hij haalt zijn lippen van de mijne en hij grijnst ondeugend naar me. Hij trekt een spoor van kusjes vanaf mijn mondhoek, langs mijn nek tot aan de rand van mijn topje. En af en toe kreunde ok heel zachtjes. Ik ben blij dat Jake daar stopt, want dan weet ik dat hij me een keus geeft. Ik duw mezelf een beetje overeind zodat ik bij zijn nek kan en druk mijn lippen in zijn nek waarna ik er zachtjes zuig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kreun als ze haar lippen in mijn nek plaatst. Voorzichtig kruip ik weer met een hand onder haar topje en laat mijn hand op haar beha liggen. Zachtjes masseer ik haar borst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Ik kijk hem bezorgt aan. De eerste keer dat ik het erop smeerde deed het geen pijn en nu wel? Ik pak vlug een doekje en smeer het af. 'Sorry.' fluister ik nog steeds geschrokken.

    Axton
    Ik proest het uit. "Het spijt me. Ik ben een verschrikkelijke patiënt." Ik kijk haar lachend aan, terwijl ik mijn best doe een schuldig gezicht te trekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Als hij begint te lachen ga ik van hem af en ga op mijn eigen bed zitten met mijn rug naar hem toe.'Inderdaad. Vergeet het nu maar dat ik het voor jouw nog eens doe.' zeg ik kwaad.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 23:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij gaat met zijn hand onder mijn topje en hij laat zijn hand liggen op mijn beha. Hij masseert mijn borst zachtjes. En ik kus hem verder in zijn nek. Soms kreun ik zachtjes, Jake doet het geweldig. Ik heb mijn ogen gesloten en druk kusjes op verschillende plaatsen in zijn nek. En ik ga met mijn hand over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kreun als ze in mijn nek kusjes plaatst. Veel nu dus. Na een tijdje bijt ik gewoon op mijn lip om gewoon geen geluid meer te maken. 'You drive me crazy.' lach ik zachjes in haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [heb iets met engelse zinnen sorry xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Sorry, Alexi." ik ga met een expres luidere kreun rechtstaan en strompel naar haar toe.
    "Ik zal het niet meer doen! Ik beloof dat ik een braaf patiëntje zal zijn." mompel ik, terwijl ik met opnieuw een luide kreun naast haar op het bed ga zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Los het nu maar even zelf op Axton.' zucht ik vermoeid. 'Spelletjes zijn leuk maar ik dacht echt dat je pijn had daarnet. Weet je dat ik op het punt stond de dokters te gaan halen voor die stomme zalf na te kijken?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sla mijn ogen schuldbewust neer.
    "Het spijt me... wat moet ik zeggen? Ik ben een demon... Wacht ik maak het goed." ik kijk even peinzend voor me uit.
    "Wil je vliegen?" vraag ik plots enthousiast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'YOu drive me crazy,' lacht Jake in mijn oor. En ik lach er even om. 'Sorry.' en ik druk een kusje op zijn wang. Waarna ik even op adem moet komen. 'En jij beneemt me de adem,' lach ik. Jake zijn hand lag nog op mijn borst en het voelt goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik trek mijn wenkbrauwen 'Graag, alleen heb ik geen vleugels.' zeg ik droog.
    Soms kan hij van die stomme dingen zeggen. Mensen kunnen niet vliegen.
    Alleen met een ballon, vliegtuig of helikopter dan. 'Heb je toevallig een ballon, helikopter of vliegtuig?' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik blijf haar borst masseren en ga plots met mijn hand in haar beha terwijl ik haar reactie nauwkeurig in de gaten houd. 'Als ik de ver ga, zeg het me.' fluister ik zachtjes en ga met mijn duim over haar tepel en draai rondjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zucht. "Ik geef je wel een lift." glimlach ik. Ik sla mijn armen stevig om haar heen
    "Ik zal je niet laten vallen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Is dat wel verstandig?' zeg ik. In feite ben ik gewoon bang om zo zonder beveiliging in de lucht te hangen maar dat wil ik niet laten merken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'