• Hallo iedereen! Ik zit dus met een klein probleempje. De laatste tijd is mijn haar echt verschrikkelijk dof en droog, en ik weet niet hoe dat komt. Dus hebben jullie misschien tips hiervoor of een shampoo die helpt tegen droog haar? Alvast bedankt X


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Andrelon heeft fijne en John Frida is ook goed. Bij de voordeelhal kun je voor iets van 10 euro of meer 2 of 3 shampoo's kopen van JF. Conditioners kunnen wellicht ook helpen. En Ikea heeft fijne shampoo. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 12:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ben je in de zee gaan zwemmen misschien?
    Van zout water wordt je haar namelijk zo:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    John Frieda is inderdaad een goede, maar ik gebruik nu al een tijdje Syoss en die is ook niet slecht.
    Het beste is dan ook de conditioner erbij te gebruiken, voor je puntjes :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Memoria schreef:
    Ben je in de zee gaan zwemmen misschien?
    Van zout water wordt je haar namelijk zo:3

    Nope, de laatste keer dat ik in de zee heb gezwommen was in juli, en daar stak ik mijn haar bijna altijd omhoog. Maar toch bedankt :')


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik heb precies hetzelfde gehad. Mijn kapster raadde me toen aan om producten van Schwarzkopf te gebruiken (ik gebruikte vroeger alleen maar het huismerk van de Kruidvat) en dit helpt ontzettend. Nu heb ik namelijk een conditioner van Schwarzkopf voor dof en beschadigd haar.

    EDIT: Mijn haar werd namelijk dof en stroachtig door het vele verven van mijn haar.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 12:56 ]


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik heb precies hetzelfde gehad. Mijn kapster raadde me toen aan om producten van Schwarzkopf te gebruiken (ik gebruikte vroeger alleen maar het huismerk van de Kruitvat) en dit helpt ontzettend. Nu heb ik namelijk een conditioner van Schwarzkopf voor dof en beschadigd haar.

    EDOT: Mijn haar werd namelijk dof en stroachtig door het vele verven van mijn haar.

    Oh, misschien moet ik dat maar eens gaan proberen dan.. Bedankt!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Oh, misschien moet ik dat maar eens gaan proberen dan.. Bedankt!

    Ik heb het nog even voor je opgezocht. Dit is precies hetgeen wat de kapster aan mij gaf en wat dus bij mij werkt, zo ziet het eruit, dan weetje hoe het eruit ziet als je het zou willen kopen:


    Chaos is a ladder.

    Conditioners en haarmaskers. Maakt weinig uit van welk merk want alles helpt.


    Your make-up is terrible

    Thanks iedereen!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Syoss werkt bij mij erg goed (:


    Destroy what destroys you.

    Rijst shampoo! Oké, dat klinkt raar, maar bij de Deen hebben ze een -eigen merk- shampoo met een soort rijst olie. Het is speciaal voor uitgedroogd en beschadigd haar. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Conditioner. En als je echt droog haar hebt dan moet je shampoo en conditioner van Dr. Organic gaan gebruiken. Die zijn niet heftig en niet super ontvettend en dus beschadigen ze jouw haar niet tijdens het wassen.
    En het schijnt dat je bij het Kruidvat speciale nabehandelingen voor na het verven van haren kan kopen. Niet dat je je haren moet verven, maar zo'n behandeling maakt je haar echt boterzacht.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Assassin schreef:
    Conditioners en haarmaskers. Maakt weinig uit van welk merk want alles helpt.


    26 - 02 - '16