• Ik heb meegedaan als leiding bij het vakantiespel in Alphen aan den Rijn en daar was op de laatste dag een talentenshow met drie kinderen. Dit was een van de deelnemers:

Even voor de duidelijkheid: je ziet haar niet, dat klopt, maar ze heet Daya en is pas tien jaar oud.
    Nou, is er iemand die dit even nadoet?

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Als je mij trouwens nog wilt zien, je kan mij rond 0:20 bij dit filmpje erg goed zien, ik zit in dat gele shirt met de witte mouwen met een bril en kort, blond haar daar, achter degene met het gele shirt en de zwarte mouwen:

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Dat is toch niet accapella?
    Dat is Adelle met rolling in the deep

Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

Ow w8, heheh grapje(nerd)
    Ik dacht aan dit nummer:http://www.youtube.com/watch?v=U8D9xCBcfzw&ob=av2e

sorry xD

Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

Ze is goed. Jammer dat ze zo'n stom lied zingt...

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

goshoKuzame schreef:
    Dat is toch niet accapella?
    Dat is Adelle met rolling in the deep

Het is wel acapella ;'p
    Dat is een manier van zingen, zonder muziek.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

goshoKuzame schreef:
    Ow w8, heheh grapje(nerd)
    Ik dacht aan dit nummer:http://www.youtube.com/watch?v=U8D9xCBcfzw&ob=av2e

sorry xD

Kan gebeuren (:

Wat een stem en dan al helemaal als ze pas 10 is Ö

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cockney schreef:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Cockney schreef:

Dat bedoel ik dus O.O