• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    Als ze uitstapt voel ik me verschrikkelijk, ik had haar niet kwaad of teleurgesteld of wat dan ook willen maken ik wouw haar helemaal geen pijn doen, en dat was het begin van het probleem. Zelf stap ik de auto ook uit en leun ik op het dak van de auto, 'Je weet toch dat ik je niet boos, teleurgesteld of wat dan ook wil maken?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk voor me uit en zeg zacht, 'Dat heb je me ook niet gemaakt.' zeg ik. 'Ik ben gewoon dom bezig.' en ik draai me naar Daniël toe en kijk hem over het dak aan. En ik glimlach even naar hem. 'Sorry.' zeg ik zacht. En ik kijk naar het dak van de auto.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [GUYS, ik kan morgen niet online komen. Of eigenlijk over anderhalf uur. Ik vertrek namelijk 5 uur in de ochtend met de auto. Op vakantie. Naar Frankrijk. En die dag erna rijden we ook nog een stuk. Dus ik kan pas maandag middag/ avond online komen.

    Ga jullie missen guys <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ugh.. Frankrijk Fijne vakantie ^^ Ik blijf alweer de hele vakantie hier.. Zucht..}

    Daniël

    'Dat heb je me ook niet gemaakt, ik ben gewoon dom bezig.' Zegt ze waarna ze naar me glimlacht 'Sorry' Vervolgt ze zacht waarna ze naar het dak van de auto kijkt, Bryan was een eindje verderweg blijven staan en kwam nu ook naar ons toe. 'Hier, waarschijnlijk zit er geen kras op en bedankt voor het lenen.' Zeg ik grijnzend waarna ik de sleutels zijn richting in gooi. 'Geen probleem' Andwoord hij ook grijnzend waarna ik om de auto heen loop richting Sky, 'Maakt niet uit' Zeg ik waarna ik mijn arm over haar schouder leg en haar mee naar binnen neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Prisoner schreef:
    Amare

    Ik grijnsde, 'Wat zeg je van het bos maar in gaan. En als dat ons niet bevalt gaan we de stad in.' Ik haalde mijn auto sleutels uit mijn zak en wierp hem die toe. 'Slimme meid is op alles voorbereid.' zeg ik met een knipoogje waarna we het bos in gaan. Ik zucht en kijk hem aan.

    [ Ik weet het ook niet XD ik heb vakantie dus ik zal wat vaker online proberen te komen xd ]


    [Kut uren ook. (: ]

    Timo.
    Verwondert keek ik naar de autosleutels. "Je hebt een auto? Wat voor één?" vroeg ik meteen. Ik ben een jongen, duh ben ik in auto's geïnteresseerd. We lopen het pad op dat het bos in leid. "Ik ben aan een auto aan het sleutelen maar vind de juiste delen niet. Al 5 jaar, Amare, 5 verdomde jaren." Ik slaak een diepe zucht en werp de sleutels in een mooi boog terug naar haar.


    kindness is never a burden.

    Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Elena keek verveeld naar het bord en tikte met haar bloedrode vingernagel op haar bank. Met haar hoofd zat ze totaal niet bij de les, maar bij het Herfstbal. Ze hoopte dat ze dit jaar wél gevraagd zou worden, maar veel kans was er niet. Elena ging al jaren alleen. Nooit werd ze gevraagd. Ze genoot er ergens ook wel van. Dan was ze niet afhankelijk van haar partner, maar zelfvertrouwen heeft het je ook niet. Dit jaar was het thema 'Angels & Demons' ze dacht eraan om als Engel te gaan. Gewoon als haarzelf dus. Het thema vond ze erg ironisch, met alle demonen die hier nu rondzwerven op de school. Ze vroeg zich af hoe zij zouden gaan. Als Demon, het meest voor de hand liggende of voor diegene met een greintje humor in zich; als Engel. Vanuit haar ooghoeken zag Elena Timo en Amare de klas uit sluipen maar ze trok er zich niks van aan en krabbelde ijverig alles over van het bord.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 11:50 ]


    kindness is never a burden.

    {Waar is Elena nu? Dan laat ik Nathan daarheen gaan ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [In de les Wiskunde maar het is toch tijd, de bel gaat over 3, 2, 1 Nu dus. :Y) ]


    kindness is never a burden.

    Edit,De bel gaat

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 11:54 ]


    kindness is never a burden.

    {Hmm.. Dan hebben ze nu Engels toch?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja. (: ]


    kindness is never a burden.

    Nathan

    Verveeld liep ik het lokaal uit, Daniël zou nu wel ergens anders zijn al kon het me niet veel schelen en leip richting het lokaal Engels waar ik ergens achteraan op een stoel neer plofte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena Gracia Ramirez • Engel.
    De bel ging en Elena liep het lokaal van Wiskunde uit. Ze trok de boekentassen van Amare en Timo ook maar mee en zette die buiten het lokaal van Engels. Zuchtend streek Elena nog even door haar haar en ging dan de klas binnen. Ze plofte naar Nathan achteraan in de klas neer. "Hee Nathan." zei Elena glimlachend en haalde haar schriften uit.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:00 ]


    kindness is never a burden.

    Nathan

    'Hee Nathan' Zei Elena glimlachend waarna ze naast me ging zitten, 'Hoi' Andwoorde ik glimlachend terug, 'Hoeveel lessen hebben we nog?' Vroeg ik haar, ik had niet echt meer zo'n zin om naar school te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Zachtjes lachte Elena. "Nog 5." Ze keek naar de deur op zoek naar de leerkracht. "Muziek, Aardrijkskunde, Godsdienst, Kunst en Frans."

    [IK moet gaan, heb bezoek. ): Kom zo snel ik kan terug online. ]


    kindness is never a burden.