• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Sky Leslie White
    '3 dagen,' zeg ik zacht. Ik zie hoe Daniël tegen de boom aan gaat zitten. 'Volgens mij zijn dat een lange drie dagen,' grap ik een beetje. Ik zou die pijn niet willen voelen, hoewel ik een hoge pijngrens heb lijkt dit me niet iets waar het uitmaakt hoe hoog je pijngrens is. Ik kijk naar Daniël. 'Zou je willen dat ik een engel wordt?' vraag ik aan Daniël, ik wilde zijn antwoord eigenlijk niet weten, voor als hij nee antwoordt.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Minah Topiekse. (: ]

kindness is never a burden.

Daniël

'3 dagen, volgens mij zijn dat een lange drie dagen' Zegt ze zacht waarna ze mij aankeek, 'Zou je willen dat ik een engel wordt?' Vroeg ze, die vraag had ik kunnen verwachten en alsnog had ik er geen andwoord op als ik ja zou andwoorden zou dat puur uit eigenbelang zijn omdat ik wilde dat ze langer bij mij zou blijven dan haar leven lang was. 'Ja en nee, nee omdat ik niet het niet aankan dat jij zoveel pijn zou leiden en Ja puur uit eigenbelang.

Don't be like the rest of them, darling

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Waarom kijk je zo naar me,' lacht Jake en hij laat zich naast me vallen. Ik draai me naar hem toe en zeg: 'Je bent gewoon leuk om naar te kijken,' glimlach ik. 'En ik vroeg me af of je niet de liefste van de wereld ben. En ik kom tot de conclusie dat je dat zeker weten bent.' en ik knipoog speels naar hem.

Jake Sadler

'Ik? Lief? Daar gaat mijn reputatie.' mompel ik en drink nog wat.
    'Ik kan trouwens de liefste niet zijn aangezien jij dat ben, lieve Leslie.' lach ik en kijk haar aan.

Sky Leslie White
    'Ja en nee, nee omdat ik het niet aankan dat jij zoveel pijn zoou leiden en ja puur uit eigenbelang.' zegt Daniël. Ik kijk hem met een kleine glimlach aan. 'In iedergeval een eerlijk antwoord.' dus hij wilde het wel. 'Als het een keer zou gebeuren, dan in iedergeval op een vrijdag. Dan hoef ik niet zo veel school te missen.' zeg ik plagend. Overgaand op een luchtiger onderwerp. Ik neem nog een slok fruitsap. 'Zou je het doen?' vraag ik aan Daniël, toch weer terugkomend op het onderwerp. 'Zou je een engel van me maken?'

Leslie Day
    'Ik? Lief? Daar gaat mijn reputatie.' mompelt Jake en hij drinkt nog wat. 'Ik kan trouwens de liefste niet zijn aangezien jij dat bent, lieve Leslie.' en hij lacht en kijkt me aan. 'Je kan je reputatie nog steeds redden als je mijn dumpt. Vlak voor het herfstbal ofzo, lekker dramatisch.' zeg ik met iets wat wegheeft van een glimlach. 'En lieve lieve Jake. Dat is dus dubbel lief, ik ga geen discussie met je aan. Aangezien ik het toch wel win.'

Jake Sadler
    Ik kijk haar nu serieus aan 'Lieve lieve lieve Leslie, als ik je ooit dump dan mag je erop af gaan dat ik van verdriet een pijl door mijn hart steek eigenhandig en in stof opga.' zeg ik.

Leslie Day
    Hij kijkt me serieus aan, 'Lieve lieve lieve Leslie, als ik je ooit dump dan mag je erop af gaan dat ik van verdriet een pijl door mijn hart steek eigenhandig en in stof opga,' zegt Jake. 'Zorg ervoor dat je me nooit dumpt.' zeg ik zacht tegen Jake terwijl ik met mijn vinger cirkels teken op zijn borstkas. 'Want anders heb ik en verdriet omdat je me dumpt, wat sowieso merkwaardig is voor een Demon en ook nog eens omdat je er dan niet meer bent.' en ik kijk Jakr aan. 'En dat wat je nu net zei, is het bewijs dat jij de liefste bent.'

Jake Sadler
    Ik glimlach zwakjes en kijk haar dan aan. 'Lieve Leslie, ik weet dat ik het je nog niet officieel heb gevraagd dus daarom doe ik het nu al had ik het liever op een romantischere manier gedaan, maar ik wil nu de kans grijpen nu we alleen zijn. Allerliefste Leslie, wil je me de eer doen om mijn vriendin te zijn?' vraag ik zachtjes en mijn kaken verkleuren zachtjes.

Daniël

'Als het een keer zou gebeuren, dan in iedergeval op een vrijdag. Dan hoef ik niet zo veel school te missen.' Zegt ze plagend, 'Zou je het doen? Zou je een engel van me maken?' Vroeg ze toen, 'Als je je zorgen maakt om school kan ik je altijd bijles geven' Zeg ik grijnzend waarna ik nadenk over haar tweede vraag. 'Ik weet het niet, ik denk dat ik het niet aan zou kunnen je pijn te zien leiden.'

[ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:26 ]

Leslie Day
    Hij glimlacht zwakjes en kijk me dan aam, 'Lieve Leslie, ik weet dat ik het je nog niet officieel gevraagd heb dus daarom doe ik het nu al had ik het liever op een romantischere manier gedaan, maar ik wil nu de kans grijpen nu we alleen zijn. Allerliefste Leslie, wil je me de eer doen om mijn vriendin te zijn?' vraagt Jake zachtjes en ok zie dat zijn kaken zachtjes verkleuren. Ik ben er sprakeloos van. 'Allerliefste Jake, alleen een gestoord krankzinnig persoon zou nee tegen je zeggen. Ik wil graag de eer doen om jouw vriendin te zijn.' en ik glimlach naar hem en buig me dan naar hem toe en druk zacht en toch intens mijn lippen op die van hem. 'Jake, ik hou van je.'

Jake Sadler
    'Ik hou ook van jouw, Leslie.' zeg ik zachtjes en geef haar een paar kusjes in haar nek, ik ga op mijn zij liggen en trek haar wat dichter tegen mij aan.

Sky Leslie White
    Ik denk na over wat Daniël zegt, 'Dat is in iedergeval lief van je,' zeg ik met een glimlach. Dan krijg ik een schittering in mijn ogen, 'Hoe is het om te vliegen?' en ik kijk hem glimlachen aan. Niet dat ik het on die reden zou doen, ik zou het doen om dan voor altijd bij Daniël te kunnen zijn.

Leslie Day
    'Ik hou ook van jou Leslie.' zegt Jake zachtjes en hij drukt een paar kusjes in mijn nek. Er trekt een aangename rilling door me heen. Jake gaat op zijn zij liggen en trekt me dichter tegen zich aan. Ik zou degene die ons komt storen persoonlijk verbranden. Dat was het leuke aan demon zijn. We kunnen dingen laten branden. En nog meer leuke dingetjes. Ik had al een tijd mijn vleugels niet uitgeslagen. Dat ga ik binnenkort maar weer eens doen. Ik zoen Jake zachtjes op zijn mond en druk me nog dichter tegen hem aan. Ik wil Jake. Ik wil hem voelen, proeven. En ik zoende zachtjes verder.

{Dus.. Als Leslie binnenkort haar vleugels een keer wil uitslaan en Daniël tegenkomt... That seems like a nice meeting (wbw)}

Jake Sadler
    Ik kus Leslie zachtjes terug en houd haar stevig vast. Als onze lippen weer van elkaar gaan, blijf ik met gesloten ogen liggen en geniet van de stilte en van Leslie die in mijn armen ligt.