• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Als ik merk dat de cirkel niet volledig wil sluiten glimlach ik even waarna ik mijn handen tegen die van haar aanleg, de kracht die ik over had zou net genoeg voor haar zijn om ons allen veilig te verplaatsen naar waar ze ons zou willen hebben.

    Grace Sawyer

    Ik merkte dat de gloed die eerder om me heen hing, was verdwenen waardoor ik snel een blik op de heks richtte.
    Haar ogen waren wit geworden en een felle wind was opgekomen.
    Ter bescherming hief ik mijn arm wat voor mijn ogen om er achter te komen wat er was gebeurd.
    Ik merkte dat er een cirkel verscheen rond iedereen, op de slechte magiërs na.
    "Wat gebeurt er?" Vroeg ik nog en voor ik het wist, stonden we niet langer op het dak maar in een bos.



    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Het was gelukt, wanneer ik uit de trance ontwaakte, zag ik dat we omringd werden door hoge bomen.
    Een klein riviertje stroomde door het bos, waardoor ik wist dat het nog steeds dezelfde plek was als uit mijn herinnering.
    Vermoeid zocht ik steun bij een boom terwijl ik voelde hoe iets nat langs mijn wang gleed.
    Enigszins verbaasd veegde ik het af mijn wang en besefte dat ik blijkbaar tijdens mijn trance een traan had gelaten, waarschijnlijk door het intense gevoel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik laat mijn handen zakken wanneer ik merk dat het gelukt is, ik zucht even en kijk dan naar de heks en glimlach even 'Steun op mij, dan gaan we er voor zorgen dat onze energie sneller terug komt' waarna ik naar dr toe loop en dr arm om mij heen gooi zodat ze steun heeft. Als ik weet dat ze genoeg steun heeft loop ik een stukje verder naar het riviertje waar ik dr op de grond neerzet 'Rustig blijven zitten' zeg ik alleen tegen dr waarna ik allemaal kruiden en ingedrienten ging zoeken die ik nodig had.

    Elric Derun

    Een gloed verblint mij en nog geen seconde later staan we ergens anders, ik glimlachte even toen ik zag dat het een bos was en dacht dat we terug waren. Ik klom al snel in de bomen waarna ik in de verte huizen zag en de glimlach verdween. Alsnog voelde ik mijzelf meer thuis, ik sprong van tak naar tak waarna ik even op een tak boven het riviertje stopte en ging zitten.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 17:26 ]

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik keek in afwachting wat rond en had het gevoel alsof ik een krop in mijn keel kreeg door de vele herinneringen die deze plaats met zich meebracht.
    Aangezien ik niets wilde laten merken tegenover de anderen hield ik mijn gezicht neutraal.
    Uiteindelijk liet ik me achteruit vallen en keek naar de hemel waarna ik mijn ogen vermoeid sloot.
    Deze wereld had inderdaad een vreemde uitwerking op onze krachten want ik wist honderd procent zeker dat dit nooit had in mijn tijd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Als ik de ingredienten heb glimlach ik even en loop ik terug naar de dame, als ik daar ben leg ik het voor ons neer en zet ik haar rechtop 'Je moet nu recht op blijven zitten, anders werkt het niet' zeg ik en leg het boek wat eerst zo klein was voor mijn neus neer waarna het groter word.
    Een spreuk in een taal die ouwer is dan de mens lees ik hard op, de ingredienten beginnen te zweven in de lucht waarna ze tot stof vergaan 'Adem in!' zeg ik nog net niet op een toon van een bevel. De stof vliegt in ons gezicht waarna ik een diepe teug lucht naar binnen laat komen met de stof erbij.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Met redelijk veel tegenzin ademde ik het toch in en sloeg erna mijn hand even voor mijn neus.
    Het goedje prikte even in mijn neus, maar niet veel later voelde ik de werking er van en had het gevoel alsof ik net een hele goede nacht had gehad.
    "Je moet me echt eens zeggen wat dat was," Zei ik en glimlachte even. "Straf spul zeg."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik glimlach even 'Dat was een oude spreuk die energie uit verschillende elementen haalt. Hoewel de taal waarin het staat waarschijnlijk onleesbaar is voor je' zeg ik waarna ik het boek weer op pak en verklein, daarna stop ik het terug in het zakje waar het in hoor te zitten. Ik was mijn gezicht even in de rivier 'Maar na een tijdje wen je ook aan het prikkende gevoel wat in je neus komt' zeg ik met een glimlach.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "Het lijkt wel alsof ik peper heb opgesnoven," Zei ik met iets wat op een lach trok en trok walgend mijn neus op. "Laat me dit alsjeblief geen tweede keer doen."
    Ik bleef op de grond zitten en sloeg lui mijn benen voor me uit zodat ik toch wat zou ontspannen.
    "Hier in het bos moet ergens een huis staan," Merkte ik na een tijdje op. "Mijn oude vakantiehuisje...als ik het goed heb, staat het iets zuidelijker dan waar we nu zijn."
    Mijn ogen speurde de omgeving af terwijl ik me probeerde te oriënteren.



    [Moet naar de dokter bloed laten trekken, weet niet wanneer ik terug ben.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk dr even aan en knik dan 'Dus hier heb jij meer en deels je leven door gemaakt... Dat het nog het zelfde is dan' zeg ik tegen dr waarna ik tegen een boom aan leun. Ik zag in de verte iets wat leek op een dak, hoewel het er verrot uitzag 'Bedoel je dat huisje daar?' en ik wees in de richting waar naar ik naar haar toe loop.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik fronste even en ging op mijn tenen staan om een glimp op te vangen wat niet bepaald lukte.
    "Ik ben te klein om het te zien," Gaf ik schoorvoetend toe en had de drang om even in de lucht te springen maar besloot uiteindelijk om het niet te doen aangezien dat wel erg onvolwassen over zou komen. "Staat er naast het huis een kersenboom?"
    Zoja, dan wist ik dat het mijn oude vakantiehuisje was aangezien we die boom zelf hadden gepland.
    Bomen konden eeuwen mee, dus waarschijnlijk die boom ook.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik grijns even 'Zo goed zie ik het zelf ook weer niet, maar het lijkt wel op het enige huisje hier en vooral als het al zo'n lange tijd er moet staan. Als we gewoon gaan kijken merken we het snel genoeg' zeg ik tegen dr waarna ik mijn pas richting het half rotte huisje zet.

    Elric Derun

    Ik merkte dat de groep in beweging kwam en volgde ze via de boomtakken, in de verte zag ik een oud huisje met daarnaast een kersenboom. Wat doet een kersenboom in hemelsnaam in een bos met gewoone bomen. Ik ga in een tak zitten en wacht tot de groep aankomt bij het huisje.

    {Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb maar ik kon amper op Q =S
    heb ik veel gemist?? Ik ga wel as zaterdag op vakantie dus ik schrijf me dan vrijdag uit, kay??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    {Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb maar ik kon amper op Q =S
    heb ik veel gemist?? Ik ga wel as zaterdag op vakantie dus ik schrijf me dan vrijdag uit, kay??}


    Ik probeerde tegen je te praten xD
    *En voor mij geldt hetzelfde, ik ben twee weken op vakantie
    Dus ben ook twee weken niet aanwezig :)


    It's never gonna happen, Guys.

    [Klein vraagje...waarom zou je jezelf uitschrijven als je op vakantie bent? Ik ben in augustus een hele maand op reis en heb geen internet dus..]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {Ik bedoel dat ik me voor twee weken uitschrijf, dat ik dus iets verzin zodat ik niet heel belangrijk meer ben en jullie gwn verder kunnen ^^
    Waar is iedereen nu en wat doen ze? Dan kan ik daarop inspelen...}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page