• Bekijken jullie het even vanuit mijn positie en wat zouden jullie doen? Mijn ouders hebben me beloofd dat als ik slaag (en die kans is best groot) dat we dan daarna op vakantie gaan naar een villa of appartement in een mooie stad, en nu kon ik kiezen tussen Parijs, Londen, Barcelona, Sofia en Athene. Welke stad zouden jullie dan kiezen en waarom?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    London. Omdat die stad voor mij staat voor alles wat magisch en mooi is, en ik hou van Engeland. Maar wat voor vakantie zou je willen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Londen omdat het Londen is. De cultuur, de Engelse taal, de bussen, de kotjes, de venten met berenmutsen op hun hoofd (als je naar Londen gaat, pest ze) En anders naar Athene, want dat is ook heel mooi volgens mij.


    Olive

    Sowieso geen Athene, met die rellen.
    Maar dan zou ik Barcelona of Sofia nemen. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me daar zó mooi -droomt weg-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Defensive schreef:
    London. Omdat die stad voor mij staat voor alles wat magisch en mooi is, en ik hou van Engeland. Maar wat voor vakantie zou je willen?

    Nou, met elk land heb ik wel iets. En aan de ene kant houd ik er van om met regenachtig weer in een leuk café te zitten maar het lijkt me ook heerlijk om met 40 graden de hele dag aan het zwembad te liggen. Barcelona zou mij heel erg trekken denk ik, omdat ik nog nooit in Spanje ben geweest maar ik weet het echt niet en kom er dus zonder jullie Q'ers ook niet meer uit.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Defensive schreef:
    London. Omdat die stad voor mij staat voor alles wat magisch en mooi is, en ik hou van Engeland. Maar wat voor vakantie zou je willen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Athene, dat is iets waar je niet altijd de kans toe krijgt, terwijl bv Londen een stad is waar je makkelijk eigenlijk later nog eens naartoe kunt gaan, gezien het een stuk goedkoper is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Barcelona. Geweldig weer, je hebt stad én strand, heel veel kleine wijkjes om doorheen te slenteren en dan te eten bij schattige restaurantjes, je hebt best veel cultuur (Gaudi-huizen, Parc Guell enz.) maar je kan ook diehard shoppen. Het is echt mijn favoriete stad, maar London is een goeie tweede.


    It's time to be happy again.

    Parijs of Londen, en als je veel zon wilt Barcelona ;D sorry, ik kan niet kiezen. :')


    Destroy what destroys you.

    Barcelona.


    <3

    Londen daar wil ik later zeker ook naartoe eens gaan.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Authors schreef:
    Londen omdat het Londen is. De cultuur, de Engelse taal, de bussen, de kotjes, de venten met berenmutsen op hun hoofd (als je naar Londen gaat, pest ze) En anders naar Athene, want dat is ook heel mooi volgens mij.


    All I wanna do is lose control

    London _O_

    Namens mij en imlove :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Defensive schreef:
    London. Omdat die stad voor mij staat voor alles wat magisch en mooi is, en ik hou van Engeland. Maar wat voor vakantie zou je willen?

    Londen of Sofia. Ook raad ik Praag aan, maar die staat niet tussen je lijstje c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    London!


    It's going to be difficult, but not impossible.