• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cyrille Flynn

    Ik sta al een tijdje te kijken van een afstandje. Wat een sukkels, vechten om niets, maar zo grappig om te zien. Tanlor moest zich er natuurlijk weer mee bemoeien en met een zucht kom ik tevoorschijn uit de schaduwen. "Jij moet je ook overal mee bemoeien he?" vraag ik hem. Ik heb mijn mantel aan en loop op hem af. Voordat hij kan reageren heb ik al een magische bol in zijn rug geschoten, waardoor Tanlor op de grond valt. De bliksemmensen gaan op in rook en iedereen staat weer recht tegenover elkaar. "Och, wat dom van me." zeg ik zoetjes. Een grote grijns siert mijn lippen, maar of ze het echt zien weet ik niet.


    It's never gonna happen, Guys.

    Connor Davids

    'Doe ik ook graag, onschuldige mensen bewusteloos maken.' zeg ik kil. Ik zwaai met beide zwaarden heen en weer. Ik vond haar raar, ze was, arrogant, in ieder geval zo praatte ze. 'En jij bent?' Kil bekeek ik de vrouw in de mantel, mijn voeten, in strakke laarzen gebonden, stapten een paar stappen naar voren. 'En jij bent?' herhaalde ik kortaf.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tanlor Cardiel

    Ik voelde verrandering in de lucht, en merkte dat er iets op mij afkwam. Fluisterend mompelde ik iets, waardoor een illusie achterbleef voor de andere. Het boek verdween samen met mij waarna ik 10 meter verder op weer te voor schijn kom, ik glimlach even waarna ik naar de vrouw kijk 'Dus je komt weer opdagen' zeg ik met een glimlach en stap in het licht, het boek zweeft nog steeds naast mij terwijl ik dr aankijk.
    Met een simpele hand beweging tover ik Grace achter mij zodat ze weer veilig staat.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:53 ]

    Cyrille Flynn

    "Dat is alweer even geleden, niet Tanlor. Vond je het niet gezellig vorige keer?" Ik kijk omhoog naar de daken, waar Tanlor is, is Elric en ik moest oppassen voor een onverwachte aanval. Er staat ook nog een of ander raar persoontje naar me te schreeuwen, één die ik niet eerder heb gezien, maar duidelijk uit mijn tijd. "Gaat mijn naam je wat aan?"
    Ik kijk een beetje hooghartig richting de jongen. Al snel zie ik Azul aan komen vliegen en ik wijs hem erop dat hij Elric moet gaan zoeken. Ik moest weten waar de jongen zat.


    It's never gonna happen, Guys.

    Connor Davids

    'Alles wat ik wil weten gaat mij aan.' zeg ik kil. Ik zie haar met van alles praten en doen en blijf naar alles kijken.
    Het verveelt me, alles en iedereen die maar zit te zeuren en te vechten om niks. Het liefst was ik hier gewoon weggegaan. Gewoon weer terug naar waar ik thuishoorde, terug naar alles. Rustig ga ik op de grond zitten en bekijk alles zwijgend, geen zin om hier iets aan te verspillen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 14:27 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tanlor Cardiel

    Ik grijns even als ik de uil zie aankomen vliegen, de cape die ik droeg waait iets omhoog waarna er een adelaar onder uit komt vliegen 'Misschien moet je je huisdiertje maar even in de gaten gaan houden' zeg ik glimlachend naar het meisje waarna de adelaar richting de uil begint te vliegen om aan te vallen.
    Ik blijf gefocust op de drie magiers, ik wist dat ik op mijn hoede moest blijven voor als er weer iets gebeurde.


    Elric Derun

    Ik blijf verborgen in de schaduw, verstopt voor het blote oog.
    Ik grijns als ik de vrouw met de mantel zie aankomen lopen, Tanlor verwacht zekker dat er nu iets gaat gebeuren. Vier magiers bij elkaar, hoe leuk kan dat gaan worden.
    Ik hou mijn handen bij de mesjes die verstopt zitten onder mijn cape, onder tussen houd ik mijn ogen op de 4 andere personen onder mij, Grace was veilig bij Tanlor en ik wist dat Tanlor ook een oog op mij hield.

    Cyrille Flynn

    De jongen gaat stilzwijgend op de grond zitten. Een overwinning voor mij, al lijkt hij het alleen maar te doen vanuit verveling. Tanlor laat een adelaar vrij in de richting van Azul. "Ach, wat Schattig. Sorry, maar dat gaat niet gebeuren. Daarbij is Azul anders dan andere uilen." Azul blijft de adelaar makkelijk voor, een spreukje voor wat extra snelheid kwam hem nu aardig van pas. Het lieft zou ik de adelaar neerschieten, hij mocht Azul niets aandoen. Maar ik hield van dieren, de adelaar was net zo goed een dier. Hij moest alleen leren naar wie te luisteren. "Azul, lieverd, kom eens hier!"
    Ik zie de uil naderen met de adelaar vlak achter hem. Dit wordt leuk! Azul komt vlak langs vliegen, de mogelijkheid voor mijn spreuk. "Sorry, ik hou meer van apen." En met de spreuk gezegd te hebben, valt de adelaar naar beneden. Getransformeerd in een aap loopt hij over de straat heen. Ik weet dat ik hiermee een hint naar Elric stuur. Of Tanlor ook al van de aap wist, geen idee.


    It's never gonna happen, Guys.

    Tanlor Cardiel

    Als ik zie hoe de adelaar verrandert in een aap lach ik even, nog geen seconde later barst de aap uit elkaar en verrandert die in miljoenen kleine vlindertjes die de uil dwars zitten.
    Daarna focus ik me weer op de vrouw, het boek zweeft rond om mij waarna de letters voor mijn lichaam beginnen te zweven.
    Woorden die mens nog dier niet kennen, een taal die vreemder is dan een magier is gewend, nog geen seconde later vormen de woorden die net nog zweefde een wezen, gevormd van de duisternis en gecreeërt met een krachtige magie.

    Cyrille Flynn

    Het plaatje klopte niet. Ik had Tanlor ingeschat als een goede vent, die alles deed voor zijn medemens. Echter de magie die ik voel, is duisterder dan mijn eigen. Vreselijker dan de ergste nachtmerries. Azul strijkt op mijn schouder neer en met een knal zijn alle vervelende vlindertjes weg. Ze hadden pech, moesten ze me maar niet lastig vallen. Er klopt iets niet aan Tanlor en nieuwsgierig kijk ik naar het boek in zijn handen. Wat was het voor boek? Het bevatte in ieder geval sterke magie en ik moest erachter komen welke. "En ik dacht dat jij niet wou vechten! Behoorlijk schijnheilig Tanlor." Ik kijk verveeld naar mijn nagels. Hij maakte echt geen indruk op mij.


    It's never gonna happen, Guys.

    Tanlor Cardiel

    Ik grijns even 'Vechten of verdedigen, daar zit een groot verschil in' zeg ik met een glimlachje waarna ik dr weer aankijk, hoewel de magie die ik net gebruikte mij meer en deels had uitegeput liet ik het niet merken. Het boek zweeft nog steeds om mij heen terwijl het schaduw beest voor mij blijft staan, nog niet in de aanval, voor nu dan.
    Ik blijf de dame aankijken en grijns even naar dr 'Hoewel jij de gene bent die begon met de aanval' zeg ik met een glimlachje.

    Elric Derun

    Ik zag hoe de vrouw afgeleid was door Tanlors creatie en greep mijn kans, vanuit de duisternis vlogen meerdere mesjes op de vrouw af. Hoewel sommige zouden missen waren die meer als de afleiding, de mesjes die raak zouden zijn waren iets later gegooid maar precies zo dat het niet opviel dat ze later waren gegooid door mij.
    Als ik de mesjes gegooid hebt verrander ik meteen van verstop plek en sluip over de daken heen waarna ik een stuk verder weer stop en mijzelf in de duisternis verschuil.

    Cyrille Flynn

    "Ach, eigenlijk was het niet zo bedoelt. Ik vond het te grappig dat zij daar aan het vechten waren, maar jij zat dat dwars. Niets persoonlijks."
    Opeens staat er een mes voor me in de straat. ELRIC! Zo snel als ik kan roep ik een beschermend schild op, maar kan niet voorkomen dat een pluk haar naar beneden valt. "OEH, ELRIC! Die ga je terug krijgen." Met een flits sta ik op de daken. Teleporteren naar een andere plek maakte me ietwat duizelig. Wat vreemd, dat had ik vroeger nooit. Woedend zoek ik naar de jongen, maar die is natuurlijk al weg. Gelukkig stond ik hier ook aardig uit de weg van Tanlors vreemde beest, wat alleen maar beter was.


    It's never gonna happen, Guys.

    Tanlor Cardiel

    Ik grijns even als ik merk dat ze weg teleporteert 'Blijkbaar lukt het niet om je jacht te volmaken' zeg ik met een grijns waarna ik zelf ook omhoog teleporteer, dankzij het boek wat Grace had, was de duizeligheid er niet.
    Ik sta voor de vrouw op de daken en ik wist dat Elric achter mij zat in de schaduwen. 'Dus, wat is je plan nu?' vraag ik dan aan de vrouw ik grijns even en knip met mijn vingers waarna het boek weer naast mij zweeft.

    Cyrille Flynn

    "Mijn plan? Hoezo moet ik een plan hebben? Ik wordt alleen niet graag ik mijn rug aangevallen! Jij had het hier over aanvallen en verdedigen. Nou ik zie dit als een enorme aanval op mij. Ik mag mezelf wel verdedigen toch?"
    Tanlor wordt echt enorm vervelend. Wat moest hij nou van mij? Ik had hem niet meer aangedaan dan een magische bal in zijn rug. Kon hij nou zo slecht tegen zijn verlies? Tanlor was duidelijk uitgeput door de schepping van het vreselijke monster. Ik kon hem wel aan, maar natuurlijk moest je altijd oppassen met de vijand. Ik bedenk me ineens dat Tanlor Grace beneden achter gelaten heeft. Hij leek nogal gesteld op het meisje. Mocht ik echt zwaar in de problemen komen, was zij mijn laatste uitvlucht.


    It's never gonna happen, Guys.

    Grace Sawyer

    Ik keek op naar de daken waar Tanlor en de vrouw stonden en haatte het om me zo machteloos te voelen aangezien ik als normale mens niet was opgewassen tegen hen.
    Vaag was ik me er van bewust dat ik op deze manier enorm hard in de problemen kon
    raken, dus deed ik traag enkele stappen naar achter tot ik tegen iemand op botste.
    Geschrokken draaide ik me om en keek in de diepe ogen van het meisje dat eerder tussen de ridder en de andere speciale man had gestaan.
    Een kleine, vriendelijke glimlach speelde op haar lippen terwijl ze haar hand uitstak.



    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik wist dat ze geen kwade ziel had en besloot om haar enige bescherming te bieden zodat ze toch wat veiliger was dan nu.
    Aarzelend legde ze haar hand in de mijne, waardoor ik haar voorzichtig dichter naar me toe trok.
    "Vertrouw me," Zei ik zacht en sloot mijn ogen om me te concentreren.
    Een warme gloed die begonnen was in mijn hart, spreidde zich uit over heel mijn lichaam terwijl ik het doorgaf aan haar.
    We werden omringd door een fel licht dat nog beter werkte als een schild.
    Zo lang ik het voor elkaar kreeg om mijn ogen gesloten te houden, waren we beide veilig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik grijnsde even, ik had door welke magier de goeie was en welke de slechte. Het schaduw beest deed een paar stappen achteruit waarna het verdween in het schild van de andere magier, daardoor werd het schild wat ze gecreeërt had sterker zonder dat ze zich echt hoefte te focusen. Als ik merkte dat het was gelukt focus ik mijzelf weer op de dame voor mij.
    Ze had het vast gemunt op Grace of op Elric, ik grijns even waarna ik Elric vast grijp en weg teleporteer, een stuk verder dan een goeie magier kan dankzij het boek van Grace.

    Elric Derun

    Ik voelde een gloed over mij heen gaan waarna ik enkele seconden later op een heel ander dak stond, ik keek om mij heen waarna ik op een hoog gebouw klom om de omgeving te verkennen. Ik merkte al snel dat we enkele honder meters verder waren dan de andere en grijnsde 'Het boek heeft geholpen blijkbaar' zeg ik waarna ik weer naar beneden klim, ik zie Tanlor even glimlachen waarna ik hem naar beneden help en hij daar in elkaar valt.
    Het boek wat die altijd bij zich had pak ik op en doe het weer onder zijn shirt.