• Ik wil al even een nieuw verhaal starten en ik zoek iemand die samen met mij wil schrijven. Ik verwacht uiteraard dat degene ook meewerkt aan het uitwerken van het verhaal. Ik heb geen bezwaar tegen het schrijven van verhalen over One Direction, dus Directioners: bring it on. Ook voor een OP-verhaal (romance, teen fiction, drama) sta ik open.
    Justin Bieber, Harry Potter, Tokio Hotel, Twilight, etc. weiger ik liever, sorry!

    Voel jij je geroepen?
    Vul dan even dit vragenlijstje in:

    Hoelang schrijf je al?
    Wat vind je er zo leuk aan?
    Hoeveel verhalen heb je al geschreven? (+ een link of een voorbeeld van een van je verhalen)
    Welk soort verhaal zou je willen schrijven?
    Extra?

    Als je nog niet zoveel verhalen hebt geschreven; I don't mind, het gaat over hoe je zinnen opbouwt en niet om de ervaring. Ikzelf heb ook niet zo heel erg veel ervaring met het schrijven. [:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:01 ]

    Edit: dit zal trouwens mijn eerste samenwerking met iemand zijn.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:03 ]

    Hoelang schrijf je al? Al sinds ik met een computer en word om kan gaan (ik was ongeveer 4/5 denk ik)
    Wat vind je er zo leuk aan? Ik heb eigenlijk geen idee, ik vind het gewoon heel erg leuk om te doen.
    Hoeveel verhalen heb je al geschreven? (+ een link of een voorbeeld van een van je verhalen) In mijn hele leven? Veel. Op quizlet ook een paar, waarvan er gewoon al heel veel weer geinactiveerd of verwijderd zijn. Momenteel schrijf ik samen met DolgaaiFan aan Magic Bodies, daar ben ik nu het meest actief mee. Ook heb ik een boek uitgegeven haha, maar dat boeit verder niet zoveel.
    Welk soort verhaal zou je willen schrijven? OP :) En dan het liefst thriller, actie of detectives, maar met fantasy of andere dingen kan ik ook wel leven. Fanfiction heb ik ook geen problemen mee, maar ik ben daar ontzettend slecht in haha.
    Extra? Ik ben 14 :P Geen idee hoe oud jij bent en of je leeftijdseisen stelt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoelang schrijf je al? Oh dear, al een hele tijd. Kan er geen leeftijd op plakken maar al zeker 7 jaar i guess.. maar ik ben twee jaar geleden pas echt serieus beginnen schrijven
    Wat vind je er zo leuk aan? Mijn ideeën en gevoelens kunnen uiten..
    Hoeveel verhalen heb je al geschreven? (+ een link of een voorbeeld van een van je verhalen) Uhm, al een heel buiten quizlet, ik schrijf nu ookal mee aan een verhaal , maar die staat nog niet online.
    Welk soort verhaal zou je willen schrijven? Ik hou van romantiek, thriller etc.. Fanfiction is wel men ding (:
    Extra? /

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:38 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Hoelang schrijf je al? Euhm... 2/3 jaartjes denk ik...
    Wat vind je er zo leuk aan? Dat je je passie en gevoel kan uiten
    Hoeveel verhalen heb je al geschreven? (+ een link of een voorbeeld van een van je verhalen) zie mijn pagina
    Welk soort verhaal zou je willen schrijven? One direction 16+ enz.
    Extra? Ik werk graag samen... De andere verhalen zijn niet zo actief dus ik zoek nog een verhaal om aan te werken


    Stay strong

    Hoelang schrijf je al? Ik bedenk al zo'n beetje verhalen sinds ik kan praten. Ik was denk ik ongeveer 3 jaar oud toen ik ermee begon. Ik dicteerde mijn verhalen toen en mijn ouders of oppas schreven ze op of filmden mij terwijl ik het verhaal vertelde. Later begon ik mijn eigen verhalen op te schrijven.

    Wat vind je er zo leuk aan? Ik vind het super leuk dat je bij het schrijven van een verhaal even helemaal in de wereld van een andere, zelfbedachte persoon kan duiken en dat je zelf kan verzinnen hoe het leven van je personage verloopt en wat er in zijn of haar leven gebeurt.

    Hoeveel verhalen heb je al geschreven? (+ een link of een voorbeeld van een van je verhalen) Ik weet echt niet meer hoeveel verhalen ik in mijn leven al heb geschreven. Het verhaal dat ik momenteel op Quizlet heb staan en waar ik ook nog mee bezig ben, is het makkelijkste om een link van te geven: http://www.quizlet.nl/stories/127823/mijn-tweelingzus-is-beroemd/ .

    Welk soort verhaal zou je willen schrijven? ik hou niet echt van: Fan-fictions, Fantasy-verhalen, horror, scifi, historische verhalen en verhalen waarin ontvoeringen en moorden plaatsvinden. Het liefst schrijf en lees ik: vlot-geschreven, realistische verhalen.

    Extra? Ik doe momenteel VMBO-TL en mijn grootste toekomstdroom is om schrijfster te worden van boeken.

    Liefs,
    Anniek. (CrazyGirl98)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 18:14 ]


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Hoelang schrijf je al? Ongeveer 4 jaar
    Wat vind je er zo leuk aan? Ik kan mijn fantasie kwijt en ik heb iets te doen :3
    Hoeveel verhalen heb je al geschreven? Ehm, ik heb er nog geen afgeschreven. Op wattpad heb ik er twee, en hier op Q drie denk ik.
    Welk soort verhaal zou je willen schrijven? OP, dit staat op mijn bucketlist. Ik wil geen 16+ of moord/detectives, liever iets magisch maar nieuws. Iets met een gave, een sterrenbeeld, een edelsteen, anything. Dood in een verhaal vind ik niet erg, als het de hoofdpersoon maar niet is.
    Extra? Ik doe VWO+ en ik ben 13 jaar. Ik schrijf met dubbele aanhalingstekens, dus zo:
    "Ik ga kaas kopen." zei Piet.

    Ik weet niet of je nog meer co-writers nodig had. Alsnog :Y)
    Chris

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 10:14 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }