• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cyrille Flynn

    Tanlor teleporteert weg met Elric aan zijn zij. Nonchalant haal ik mijn schouders op en teleporteer ik terug naar beneden. Ik schud de duizeligheid weg. Ik moet mijn teleporteren opnieuw verbeteren, want dit was onhoudbaar. Het beest van Tanlor was er nog, maar te druk met beschermen van het rare heksje en Grace. Ik loop op de andere jongen af, die nog steeds midden op de weg staat. "En wie ben jij dan wel niet?" vraag ik hem. Azul strijkt opnieuw neer op mijn schouder en grijnzend sta ik tegenover de jongen. Hij had iets interessants... *Tenminste wat voor een mens interessant kon zijn.

    [Voor al het niet duidelijk is xD ik spreek Thantalas aan!]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:45 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Grace Sawyer

    Verwondert keek ik naar het licht dat me omhulde en stak mijn hand uit zodat ik het aan kon raken.
    Wanneer het licht in aanraking kwam met mijn huid, verspreidde er een warme gloed door mijn lichaam waardoor ik bewonderend glimlachte.
    Het was een veilig gevoel dat ik er van kreeg, erg fijn zelfs.
    Mijn ogen schoten naar de heks die me nog steeds vast had en ik merkte dat ze stevig haar ogen dicht had, alsof ze ergens pijn begon te krijgen.




    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Het werd steeds moeilijker om me te concentreren aangezien ik langzamerhand enorm vermoeid begon te raken door de kracht van de spreuk.
    Ik was me er van bewust, dat in deze wereld mijn krachten veel minder vanzelfsprekend waren en dat ik er erg veel moeite moest voor doen.
    Mijn hart bonsde onregelmatig en ik voelde me licht worden in mijn hoofd, het leek haast wel alsof alles aan het draaien was.
    Toch weigerde ik om met de spreuk te stoppen, al zou het mijn eigen ondergang worden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    { @Leannan: Ik heb dat schaduw beest gebruikt om je spreuk makkelijker te maken, die zit nu namelijk in jouw schild ;P Voor als je het niet goed gelezen had (: }

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk even naar Elric en glimlach, hoewel de magie die ik gebruikte op het moment uitputtend was. Ik wist dat ik mijn energie eerst weer moest laten terug komen voordat ik nog iets verder kon doen maar ik kon die andere twee niet alleen laten. Elric helpt mij omhoog zodat ik kan knielen, waarna ik beide boeken voor mij neer leg glimlach ik even 'Gaat dat wel lukken?' vraagt Elric nog even, ik knik waarna ik op elk boek een hand leg. Een cirkel begint zich om mij heen te trekken, een cirkel van magie. Waarna ik woorden begin te noemen in verschillende talen.
    Een flits voor mij laat mij weten dat Grace en de magier beide elk moment geteleporteert kunnen worden naar mij, hoewel het mijn laatste beetje energie kost moest het voor hun bescherming tegen de andere twee slechte magiers.

    Elric

    Als ik merk dat Tanlor bijna omvalt ga ik achter hem staan voor ondersteuning, hij wist wat die deed en ik liet hem niet alleen staan.
    De ondersteuning die ik gaf met mijn lichaam was genoeg merkte ik al snel toen een licht flits mij verblinde.

    [Ik had dat stukje wel gelezen hoor (: Alleen was ik van plan om er voor te zorgen dat ze kan aantonen dat ze toch sterker is dan ze er uit ziet door haar het te laten halen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Voor heel even dacht ik dat ik deze strijd tegen mijn eigen krachten zou verliezen, maar toen ik er aan terugdacht dat het door zulke mensen was als Pieter en die andere gestoorde magiër dat mijn bloedeigen ouders op de brandstapel werden gezet.
    Een vreemde soort kracht vulde me met haat, verdriet en woede waardoor ik het gevoel had alsof ik plotseling veel sterker stond.
    Het licht begon meer uit te breiden en wanneer ik het toch waagde om mijn ogen langzaam te openen, merkte ik dat ik er niet alleen meer voorstond en glimlachte automatisch.



    Grace Sawyer

    De sfeer die ik eerder had bij de heks die mijn hand had vastgenomen, was verandert.
    Niet bepaald op een slechte manier, maar eerder op een intensere manier, alsof ik me er van bewust was dat ze haar best niet langer moest doen om het vol te houden.
    Het moment zelf bezorgde me kippenvel en een goede spanning.
    Ik keek even naar Tanlor die het blijkbaar ook moeilijk had en keek Elric, die achter hem stond enigszins dankbaar aan voor zijn hulp.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk op als het licht weg is en zie de twee staan, ik glimlach even waarna ik naar voren val. De energie die ik nu allemaal heb opgebruikt was teveel, het had mij wat van mijn levens energie gekost, ik merkte dan ook dat er al deels rimpels op mijn handen kwamen. Ik glimlachte even maar liet daarna mijn ogen dicht vallen om te rusten.

    Elric

    Ik wilde Tanlor opvangen maar hij viel naar voren, ik schrick wanneer ik merk dat Tanlor zijn ogen heeft gesloten en kijk naar de twee voor mij 'W.. Weet jij waarom die nu zo is?' vraag ik aan de heks die bij Grace staat. De gedachten dat Tanlor dood is was wat door mijn gedachte spookte, de heks moest wel een antwoord hebben.

    [En toen zat ik daar me dood te vervelen, hihi. Heeft iemand nog een mens over in de buurt van Connor?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    [En toen zat ik daar me dood te vervelen, hihi. Heeft iemand nog een mens over in de buurt van Connor?]


    { De twee slechte magiers zijn bij jouw xD Of ze online zijn i dnno o.o }

    [Ik reageer dadelijk wel, moet even naar de dierenarts met mijn hond. Hij moet zijn jaarlijkse prikken hebben.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Paddo schreef:
    (...)

    { De twee slechte magiers zijn bij jouw xD Of ze online zijn i dnno o.o }


    [die zitten te praten met elkaar in een gevecht en Connor wordt in dat gevecht toch genegeerd..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    { Dan zoek je de twee goeie magiers op en Grace + Elric? }

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 13:21 ]

    [Waar zijn die dan?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    { Die zijn een stuk verder op de daken, dus die kan je wel vinden want Elric, Grace en Mirabella staan recht op dus die zie je makkelijk op het dak staan }

    Connor Davids

    Ik kijk een beetje om me heen. Dan zie ik gedaantes op een dak staan. Daar ga ik heen, gewoon kijken. Ik klim snel via een paar raamkozijnen op het dak en spring van dak tot dak tot ik bij de anderen ben. Een beetje bang dat ze me weer zullen afkatten ga ik op het dak aan de rand zitten en kijk wat ze doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik stopte met mezelf te beschermen, maar liet het meisje toch nog onder bescherming staan aangezien ik niet wist of er nog iemand aangevallen zou worden.
    "De spreuk kostte hem erg veel energie," Merkte ik op en keek naar de vriend van de magiër. "Hij komt er wel weer bovenop als hij genoeg rust zou krijgen, tenzij..."
    Voorzichtig boog ik me wat over hem heen en plaatste mijn vingers tegen zijn slapen om hem vervolgens wat van mijn energie te geven.
    Aangezien ik toch vol adrenaline zat, kon het voor mezelf niet zo veel kwaad.



    Grace Sawyer

    Ik merkte dat er nog iemand bij was gekomen en wandelde aarzelend in zijn richting terwijl ik hem van kop tot teen bekeek.
    De witte gloed had me nog steeds omringd, waardoor ik dus van gedachte was dat hij me niets kon doen.
    Ik had geen flauw idee of hij aan onze kant stonden, maar besloot om het er toch op te wagen.
    "Connor was het, toch?" Vroeg ik en bleef enkele meters van hem staan. "Ik ben Grace."
    Misschien kon ik op deze manier meer te weten komen over hem, het was tenminste een begin.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.