• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    'We kunnen naar het ziekenhuis gaan?' stelde Brooke voor. En ze stak haar arm al in de mijne. Weeral naar het ziekenhuis, dacht ik. Maar , beter dan hier zitten. 'Oke, is goed.' zei ik met een glimlach. Net op dat moment ging het geluidje van mijn gsm. Ik keek erop en was geschokt. 'Het is een berichtje over Quinn.' zei ik tegen Sarah . 'Hij ligt in coma.'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mia Amber James

    Ik zag in mijn ooghoeken dat Stefano naar Dawn ging en dat gaf me een goed gevoel. HO, wacht. Gaf Stefano me nou een goed gevoel?! God die bevalling deed het hem! 'Mia' siste Joshua spottend. 'Ik zou maar oprotten voordat ik jou dezelfde behandeling geef' zegt hij dreigend. Ik schiet in de lach. Dit had ik vaker wel gewonnen en ik had er volle vertrouwen in dat het weer ging lukken. Ik zag Jeffery in mijn ooghoeken staan en mijn greep verslapte. 'I.. ik' stamelde ik en ik keek hem verschrikt aan. Ja dit ging goed mis. Ik herstelde me snel en zette mijn knie bij zijn kruis. 'Jij en welk leger' siste ik tegen hem Jeffery in de gaten houdend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Ik had het al zien aankomen. En ik voel een snijdende pijn in mijn wang, waardoor ik op de grond viel. Ik voel een paar hevige schoppen overal op mijn lichaam komen en ik kreunde het uit van de pijn en huilde luid. Af en toe smeekte ik dat hij moest stoppen. Opeen gegevend moment stopte hij en ik hoor dat ze weg willen lopen. Ik hoor opeens een bekende stem 'Dawn!' riep Stef in paniek en knielt bij mij neer. 'Gaat het?' vroeg hij bezorgd. Ik kon geen antwoordt geven, maar kreunde van de pijn. Ik zag dat Mia erook was en die greep Joshua in de kraag. Ik kon niet eens fantsoenlijk antwoord geven en huilde verder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Joshua

    Ik kromp in elkaar van de pijn toen ik een knietje in mijn kruis kreeg. Ik kreunde en keek haar hatelijk aan. Mijn vrienden bemoeiden zich er niet eens mee en lieten het voor wat het was..

    Stefano

    'Shh, Dawn. Het komt goed.' troostte ik haar. Voorzichtig trok ik haar in mijn armen en wiegde ik haar voorzichtig heen en weer. 'Wij zijn er nu, het komt goed.' fluisterde ik naar haar. Ik worp expres geen blik op de jongens, omdat ik dan wist dat ik de behoefte zou krijgen om ze neer te steken. Mijn handen kriebelde maar ik bleef naar Dawn kijken. Godver Stef, hou je in.

    Brooke

    Geschrokken sloeg ik mijn hand voor mijn mond. 'Oh mijn god..' zei ik geschrokken waarnaar ik Sarah mee nam naar de bushalte. 'We moeten er nu naar toe, meteen.' zei ik geschrokken.. Arme Quinn..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Quinn is lonely xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Austin is er nog en wacht eigenlijk een beetje op rwactie van quinn xD]

    quin98 schreef:
    Austin
    Ik grijns en knik.'Dat verhaal zou ik wel tegen ze vertellen'zeg ik lachend.'En we gaan zeker wel met elkaar camme ofzo'zeg ik grijnzend.'Kan je alsnog kloten in de les,dan zet ik gewoon de cam op de tafel en dan hoort de leerkracht je ook nog gewoon'zeg ik lachend.'Heey'zeg ik daarna tegen Mia als ik zie dat ze binnen is gekomen.Haar stem is schor, waarschijnlijk door het huilen.

    [Maar Mia was alweer wegelopen enz. dus loopt nu erg achter xD]

    Quinten

    "Wat was er met Mia?" vraag ik berbaasd als ze weer wegrend. "Het zal wel. Waar ks de rest eigenlijk? Sarah, Brooke, Abby?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [En Brooke & Sarah komen ook naar Quinn toe ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    Hij kromp in elkaar en een gemene grijns kwam op mijn gezicht. 'Dus jij en welk leger?' vroeg ik nogmaals. 'Antwoord geven is namelijk wel zo aardig' grijns ik en ik laat hem los waarna hij op de grond valt. 'Oeps' zeg ik.

    Jeffery (Pester)

    Ik zag dat Mia hem een knietje gaf. Kut ze ging weer met Dawn om. Naja haar eigen schuld. Ik sloop achter haar en klapte zacht mijn zakmes open. Ik pakte haar bij haar keel en zette mijn mes er tegen aan. 'Dus ik ben vader' fluisterde ik in haar oor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    'Shh, Dawn. Het komt goed.' troostte hij me, maar het werkte voor geen meter. Alles kwam weer in vlagen voorbij, al die jaren deed het zo pijn. Ik huilde nog steeds en ik voelde dat hij mij in zijn armen trok en me heen en weer wiegde. 'Wij zijn er nu, het komt goed.' fluisterde hij naar me. Ik begraaf mijn gezicht in zijn shirt en huilde nog steeds opeens voel ik een hoest bui komen en haal mijn gezicht weg van zijn shirt en hoeste bloed uit. Waarnaar ik met grote ogen naar mijn hand keek en zijn shirt. Beiden waren ze bebloed en ik voelde stekende pijn in mijn arm, vanwege dat ik mezelf heb gesneden en stekende pijn in mijn buik, omdat ik daar geschopt werdt.


    One Who Travels A Higher Path.

    (jeej gezellig :))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Is Quinn uit de coma?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    Ik haal mijn shcouders op. 'De andere zijn op de kostschool en waarschijnlijk is Mia gewoon op der kamer'zeg ik maar helemaal zeker weet ik het ook niet.