• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mia Amber James

    'Wat is er?' hoorde ik Austin tegen me zeggen. 'Mia wat is er?' vroeg een andere stem bezorgd. Ik moest er even over denken maar kwam er toen achter dat het Stefano was. Oké in hem had ik nu echt geen zin. Hij zou me toch niet snappen. Want ja Dawn werd gepest en ik had er beter over na moeten denken. Ja dat riedeltje kende ik wel. Dawn had me dat vaak genoeg verteld en mijn pleegouders. Ik zuchtte diep en kwam tot rust. Ik haalde mijn hoofd op en veegde mijn tranen weg. Ik keek in de ogen van Stefano. Ik stond op. 'Niks laat me maar' zei ik wat boos en ik liep mijn kamer in naar Duke.

    [Eten]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik keek even verbaast en besloot dat ik later wel even ging kijken. Als ze nu boos was had het toch geen zin. Ik kijk even nar Stefano. 'Ik denk dat we er beter even met rust kunnen laten'zeg ik en bedenk me dat ik eigenlijk naar Quinn zou gaan. Ik loop naar zijn kamer toe en ga naar binnen. Tot mijn verbazing zit hij gewoon rechtop en ik glimlach. 'Gaat al een stuk beter dus?'

    Quinten

    "Ja eigenlijk wel" lach ik. "Ben toch nooit zo'n voorstander van druggs geweest je word er alleen maar slap en misselijk van" grijns ik. Ik klap de laptop dicht, maar het lukt me niet om hem weg te zetten met een hand. "Zou je hem even weg willen zetten?" vraag ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik grijns even. 'Wees toch maar een beetje blij ermee anders ging je dood van de pijn joh'zeg ik en knik als die vraagt of ik zijn laptop even weg wil leggen. Ik pak de laptop en zet hem op het kastje naast zijn bed. Ik ga zelf op de stoel naast zijn bed zitten en kijk even naar hem. 'Nog veel pijn?'

    Sarah

    Toen ik klaar was liep ik zo snel mogelijk terug naar de slaapkamer, bergde mijn spullen terug op en liep terug naar beneden opzoek naar Brooke. Na lang rond gelopen te hebben zag ik haar eindelijk bij de fontein zitten. 'Hej , Brooke! ' riep ik. 'Daar ben je. Ik was je overal aan het zoeken.' zei ik terwijl ik naar haar toe wandelde.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Met ademen doen mijn ribben zeer en mijn been natuurlijk. Maar het is te verdragen" lach ik. "Over paar dagen mag ik in de rolstoel, maar dat zou nu nog te veel pijn doen door de druk op mijn ribben" ik grijns even. "Nog iets gemist of gebeurd er niet veel?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brooke

    'Saraaaa!' riep ik uitgelaten, en ik rende naar haar toe en omhelsde haar. 'Ik kon jou ook nergens vinden. Waar is iedereen toch?' vroeg ik aan haar met een verbaasde klank in mijn stem.

    Stefano

    Ik keek Austin even na, maar ging daarna toch achter Mia aan. Ik zou haar wel met rust laten, als ze dat wilde. Maar eerst moest ik weten waar Dawn was. Ik klopte op de deur en ging aarzelend voorzichtig naar binnen. 'Waar is Dawn?' vroeg ik terwijl ik haar voorzichtig aankeek.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:23 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    'In een rolstoel hea'zeg ik met een grijns. Dat kan nog wel is leuk worden. 'Ach ik heb eigenlijk geen idee ben al de hele dag hier, Mia en Dawn hadden net ruzie volgens mij en veder is er volgens mij niks gebeurt'zeg ik en ga wat onderuit gezakt zitten. 'Zonder jou is die school veel saaier joh'

    Mia Amber James

    Er werd op de deur geklopt en hij ging open. Stefano kwam binnen en ik rolde met mijn ogen. Heb je hem weer. 'Waar is Dawn' vroeg hij terwijl hij me voorzichtig aankeek. Zie je kon alleen maar aan Dawn denken. 'Niet hier' zei ik boos en ik pakte Duke voorzichtig. Hij was wakker geworden doordat ik met de deur had geslagen. Hij huilde en ik wiegde hem voorzichtig heen en weer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Dat weet ik" grijns ik. "Zeker geen feestjes meer of geluid" zeg ik. Ik ben altijd al druk geweest. Dus ja dan wordt het daar vanzelf ook druk. "En is de kamer al schoon?" vraag ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Saraaaa!' riep Brooke uitgelaten en ze omhelsde me. Ze was precies heel erg blij om me te zien. Dat kan ik dus echt niet begrijpen , wie wil nu heel graag een junkie zoals mij zien. Ik ben maar een nietsnut, niks nada noppes. Het enige wat ik doe is drugs spuiten. Ik zou nooit zo blij zijn om mezelf te zien. Maar toch was ik echt heel blij dat iemand me moest. Brooke bracht me uit mijn gepeins door te vragen waar iedereen was. 'Heb je het nog niet gehoord?' vroeg ik. 'Iedereen is in het ziekenhuis bij Mia. Ze heeft haar kindje gekregen. Hij heet Duke. En Quinn heeft een ongeval gehad met de moto. Dus hij ligt ook in het ziekenhuis. ' legde ik uit. 'Waar heb je de hele tijd gezeten? ' vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    'Dat zie ik, dus daarom vroeg ik het.' mompelde ik waarnaar ik Mia aan keek. Ik kon zo vertellen dat zij het ook zwaar had. Maar dat verklaarde nog niet waarom ze altijd zo bot tegen me deed. 'Heb ik je soms iets verkeerds aangedaan, Mia?' vroeg ik verbaasd aan haar.

    Brooke

    Ik sloeg mijn handen voor mijn mond en ik keek Sarah geschrokken aan. 'Wat?!' vroeg ik ontdaan. Mijn ogen schoten in paniek naar Sarah en ik werd nerveus. 'Hoe gaat het met Mia? Zijn ze beiden gezond? En Quinn hoe gaat het met hem???' vroeg ik. Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen, laat hem en Mia alsjeblieft ongedeerd zijn..

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:43 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    Brooke was echt stomverbaasd. Ze bleef maar door ratelen over of alles goed ging met iedereen enzo. 'Brooke - Brooke!' riep ik. Want ik ze bleef maar vragen stellen. 'Alles is goed met iedereen. Mia en Duke zijn allebei kerngezond. Alhoewel dat Mia ruzie heeft met Dawn, maar ik weet niet waarover. Quinn heeft een gebroken been en gekneusde ribben. Dus het valt nog wel mee. Gosh Brooke. Heb jij vandaag echt op een andere planeet geleefd ofzo? Waar was je ?' Vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    'Overal en nergens,' zei ik met mijn handen in mijn haar. Het was waar, ik liep overal wel een beetje rond om iemand bekend tegen te komen. Maar ik was telkens iedereen kwijt. 'Ik kreeg echt even een hartaanval.' gaf ik toe. 'En jij? Gaat alles goed met jou?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik gaf om Sarah, want ze was echt al een goede vriendin van mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    'Dat zie ik, dus daarom vroeg ik het.' mompelde hij. 'Heb ik je soms iets verkeerds aangedaan, Mia?' vroeg hij verbaasd aan mij. 'Nee, je kan gewoon niet iedereen aardig vinden' zei ik rustig en ik stond op. De tranen stonden nog in mijn ogen en eigenlijk was ik ook nog niet gestopt met huilen. Ik zette Duke voorzichtig op mijn schoot en ik veegde mijn tranen weg. 'Ze is naar buiten gerend' zei ik zuchtend. Het is omdat hij het zo lief vroeg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †