• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Ik houd je makkelijk bij.' zegt ze en ze staat op. 'Dan trek ik maar mijn sportkleren aan. Zie je buiten wel.' zegt ze en ze drukt een kus op mijn wang en loopt naar haar kamer. Ik gooi de salades weg en loop naar mijn kamer. Ik trek niet die lelijke kleren van school aan, maar mijn eigen sportkleren. Ik loop naar beneden en zie dat ik alweer eerder klaar ben dan Tiffany. Maar zo hoort dat ook, meisjes mogen alle tijd nemen heb ik geleerd. Na een tijdje komt ze aanlopen, netjes in de sportkleren van school. Ze was slim, ze zou niet nog een regel willen overtreden. 'Hey.' zei ik toen ik haar zag.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Ik kom met mijn uniform aan en mijn haar in een staart naar beneden lopen. 'Hey,' zegt Brandon. Afkeurend kijk ik naar zijn kleding, die niet van de school zijn. 'Je moet je nog omkleden,' zeg ik koppig. Zo zou ik niet met hem gaan joggen. We hebben al zoveel regels overtreden, hij moet niet nog meer fouten daarin maken. Ik heb zo'n vermoeden dat dit hem niet tegenhoud. 'Alsjeblieft Brandon, doe niet zo dom.' Mijn stem klinkt bijna smekend. Er is nog niets afgesproken met zijn moeder dus ik zou op dit moment gewoon terug naar huis moeten gaan. 'Ik wacht hier wel op je.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Is goed. We waren al onderweg. ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Sarah

    Brooke en ik waren onderweg naar het ziekenhuis. Het was een eindje wandelen, maar er was geen busverbinding of iets anders. 'Ik hoop dat Quinn snel uit zijn coma komt.' zeg ik tegen Brooke. 'Hij is echt heel fijn. ' Ik zuchtte. Samen wandelden we zo een eindje, al zweigend. Tot ik zei : 'Kijk, ik denk dat dat het ziekenhuis is.' en ik wees naar een groot gebouw met een grote parking.
    We wandelden over die parking, richting de ingang. Toen we binnen waren kwamen we aan een balie. 'Hallo, kan ik iets vragen?' vroeg ik vriendelijk. 'Onze vriend Quinten Grey. Zouden we hem mogen bezoeken? ' De vrouw aan de balie knikte. ' Hij ligt op kamer 325 . Je gaat hier de gang door en neemt dan de lift naar de 3de verdieping. Daar is de kamer helemaal links.' zei de vrouw. 'Dankjewel. ' zei ik. En Brooke en ik wandelden de route die de vrouw zei.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:04 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Wacht ik voeg wat toe aan mijn reactie. ik zal al binnengaan in het ziekenhuis.

    Sarah

    Brooke en ik waren onderweg naar het ziekenhuis. Het was een eindje wandelen, maar er was geen busverbinding of iets anders. 'Ik hoop dat Quinn snel uit zijn coma komt.' zeg ik tegen Brooke. 'Hij is echt heel fijn. ' Ik zuchtte. Samen wandelden we zo een eindje, al zweigend. Tot ik zei : 'Kijk, ik denk dat dat het ziekenhuis is.' en ik wees naar een groot gebouw met een grote parking.
    We wandelden over die parking, richting de ingang. Toen we binnen waren kwamen we aan een balie. 'Hallo, kan ik iets vragen?' vroeg ik vriendelijk. 'Onze vriend Quinten Grey. Zouden we hem mogen bezoeken? ' De vrouw aan de balie knikte. ' Hij ligt op kamer 325 . Je gaat hier de gang door en neemt dan de lift naar de 3de verdieping. Daar is de kamer helemaal links.' zei de vrouw. 'Dankjewel. ' zei ik. En Brooke en ik wandelden de route die de vrouw zei.
    ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:05 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brandon
    Afkeurend kijkt ze me even aan. 'Je moet je nog omkleden.' zegt ze en ik zucht. 'Maar dit zit veel fijner..' 'Alsjeblieft Brandon, doe niet zo dom.' zegt ze bijna smekend. 'Ik wacht hier wel op je.' zegt ze. Ik zucht en loop weer naar mijn kamer. Ik kleed me snel om in die lelijke sportkleren, mijn eigen schoenen houd ik wel aan, en ik loop weer naar de hal. 'Zo beter mevrouwtje?' zeg ik als ik voor haar stil blijf staan. Ik keek even afkeurend naar mijn kleren, mijn eigen kleren zaten veel beter dan dit. Ik grinnik en kijk haar vrolijk aan. 'Kom, we gaan.' zeg ik en ik hou de voordeur voor haar open.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sarah

    Brooke en ik sloegen links af en gingen op zoek naar kamer 325. Daar, aan de rechterkant was hij. Ik hoopte echt dat Quinn toevallig al wakker is geworden, het is misschien onwaarschijnlijk, want ik heb pas net een berichtje gehad, maar je weet nooit. En hopen kan toch geen kwaad? Ik klopte de deur en ging binnen. Daar zag ik Quinn. Hij was ... ! Ik het gewoon niet geloven!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Heey, ik was wel wat toe aan vermaak" grijns ik.
    "Ik heb nog noooooit zo graag in een rolstoel gewild" zei ik. Ik hoopte dat ik miss. vandaag er al in mogt.
    -ik heb voor hem ffies de tijd door gespoeld xD strks kan hij wel in een rolstoel-


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dokter:

    Ik knikte naar mijn collega's en keek naar Dawn, die zo heette. Vervolgens loop ik naar de gang toe, naar de jongen die Mia en Dawn redde en de ambulance belde. Ik wist niet of hij een vriend of een vriendje hun hun tweeën was. Ik ging naast hem zitten en ik zag dat hij onder het bloed zat. 'Jongen, ik heb nieuws over Mia en Dawn. Mia, is gelukkig bij zinnen en alles gaat goed met haar. Ze moet alleen goed rusten en haar wond moet goed helen, door jou werk, leeft ze gelukkig nog. Dawn..' zeg ik en bij haar naam stop ik even, waarnaar ik hem medelevend aan kijk. 'Het spijt me, maar ze ligt op dit moment in een coma, we weten niet of ze er nog uitkomt' zeg ik en leg een hand op zijn schouder als troost. 'Ze heeft inwendige bloedingen in haar buik, haar lichaam schakelt haar zelf zodanig uit, dat ze in een coma is. Haar lichaam repareert haar organen, dus we weten niet prescies wanneer ze wakker wordt, of dat ze überhaupt wakker wordt' zeg ik en wacht af van zijn reactie.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sarah

    "Heey, ik was wel wat toe aan vermaak" zei Quinn met een grijns. 'Ik heb nog nooit zoooooo graag in een rolstoel gewild.' zei hij. 'OMG Quinn! Hoelang ben je al wakker? Hoe is het nu met je? En we kunne straks aan de dokter vragen voor een rolstoel. ' riep ik blij. En ik liep naar zijn bed en omhelsde hem voorzichtig.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Ik heb geen idee in ieder geval vandaag en het hing oo meteen een stuk beter. Ik krijg nu minder pijnstillers dus ik voel wel iets meer maar verder gaat het goed." zeg in en ik omhels haar voorzichtig terug. "Srry gebroken rib" lach ik voorzichtig. "Maar ik ga gewokn in die rolstoel. Maar dan wil ik wel mijn eigenkleding aan" ik wijs naar het stapeltje op de stoel.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Quinten legde me uit dat hij sinds vandaag wakker is en dat hij een gebroken rib heeft. Maar dat hij zowiezo in die rolstoel ging met zijn eigen kledij.
    'Je bent nog steeds dezelfde.' lachte ik. 'Wat heb je eigenlijk gedaan met die moto van je? Tegen een boom gereden?' vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Neej, ik werd afgeleid door iemand en toen een auto die mezelf+motor in de prak reed" probeer ik te lachen. "Ik wilde jullie halen omdat ik zo blij voor Mia was. Maar de rest ben ik al weer vergeten" ik was ze noet van plan te vertellen over mijn vader en alles want volgens mij had Sarah ook wel iets te veebergen. "Maar zou je me kunnen helpen met aankleden?" vroeg ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Guys.. Kunnen we gewoon ABN praten, want msn-taal staat een beetje raar.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sarah

    Quinn legde uit wat er gebeurd was en probeerde een zwakke glimlach op zijn gezicht te toveren. Ik wist dat dat niet alles was, maar dat vraag ik later wel. 'Maar zou je me willen helpen met aankleden?' vroeg hij. 'Hmm... Ik ben niet klaar om je naakt te zien, maar als je je ondergoed aanhoud geen probleem.' knipoogde ik. Ik moest toch iets luchtigs zeggen. Al die zware praat, het moest een beetje losser worden.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~