• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Hij trekt me naar hem toe. Voorhoofd tegen voorhoofd. Dit is nu al helemaal de perfecte film. De drama komt erin oor. Het enige verschil is dat dit geen vrolijk einde zal hebben, mijn ouders en dorpgenoten veranderen niet zomaar. 'Het maakt me niet uit wat mensen zeggen, ik wil jou Tiffany, en het maakt me niet uit als ik niemand meer over hou, zolang ik jou maar heb. Wil je me alsjeblieft vertellen wat de reden is dat je me nu ineens verlaat?' Hij fluisterde, zo erg trilde zijn stem. Hij is zo lief tegen mij en dan doe ik zo. 'Ik verlaat je niet,' zeg ik. Hoe zou ik überhaupt moeten beginnen over mijn thuissituatie. Je zegt niet zomaar dat je het leven haat. Dan lijk je een aandachtszoeker en ik wil geen aandacht. Niet dat soort aandacht in ieder geval. 'We zijn nu toch nog samen, dan moeten we er juist nu van genieten.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Ik verlaat je niet. We zijn nu toch nog samen, dan moeten we er juist nu van genieten.' zegt ze. Ik kuch een keer en kijk haar aan. 'Tiffany alsjeblieft, vertel me waarom?' zeg ik. 'Is er iets waardoor ik niet meer met je mag zijn?' vraag ik dan. Ik moest het weten, misschien kon ik wel een oplossing bedenken en haar helpen en dan kon ik wel met haar samen zijn. Dit kon niet zo eindigen, dat mocht gewoon niet. Niet na alles wat we al meegemaakt hebben, niet na vandaag.. Het mocht gewoon niet over zijn nu.

    [Damn het word moeilijk nu hahah, soms weet ik echt niet wat ik moet zeggen. :Y)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Macey

    "Okeej gezellig" glimlach ik. Ik kijk om me heen. Er zijn redelijk veel winkeltjes voor een dorpje. "Welke doen we?" vraag ik. Ik heb geen idee naar welk winkeltje we moeten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik keek om me heen. Op de toren, was geboren, Piet of Nel, wie kies je wel ? Nel, dan ben jij hem wel. "Die daar" zei ik terwijl ik wees naar de winkel waar ik bij uit was gekozen, "En ik heb zeker niet op de toren was geboren gebruikt".

    Macey

    "Whaha, nee dat heb je niet" grinnik ik sarcastisch. Ik loo richting de winkel en kijk even on de etelage. "prima" zeg ik te vreden en snuffel wat door de rekken. Miss. iers donkers bij mijn lichte huid en donkete haren. Maar dan wordt mijn huid nog lichter. "Wat zal ik nemen?" vraag ik. "het meeste ken ik al"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Terwijl ik samen met de anderen in de ziekenhuiszaal zat besloot ik om naar Brooke te gaan. Ik had door al het gebeuren al eventjes niet meer met haar gepraat en dat vind ik enorm jammer. Ze is echt een hele goede vriendin en ik weet zelfs niet of ze van dit gebeuren af weet.
    'Zeg jongens.' zei ik tegen Austin, Quinn en de ruzie makende Mia en Dawn. Ik weet eigenlijk helemaal niet waarover ze ruzie maken. Maar het zal wel weel over gaan. 'Ik ga eventjes naar Brooke op school. Ik weet niet of ze af weet van dit gebeuren. En ik dacht dat ik haar misschien wel kon gaan halen.' zei ik vervolgens. Ik kreeg wat gemompel van de rest en ging op weg naar de school...


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Sarah

    Ik ging op weg naar de school. Ik moest me toch uiteindelijk nog een keertje douchen . Na dat lange wachten in het ziekenhuis voelde ik me echt vuil. Ook al is een ziekenhuis ontzettend proper.
    Toen ik aan de school aankwam besloot ik eerst te douchen en schone kleren aan te doen en dan op zoek te gaan naar Brooke.
    Ik liep de trap op die naar de meisjeskamer 2 leidde en ging op mijn bed zitten. Ik nam mijn koffer onder mijn bed vandaan en nam propere kleren, wandelde naar de badkamer en ging onder het lekker warme water staan. God wat deed dat goed.
    Net op dat moment kreeg ik weer een pijnscheut. Diezelfde pijn als in het begin van het schooljaar bij fontein. Nu ik erover nadenk is het wel waar. Ik heb al lang geen drugs meer gespoten. Dat voelde best goed, tot nu dan. Nu heb ik weer die helse pijn. Die onophoudelijke pijn van dat afickgedoe. Ik ging uit de douche , kleedde me om, liep naar mijn bed en keek onder de valse bodem van mijn koffer. Ik nam alle spullen die ik nodig had en zag tot mijn verbazing dat ik dringend nog eens nieuw spul moest gaan halen.
    Ik wandelde naar buiten en ging achter het muurtje zitten. Daar deed ik wat ik moest doen. En de pijn verdween meteen.

    [Waar is Brooke eigenlijk?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    Waar was iedereen toch? Ik slenterde maar de hele tijd rond in de tuintjes, ik kon Sarah ook nergens vinden, ze was een hele goede vriendin en ze wist eigenlijk het meeste van iedereen over mij op school. Ze was zo'n schat. Ik ging uiteindelijk maar op het fonteintje zitten om mijn voeten wat rust te geven en keek rond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ze zit nu dus bij het fonteintje (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Dat had ik ook al door (;]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Wow, ik zie net hoe lang mijn reactie wel niet is! Shokking :o ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mia Amber James.

    'Hoe kon je me dit aandoen. Je wist dat ik gepest werd en dan doe je überhaupt met hem!' roep ze boos. 'Je bent mijn beste vriendin en dan doe je zoiets. Je hebt gewoon een mes in mijn rug gestoken' schreeuwt ze boos. 'Je bent gewoon een hoer' schreeuw ze nog, kijkt me boos aan en rent dan weg. Dit was als een klap en mijn gezicht. Ze noemde me een hoer?! Ik liet me zachtjes tegen de muur aanvallen en ik zakte door mijn knieën. De tranen stroomden over mijn wangen. Hoe kan ze dat nou zeggen?! Mijn beste vriendin noemde me een hoer?! Snikkend verborg ik mijn hoofd in mijn armen en ik trok mijn knieën op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    Langzaam kwam ik weer bij. Deze keer voelde ik wel iets, ik had enorme last van mijn been en mijn ribben voelden ook niet echt geweldig. Zo blijkbaar ben ik bezig met afkicken, dacht ik bij me zelf. De dokter zette me overeind en voor het eerst in een lange tijd zat ik weer. Hij vertelde me dat ik geopereerd was geweest en liet me foto's zien van de bouten in mijn been. Best gaaf eigenlijk en ik voelde me ook beter. Ik kreeg zelfs eten en drinken dat ik in mijn mond kon stoppen en niet via het infuus. Eerst moest ik overgeven maar daarna voelde ik me steeds beter. Ik had ook een laptop gekregen en zat nu wat te kijken op de site van de school. Miss. had ik wat gemist. Ik las een bericht van dat Mia een kindje had gekregen. Ik vond het niet echt ja normaal. Ik had er verbaasd om gevraagd aan de dokter maar die vertelde me dat ik het kindje zelfs had gezien en toen Sara en Brooke wilde halen en toen mijn ongeluk. Ik was de helft al weer vergeten blijkbaar. Maar ach ik kon zitten. Ik moest wel met een hand typen als ik iets wilde opzoeken en dan moest ik die zelfs nog op een bepaalde manier neerleggen omdat het anders pijn begon te doen. Ik zat nu het beter ging alleen in mijn kamer, eigenlijk best triest.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik besluit even bij Quinn te gaan kijken en ik sta op. 'Ik ga even naar Quinn'mompel ik en loop daarna de kamer uit. Daar zie ik Mia tegen de muur aangezakt zitten en ze was aan het huilen. Ik liep wat dichter naar haar toe. 'Wat is er?'

    Stefano

    Ik legde uiteindelijk Duke maar in zijn bedje, en vond dat de meiden wel erg lang weg bleven. Ik dekte hem goed in en ik liep naar de gang. Ik zag Dawn nergens en alleen Mia die snikkend tegen de muur aan zat. 'Mia, wat is er gebeurt?' vroeg ik een beetje bezorgd aan haar. Ik liep naar haar toe en knielde voor haar neer. Dan ineens liep ook Austin naar haar toe en vroeg hij wat er met haar was.

    [Stef praat nu met Mia btw ;p]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:53 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.