• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Mijn topic! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Alvast mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    [Alvast mijn topics]

    xIbiMalik schreef:
    [Alvast mijn topics]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Had je hier al een reactie opgegeven :$)

    Macey

    "Aaw da's wel sneu, dan komt je moeder hier heen fijn gezellig dicht bij haar zoon en dan gaan we weg. Anders nemen we ook wat in de buurt" lach ik lief. Ik werp weer een blik op mijn kleren. "Maar gaan we nu shoppen? Ik word er gek van dat ik dit nog steeds draag"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik zuchte, vanwege dat ze haar schouders ophaalde. Ik sta op met Duke en leg het in Stef's zijn armen en ik duw hem op een stoel. Ik druk nog een kus op Duke's zijn hoofdje en keek stef aan. 'Ik kom zo terug, als je even wiegt is er niets aan de hand' zeg ik tegen stef, waarnaar ik naar Mia loop en mee trek naar de gang. Samen gaan we zitten op de bankjes. 'Mia, ik vind het gewoon niet leuk, dat je het niet aan mij hebt verteld. Ik ben je ebste vriendin, ik maak me echt zorgen om je' zeg ik bezorgd. 'Je kon makkelijk het tegen me zeggen, je weet toch dat ik je steun' zeg ik dan en kijk haar afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Dawn legde Duke in mijn armen en duwde me op een stoel. Ze liep daarna samen met Mia naar de gang en ik bleef achter met Duke. Ik hield hem voorzichtig, maar goed vast zodat er niks met hem kon gebeuren. Hij opende zijn oogjes en keek mij aan waardoor ik glimlachte. Ik hoopte maar niet dat hij ging huilen want dan zou ik helemaal niet meer weten wat ik moest doen. Voorzichtige wiegde ik Duke en langzaam viel hij in slaap.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:39 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [had dit topic helemaal niet gezien. -facepalm-]

    Tiffany
    'Het zou makkelijk zijn he, om weer hetzelfde te doen. Ik zou in ieder geval proberen om dat niet te doen, ik heb het beloofd aan mama en Jason dat ik beter zou worden, en aan jou. Dus ik denk het niet.' In de verte zag ik de taxi aan komen rijden. Dit soort dingen zijn inderdaad makkelijker gezegt dan gedaan. 'En wat nou als het niet lukt, dat je gedrag weer wordt zoals eerst?' vraag ik door. 'Hoe zou het dan gaan tussen-' Het bleef raar om te zeggen. 'Ons?' Hij zou zich vast voor me schamen of vind dat ik niet zo braaf moet doen. De taxi stopt voor ons.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'En wat als het niet lukt, dat je gedrag weer wordt zoals eerst? Hoe zou het dan gaan tussen ons?' zegt ze net op het moment dat de taxi voor ons stopt. Ik sta op en houdt de deur van de taxi weer voor haar open. Als we allebei ingestapt zijn grinnik ik even. 'Ik denk dat als mijn gedrag weer zoals dan word, dat jij heel snel bij me weg bent. Maar ik beloof je dat ik niet meer zoals dan wordt, ik wil je niet kwijt.' zeg ik en ik pak haar hand vast terwijl ik voor me uitstaar. Wat zou ik doen als een van mijn 'vrienden' ineens voor me stond en weer een klusje voor me had? Zou ik het aannemen en Tiffany er buiten houden? Ik had geen idee wat ik zou doen, maar ik zou in ieder geval proberen om te blijven zoals ik nu ben, want dit beviel me veel beter.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen en stond op. Ik ging vlug betalen en liep terug. Macey had Darcy ondertussen uit de kinderstoel gehaald. "Oké, komop, want je ziet er niet uit" zei ik sarcastisch.

    Austin
    Ik keek even naar Stefano,had ik net gehoord, die met Duke in zijn handen zat. 'Heey, Stefano dus?'vraag ik en kijk hem even aan.

    Stefano

    Ik keek de jongen aan en knikte. 'En jij moet Austin zijn,' zei ik met een glimlach naar hem toe. 'Leuk je te ontmoeten.' zei ik gemeend. Normaal gesproken zou ik mijn hand uitsteken, maar dat ging niet omdat ik Duke in mijn armen had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    'Ja klopt'zeg ik en glimlach even. Ik keek naar Duke die alweer aan het slapen was en keek daarna even door de kamer.

    (Internet problemen kom ffies nie
    Miss wat later als Internet het weer doet


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    Hij houd de deur weer voor me open, elke keer vind ik het liever worden. Ik neem plaats op de stoel en wacht tot hij ook is ingestapt. 'Ik denk dat als mijn gedrag weer zoals dan word, dat jij heel snel bij me weg bent. Maar ik beloof je dat ik niet meer zoals dan wordt, ik wil je niet kwijt.' Hij pakt mijn hand vast en blijft voor zich uit staren, dat doe ik ook. Ook ik weet dat me aan hem ga irriteren als hij in zijn oude gewoontes hervat. Hij zou er nu ook mee bezig kunnen zijn, achter mijn rug om. Dat hij daarom zoveel geld heeft. 'Je vertelt het me toch wel he, als dat gebeurt?' Het zou wat zijn als hij wel bezig was met dealen maar dat niemand dat van hem weet. Dat dit gewoon een act is voor zijn ouders zodat ze denken dat het inderdaad beter met me gaat. Dat hij me achter mijn rug om uit zit te lachen met zijn "vrienden".


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”