• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    'Precies, daar heb je gelijk in,' gaf ik toe waarnaar ik haar aan keek. 'Het is alleen jammer dat je het besluit om me niet aardig te vinden terwijl je me amper kent. We hebben tenminste één ding gemeen, Mia. We geven beiden om Dawn en ik maak me ongelofelijk veel zorgen om haar.' zei ik tegen Mia. 'Ik ben gewoon bang dat ze zichzelf weer pijn doet, aangezien ze blijkbaar weer overstuur is weggerend.' zei ik ineens. Fuck. Ik heb het dus per ongeluk tegen Mia verteld, dat Dawn zichzelf sneed. Nou ja, het belangrijkste nu is, dat Dawn veilig is. Waar zou ze ergens buiten kunnen zijn?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    'Overal en nergens' antwoordt ze. Dat begreep ik niet helemaal , maar ik kon haar niets vragen, want ze vroeg direct daarna hoe het mij gaat. Ik wou zeggen : Natuurlijk gaat het niet goed met me. Ik ben niets. Ik ben ene junkie. Hoe kan het goed gaan. Ik kan niet zonder die heroïne. Ik voel me slecht, omdat ik weinig kan spuiten en dan ook nog eens slechte kwaliteit. Maar dat kon ik natuurlijk niet zeggen dus knikte ik gewoon.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ben door, serie kijken ](doeg)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mia Amber James

    'Precies, daar heb je gelijk in,' gaf hij toe. 'Het is alleen jammer dat je hebt besloten om me niet aardig te vinden terwijl je me amper kent. We hebben tenminste één ding gemeen, Mia. We geven beiden om Dawn en ik maak me ongelofelijk veel zorgen om haar.' zegt hij. 'Ik ben gewoon bang dat ze zichzelf weer pijn doet, aangezien ze blijkbaar weer overstuur is weggerend.' zei hij ineens. 'Nou jij op het moment meer dan mij' mompelde ik en ik legde de slapende Duke in zijn bedje en ik stond op. Ik pakte een zakdoekje en maakt mijn gezicht schoon. Toen keek ik weer naar Stefano.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:24 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    'Oké, Mia. Laat maar. Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar blijkbaar heeft het Dawn heel veel pijn gedaan.' mompelde ik waarna ik haar kamer uit liep. Dawn had nu juist haar beste vriendin nodig, vooral in deze periode. Ik besloot om haar dan maar alleen te zoeken. Ik kwam buiten en zocht haar overal. Waar kon ze zijn?

    Brooke

    'Ben je daar zeker van? Want ik maak me zorgen.' zei ik gemeend terwijl ik haar doordringend aan keek. Er was iets met Sarah, maar ik kon maar gewoon niet achterhalen wat het precies was..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    'Oké, Mia. Laat maar. Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar blijkbaar heeft het Dawn heel veel pijn gedaan' mompelde hij waarna hij mijn kamer uitliep. Ik heb haar pijn gedaan?! Ze noemde me godverdomme en hoer klootzak!! Nu mocht ik hem echt niet meer. Boos gooide ik het zakdoekje weg en ik liet me op het bed vallen. Ik huilde en zo viel ik langzaam in slaap. Deze dagen knaagde echt aan mijn energie.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Nee,dus als je terug bent aan we lekker feesten'zeg ik grijnzend. 'Nee zelfs je kots ligt er nog'zeg ik met een vies gezicht. 'Het stinkt echt niet normaal erg'

    Quinten

    "Whaha ruim het dan op gast, als ik thuis kom wil ik een schone kamer" lach ik. Ik glimlach alleen want lachen doet nog wel zeer. Het heeft wel zijn voordelen nu hoef ik niet meer op te ruimen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Tja dan heb je pech gast,jij ligt de hele dag in dit bed en ik mag jou zooi op gaan ruimen'zeg ik lachend. 'Ik vraag die meiden wel om het te doen'zeg ik grijnzend. Misschien zijn ze nog zo gek om het te doen.

    Quinten

    "Ja, Doe maar voor zieke Quinn hij heeft al genoeg mee gemaakt" grijns ik. "Maar ik heb nu die laptop, dus wel kunnen genoeg kletsen" zeg ik blij. "Maar wat zou ik graag uit dit klote bed willen met gezonde benen en ribben" klaag ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    Langzaam word ik wakker en ik kijk gelijk naar Duke. Die sliep nog. Ik keek op mijn mobiel en het bleek dat ik maar tien minuutjes had geslapen. Ik rekte me uit en liep naar de spiegel. Ik werkte me make-up bij en ik liep de kamer uit. Ik liep naar Quinn zijn kamer en ik zag dat Austin er ook zat. Ik klopte op de deur en liep naar binnen. Quinn zat rechtop. Gelukkig ging het al wat beter. 'Hey' zei ik nog een beetje schor van het huilen en ik ging op de stoel zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinn

    "Heey, het blijkt dus dat je een kindje gehad hebt" lach ik. Al het wakker worden tussen de coma's door was ik al weer vergeten. "Srry, ben alles al weer vergeten" zeg ik stil.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Ben je daar zeker van? Want ik maak me zorgen.' vroeg Brooke. 'Tuurlijk ben ik daar zeker van. Ik ken mijn eigen toch!' riep ik boos . Het was helemaal niet de bedoeling om boos over te komen, het gebeurde gewoon opeens. Ik zag dat Brooke me aankeek . 'Brooke, sorry. Het was niet mijn bedoeling om zo boos over te komen. Sorry. Alles is goed met me. Zeker. Ik heb gewoon weinig slaap gehad door al het gedoe in het ziekenhuis enzo.' Dat was niet helemaal gelogen. Het was inderdaad niet mijn bedoeling , en ik heb ik weinig geslapen. Maar het komt niet daardoor dat ik zo kwaad reageerde. 'Heb je wat drank? Dat zal wel helpen denk ik' vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mia Amber James

    'Heey, het blijkt dus dat je een kindje gehad hebt' lacht Quinn. Ik kijk hem even raar aan. 'Sorry, ben alles weer vergeten' zegt hij stil. Ik glimlach flauw en kijk naar mijn schoenen. Misschien was ik ook wel een hoer. Een traan gleed over mijn wang. Toen volgde ook een tweede. Stil veegde ik ze weg en ik zuchtte diep. Dawn had gelijk, ik was gewoon een hoer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik grijns en knik.'Dat verhaal zou ik wel tegen ze vertellen'zeg ik lachend.'En we gaan zeker wel met elkaar camme ofzo'zeg ik grijnzend.'Kan je alsnog kloten in de les,dan zet ik gewoon de cam op de tafel en dan hoort de leerkracht je ook nog gewoon'zeg ik lachend.'Heey'zeg ik daarna tegen Mia als ik zie dat ze binnen is gekomen.Haar stem is schor, waarschijnlijk door het huilen.