• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.



    We beginnen iets anders,
    er zijn een aantal jongeren al aangekomen, een aantal andere komen nog of komen helemaal niet opdagen.
    Het begint bij de poort van het kasteel. De begeleiders zijn binnen en komen naar buiten om de poort te openen. Eenmaal binnen worden kamers toegewezen.
    Personages

    5 meiden
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- BESCHIKBAAR


    5 jongens
    curve 1- Daniël Emilio Scagotti
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders
    -Nathan Alexander Night
    -Stephany Selfira Delores

    De meiden kamer:



    De jongens kamer
    hetzelfde maar dan blauw en groen.

    de poort



    Aankomst hal:
    klik

    eetkamer:

    klik

    Foyer: Klik


    Regels
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.



    rollen topic

    Story

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    [Mijn Topics]


    ~

    [Mijn topics]


    Your make-up is terrible

    [mijn topics]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Het topic is nu officeel open,
    Dus, begin zou ik zeggen, jullie staan nog bij de poort, todat de 2 begeleiders jullie naar binnen laten.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Sage Evangeline Clark

    Na mijn hele reis sta ik hier dan, achteraan en afgezonderd bij een groep met jongeren. Ik bekijk de poort even, het ziet er oud uit. Als ik verder kijk zie ik het kasteel, dat ziet er ook al zo oud uit. Waarom stemde ik hier ook alweer mee in en ging ik niet als een anti-sociaal op mijn kamer zitten? Waarschijnlijk omdat ik hoopte dat ik hier meer aansluiten zou vinden maar ik heb er nu alweer spijt van.
    Ik kijk nog even om me heen om de mijn blik niet op de kletsende jongeren te hoeven vestigen. Ik neem de omgeving gewoon in me op, voor het geval dat. Je weet maar nooit wat er gebeurd in dit oude kasteel. Ik hoop maar dat ze binnen vertellen wat we echt komen doen.


    Your make-up is terrible

    Milena Divears

    Na een lange reis kom ik eindelijk aan. En groepje jongeren staat te wachten voor een grote poort. Daarachter lag het grote kasteel wat voor de komende tijd ons thuis zou worden. Alles zag er oud uit. Ik werp een blik op het meisje rechts voor me. Ze bekijkt net als mij alles van top tot teen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:52 ]


    ~

    Alivine Delouse

    Jason en ik staan als eerste bij de poort en kijken hoe anderen aankomen. We begonnen te praten over vanalles en nogwat. Na een tijdje begon Jason me te vervelen. "Ik ga ff kijken of we alle koffers hebben." Hij knikte en draaide zich om naar een andere jongen. Jason was sociaal, ik ook wel, maar minder. De poort was oude en leek bijna in te stortten. Ik hoorde een auto achter me rijden. Een meisje met donker bruin haar stapte uit de auto en keek een beetje onzeker om zich heen. 'Pling!' de achterbak sprong open en ik zag tot m'n verbazing nog een kleine roze koffer liggen. uagh, Jason kon ook nooit iets goed doen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elwyn Liama Willows

    Al uit de auto stappend schudde ik de verkramping uit mijn lichaam.
    Hoe lang heb ik wel niet in dat ding gezeten?
    Achter me zette de taxichauffeur mijn koffer neer en binnen luttele seconden had hij zijn wagen omgekeerd en was hij met een opwaaiende stofwolk verdwenen.
    Ik lette er al niet meer op, wat mijn ogen gleden alleen al vol ongeloof op de poort voor me.
    Onder de poort stonden al een aantal jongeren te wachten tot ze naar binnen mochten.
    De poort zelf was prachtig, echt eentje die zo thuis kon horen in een sprookje.
    Ik ben benieuwd hoe de rest van nieuwe onderkomen eruit ziet.


    Credendo Vides

    Camiel

    Ik kijk om mij heen, ik stond dan wel in het groepje wat zo hefig aan het praten was maar ik was meer verbaasd waar we waren dan dat ik aan het praten was. Het zag er allemaal zo oud uit, het was vreemd. Ik keek even om mij heen en merkte dat er hier en daar nog wel wat mensen aankwamen.

    Elric

    Ik sta ergens bij een boom in de schaduw, ver van de groep af, ik had hier helemaal geen zin in. Een slang kruipt langs mijn lichaam, ik verveelde mijzelf dus had het opgeroepen om een beetje mee te spelen. Ik keek even naar een paar meiden en begon te grijnzen. Ik liet de slang over de grond gaan waarna het in een broek van de meiden ging.

    Milena Divears

    Ik kijk naar de jongen bij de boom die een slang op een meisje afstuurt. Ik knijp mijn ogen samen en luister naar wat hij denkt. Ik sluit mijn ogen en verander zijn gedachten in leuke dingen en niet in wat hij net flikte. Als het deels is gelukt open ik mijn ogen weer en haal even een keer diep adem.


    ~

    Elwyn Liama Willows

    Ik liet mijn blik over de rest van de groep gaan, en zag dat meerdere jongen gefascineerd naar de poort keken en sommigen waren zelfs al in een gesprek terecht gekomen.
    Ik keek naar een jongen voor me, die een beetje vervreemd om zich heen keek.
    Opeens voelde ik iets bij mijn broekspijp inglijden en ik keek omlaag, waardoor ik nog net een staart kon ontwaren van iets wat niets minder dan een slang was.
    Ik grijnsde en trok het dier weer uit mijn broekzak, waarna ik het even over mijn arm liet glijden.
    Ik was nooit al echt bang geweest voor slangen, ik vond het eerder bijzondere dieren.
    ,,ga maar maatje, voel je vrij om ergens anders heen te glijden dan mijn broek.” Waarna ik het dier op de grond legde.


    Credendo Vides

    Elric

    Ik merkte dat mijn gedachtes langzaam verrandert werden maar grijnsde, er moet dus iemand zijn hier die gedachtes verranderen kan. Al snel worden de gedachtes die ze gaf weer weggevaagd door de fantasieën die door mijn hoofd spoken, het was een eigenschap die ik jaren geleden mijzelf heb aangeleerd zodat niks mis zou gaan. Ik merkte snel dat het meisje niet schrok en grijns, als ze de slang op de grond legt verrandert het beest langzaamer hand naar een van de walgelijkste dingen op aarde.

    {Paddo, voor jou iets vreselijks of voor Elwyn iets vreselijks ? :P}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    {Paddo, voor jou iets vreselijks of voor Elwyn iets vreselijks ? :P}


    ( voor Elwyn iets vreselijks haha xD anders is die niet echt een pestkop he :P )

    {Je weet maar nooit, misschien was de gedachte verander trucje van Milena wel effectiever dan hij gedacht had}

    Elwyn Liama Willows

    Voor mijn ogen zag ik hoe de slang veranderde in een gigantische spin en even sprong ik achteruit van schrik.
    Hier moest wel een of andere bovennatuurlijke kracht achter zitten.
    Met een beetje moeite wende ik mijn ogen van de harige poten van de spin af, die het leek wel ongeduldig op de grond tikten en liet die over de andere aanwezige jongeren glijden tot ze uiteindelijk terecht kwamen bij een jongen die tegen een boom aan leunde.
    Ik keek van de jongen naar de spin en schatte diens echtheid in, wat toch echt voor me leek.
    Ik deinsde nog een stap achteruit toen de spin een stap mijn kant op zette.
    Oké, ik had hier serieus een plan nodig om van het beest af te komen.


    Credendo Vides