• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Sarah en Quinn waren weggegaan en ik liep over de gangen. Ik besloot maar even naar Mia te gaan en deed de kamer open. Tot mijn verbazing was ze er niet. Misschien was ze even gaan wandelen of zo? Ik haalde mijn schouders op en keek even om me heen naar wat te doen. Ik ga zo maar even naar school,ik ben hier nu al bijna de hele dag.

    Sarah

    We zagen een aantal tafeltjes bijeen staan. Misschien kunnen we daar eten
    'Kom Quinn, we gaan naar daar als je dat goed vind?' vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Kan ik iets met Austin doen of zo,verveel me]

    Quinn
    "Ja dat zei ik al" lach ik. Ik schuif de rolstoel onder de tafel. Het deed pijn aan mijn arm maar het lukte. "Okeej en nu??" vroeg ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Ja dat zei ik al' lachte Quinn. 'Oei ja sorry.' zei ik. Ik zag hoe Quinn zijn rolstoel onder de tafel rolde. Toen ik hem moest helpen zijn kleren aandoen had ik pas gezien hoe gespierd hij eigenlijk wel niet is. Ik zat te staren naar Quinn, maar ik werd uit mijn gedachten gehaald door Quinn zijn stem : 'Okeej en nu?' vroeg hij. 'Uh? Hmm.. bestellen zeker niet?' Hij had echt een mooie stem.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten
    "Man ik heb echt honger van dagen aan het infuus gelegen te hebben. Zal wel niet goed voor me zijn maar ik neem gewoon de grootste porsie patat" grijns ik. "Ik zal je zo alles vertellen" lach ik weer. Ik zit eigenlijk heel beroerd op die stoel. Mijn ribben prikken in mijn longen en ik krijg nouwelijks meer adem maar ik probeer niet iets te laten merken, straks moet ik weer aan de beademing. Ik lach weer ongemakkelijk en kijk in haar ogen. Ze heeft hele mooie ogen en ik zal het gezegd hebben als ik me niet zo kut voelde.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Man ik heb echt honger van dagen aan het infuus gelegen te hebben. Zal wel niet goed voor me zijn, maar ik neem gewoon de grootste portie patat' Grijnsd hij. 'Ik zal je zo alles vertellen.' lacht hij. Direct daar na zag ik een pijnlijke blik op zijn gezicht. 'Gaat het wel goed met je? ' Ik kon hem geen pijn zien lijden. 'Weet je , ik zal al gaan bestellen, want ik denk niet dat ze hier langs gaan. Zeker dat het gaat?' vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Ja het gaat wel" lach ik weer maar ik had echt het gevoel dat ik geen lucht meer kreeg. Maar ik wilde niets zeggen, eerst mijn verhaal vertellen. Ik wachtte zenuwachtig tot ze weer terug kwam.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Ja het gaat wel.' zei hij. 'Oke, dan ga ik vlug even halen.' Ik wandelde naar binnen en ging aan de toog staan. De vrouw nam mijn bestelling op. 1 kleine en 1 grote portie. Ik had ook nog 2 bekers cola besteld. Dacht dat Quinn dat wel zou lusten. Ik wachtte geduldig tot het klaar was en ging dan terug naar Quinn. 'Hej, Quinn. Hier de grote is voor jou. En hier is nog een beker cola. Dat lust je toch hoop ik. Anders ga ik wel een andere halen.'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Als ik niet mag drinken is dat altijd nog het beste" lachte ik. Ik nam het glas aan en ging drinken. Het hielp maar nog steeds was ik benouwd. Gelukkig kon ik weer gewoon ademen en ademde ik niet heel langzaam ofsnel. Ik nam een frietje in mijn hand en stopte hem in mijn mond. Ik merkte nu pas wat een honger ik wel niet had. Ik had snel al de helft van mijn bord op. "Srry" mompelde ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Nogmaals, kunnen we woorden niet gewoon voluit typen in plaats van 'srry' 'wrm' en 'okej'? Gewoon netjes Nederlands praten? Het is echt heel irritant zo.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sarah

    'Als ik niet mag dringen is dat altijd nog het beste' lachte hij. Ik glimlachte terug. Hij nam de beker en de frieten en begon te eten. Hij had al snel de helft op. 'Sorry' mompelde hij. 'Geen probleem hoor. Ik zie dat je honger hebt. Hou je niet in voor mij.' zei ik en ik at verder. 'Dus...wat moest je me nog vertellen?' vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    xIbiMalik schreef:
    [Nogmaals, kunnen we woorden niet gewoon voluit typen in plaats van 'srry' 'wrm' en 'okej'? Gewoon netjes Nederlands praten? Het is echt heel irritant zo.]


    [Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten. Ik denk dat ik tot nu toe goed mijn best doe ? ;) Ik vind het ook mooier in ABN]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:39 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    xIbiMalik schreef:
    Brandon
    Ze loopt langs me af door de deur. 'Niet zo kijken, zo erg staan ze niet.' zegt ze en ik loop naar haar toe. Als ik bij haar ben begint ze te joggen. 'Je vind me toch niet te streng of zo? Ik wil je alleen maar helpen.' zegt ze. Op een rustig tempo loop ik langs haar en ik schud mijn hoofd. 'Nee hoor, dat is juist goed voor me, want ik overtreed graag de regels.' zeg ik lachend en ik ga achterstevoren lopen. 'Kunnen we niet wat sneller?' zeg ik plagend en ik jog fluitend achteruit waarna ik haar grijnzend aankijk.


    Tiffany
    'Nee hoor, dat is juist goed voor me, want ik overtreed graag de regels.' Ik lach, het was helemaal waar. Waarschijnlijk was hij zo weer thuis als ik er niet was. Hij gaat achterstevoren lopen, vast om te laten zien hoe snel hij wel niet is. 'Kunnen we niet wat sneller?' zegt hij en blijft fluitend achteruit joggen. 'Sorry, ik hield rekening met je,' grijns ik terug en ga een tandje harder rennen. 'Opschepper,' zeg ik nog wanneer ik langs hem liep om hem in te houden. Nu ga ik achterstevoren lopen. 'Ga ik misschien te snel voor je?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik doe het meestal wel op mijn ipod want dan is het heel irritant om van die lange woorden te typen. Maar ik zit nu op de pc dus zal er op letten ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.