• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Meid dat was ik ook niet vanplan" lach ik. "Alleen deze stomme japon moet uit enik wil een schoon shirt en broek aan"
    "Dan kunnen we lekker kletsen en wandelen buiten als een bejaardstel"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Meid dat was ik ook niet van plan' lacht hij. 'Dan kunnen we lekker kletsen en wandelen buiten als een bejaard stel' zei ik. Ik moest lachen om zijn opmerking. 'Alez, kom bompa, dat ik je eventjes help.' lachte ik en ik hielp hem zijn kleren aandoen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten
    Na paar keer au gezegd te hebben had ik mijn kleten aan. De dokter hielp me om het onfuus los te maken en zette me neer in de stoel . "okeej we kunnen gaan" lachte ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Het ging moeizaam, maar uiteindelijk had hij zijn kleren aan. 'Oke, we kunnen gaan' lachte hij. Samen liepen we door de gang naar buiten. Het was best wel fijn met Quinn. Hij is echt een leuke kerel. Ik keek naar hem en lachte eens. Nu pas viel me op hoe mooie ogen hij heeft. Ik had door dat ik aan het staren was dus keek ik vlug voor me en zei snel : 'En, hoe doet die buitenlucht je?'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten
    "Goed en misschien kunnen we wat patat of zo meenemen, ik ben best geschrokken van hoe mager ik nu eigenlijk ben." lachte ik en ik keek achterom. Sara's haar viel mooi om haar gezicht heen. "Maar dan kunnen we ook even wat gaan kletsen want ikxmag je nog wel wat gaan vertellen" zei ik zacht. Ik vertrouwde haar wel iets meer dan Mia en die had ik het ook verteld.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Quinten stelde voor om patat te gaan eten. 'Goed idee' zei ik. ' Ik heb best wel honger gekregen.' - ' maar dan kunnen we ook even gaan kletsen want ik mag nog wel wat gaan vertellen.' zei hij zacht. ' Nu maak je me nieuwsgierig ' zei ik met een glimlach. 'Maar hmm... waar gaan we die patat eten? Jij mag toch het ziekenhuis niet uit of wel?' vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Goed punt, maar hier hebben ze vast ook wel een eetplekje" lach ik en ik kijk wat rond. Ik zie ergens in de verte wat tafeltjes staan in een ruimte met opendak. "Kijk daar misschien" zeg ik en ik wijs naar de plek.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    KaoruKun schreef:
    Dokter:

    Ik knikte naar mijn collega's en keek naar Dawn, die zo heette. Vervolgens loop ik naar de gang toe, naar de jongen die Mia en Dawn redde en de ambulance belde. Ik wist niet of hij een vriend of een vriendje hun hun tweeën was. Ik ging naast hem zitten en ik zag dat hij onder het bloed zat. 'Jongen, ik heb nieuws over Mia en Dawn. Mia, is gelukkig bij zinnen en alles gaat goed met haar. Ze moet alleen goed rusten en haar wond moet goed helen, door jou werk, leeft ze gelukkig nog. Dawn..' zeg ik en bij haar naam stop ik even, waarnaar ik hem medelevend aan kijk. 'Het spijt me, maar ze ligt op dit moment in een coma, we weten niet of ze er nog uitkomt' zeg ik en leg een hand op zijn schouder als troost. 'Ze heeft inwendige bloedingen in haar buik, haar lichaam schakelt haar zelf zodanig uit, dat ze in een coma is. Haar lichaam repareert haar organen, dus we weten niet prescies wanneer ze wakker wordt, of dat ze überhaupt wakker wordt' zeg ik en wacht af van zijn reactie.


    Stefano

    Ik staarde voor me uit, langzaam drongen zijn woorden tot me door. Dawn ligt in coma. Er is een kans dat ze niet meer wakker wordt.. Ik wist even niet meer wat te doen, ik voelde me zo machteloos. Ik haatte het om geen controle te hebben over de situatie. Zonder dat ik het merkte gleed er een traan over mijn wang en staarde ik wazig voor me uit..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    xIbiMalik schreef:
    Brandon
    Afkeurend kijkt ze me even aan. 'Je moet je nog omkleden.' zegt ze en ik zucht. 'Maar dit zit veel fijner..' 'Alsjeblieft Brandon, doe niet zo dom.' zegt ze bijna smekend. 'Ik wacht hier wel op je.' zegt ze. Ik zucht en loop weer naar mijn kamer. Ik kleed me snel om in die lelijke sportkleren, mijn eigen schoenen houd ik wel aan, en ik loop weer naar de hal. 'Zo beter mevrouwtje?' zeg ik als ik voor haar stil blijf staan. Ik keek even afkeurend naar mijn kleren, mijn eigen kleren zaten veel beter dan dit. Ik grinnik en kijk haar vrolijk aan. 'Kom, we gaan.' zeg ik en ik hou de voordeur voor haar open.


    Tiffany
    Hij zucht en loopt naar zijn kamer. Zoals ik verwachtte kleedde Brandon zich om. Verstandige keuze als hij geen problemen wilt. Al snel is hij terug. 'Zo beter mevrouwtje?' Naar mijn idee verschilt deze kleding niet zo heel erg met de kleding van deze school, dus ik snap niet waar hij zo'n punt van maakt. Hij heeft wel zijn oude schoenen aan, die had ik zelf ook nog aan. Ik grinnik om zijn afkeurende blik. 'Kom, we gaan.' Hij houd de deur voor me open. Ik loop langs hem. 'Niet zo kijken, zo erg staan ze niet.' Ik wacht tot hij bij me is en begin te joggen. 'Je vind me toch niet te streng of zo?' Ik bepaalde wel wat hij aan moest trekken, straks vond hij dit een hele grote afknapper. 'Ik wil je alleen maar helpen.'

    [Wanneer beginnen de lessen? Het is namelijk een kostschool.. c:]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:41 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Het ziekenhuis is wel erg populair xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brandon
    Ze loopt langs me af door de deur. 'Niet zo kijken, zo erg staan ze niet.' zegt ze en ik loop naar haar toe. Als ik bij haar ben begint ze te joggen. 'Je vind me toch niet te streng of zo? Ik wil je alleen maar helpen.' zegt ze. Op een rustig tempo loop ik langs haar en ik schud mijn hoofd. 'Nee hoor, dat is juist goed voor me, want ik overtreed graag de regels.' zeg ik lachend en ik ga achterstevoren lopen. 'Kunnen we niet wat sneller?' zeg ik plagend en ik jog fluitend achteruit waarna ik haar grijnzend aankijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik ben er weer,wat heb ik gemist?]

    (Sarah en Quinn zijn aan het eten ergens in het ziekenhuis.)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Pff Austin alleen gelaten op Quinn's kamer xD]

    (Whaha srry xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.