• Vanmiddag had ik het laatste uur Frans en één meisje uit mijn Frans klas, ging voor de les nog naar de wc terwijl ik naar het lokaal liep kwam ik haar tegen en in het voorbijgaan zei ze. Hij vind je leuk, maar ik heb geen idee over wie ze het heeft en ze wil het niet zeggen. Hoe kan ik er toch achterkomen?

    Ohmygawd, ik weet wie het is $:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:06 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Misschien aan hem of zijn vrienden vragen ?!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:50 ]

    Klaus schreef:
    Misschien aan hem of zijn vrienden vragen ?!

    Kan niet, want ik weet niet om welke jongen het gaat.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Kan niet, want ik weet niet om welke jongen het gaat.

    Tja in dat geval, vraag jet meisje of ze het wilt zeggen anders mag zij naar de maan lopen, man wat konderachtig.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:57 ]

    Wat flauw dat ze het niet wil zeggen :S
    Naja, kijk eens goed rond in de omgeving van je school, welke jongen vaak naar je kijkt of welke jongen opvallend vaak bij je is, langs je loopt, lief voor je is of je juist plaagt. Dat zijn vaak signalen waaraan je kunt merken of een jongen je leuk vind.
    Maar ik vind het echt flauw dat dat meisje niks wil zeggen, misschien was het als grap bedoeld?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat flauw dat ze het niet wil zeggen :S
    Naja, kijk eens goed rond in de omgeving van je school, welke jongen vaak naar je kijkt of welke jongen opvallend vaak bij je is, langs je loopt, lief voor je is of je juist plaagt. Dat zijn vaak signalen waaraan je kunt merken of een jongen je leuk vind.
    Maar ik vind het echt flauw dat dat meisje niks wil zeggen, misschien was het als grap bedoeld?

    Ik denk niet dat het een grap was, want ze was heel serieus en ik zei: 'wat zei je?' en toen zei ze: 'heb je het niet gehoord?' Ik zei dat ik het niet zeker wist, zei ze gelukkig want ik mocht niets zeggen. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Afdwingen. Ontvoeren. Martelen.

    Als dat niet werkt, zou ik echt goed om je heen gaan kijken :')

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:58 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Afdwingen. Ontvoeren. Martelen.

    Als dat niet werkt, zou ik echt goed om je heen gaan kijken :')


    Geweld is nooit de beste oplossing zeggen ze, maar ik ben een ongeduldig persoon, dus, tja, DIT ^^

    Neem dat meisje gewoon apart en vraag het ^^
    of ontvoer één van de jongens, bijvoorbeeld het vriendje van je vriendin en probeer hem het antwoord te laten zeggen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    't was probably a joke.
    Al is dat beset gemeen.

    Heb de titel voor je aangepast. ;-)
    Ehm, kijk gewoon goed om je heen. Misschien geeft de jongen in kwestie je signalen die je ervoor nooit eerder op had gemerkt?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Invaesion schreef:
    't was probably a joke.
    Al is dat best gemeen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Bazart schreef:
    Heb de titel voor je aangepast. ;-)
    Ehm, kijk gewoon goed om je heen. Misschien geeft de jongen in kwestie je signalen die je ervoor nooit eerder op had gemerkt?





    Huh. Het is toch. 'Hij vind me leuk?'
    Want ze bedoelt het als een vraag. Sorry als ik het fout heb :')

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:25 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Vraag gewoon aan iedere jongen die je voorbij ziet komen of hij jou leuk vindt.
    Sorry aan mij heb je niets.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wat je je ook kunt afvragen: vind jij iemand leuk? Zo ja, stel je er dan voor open en vergeet gewoon wat dat meisje zei, want dan komt hij vast vanzelf.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kan je dat meisje niet chanteren?

    Hou alle jongens in de gaten waar zij mee om gaat en die bij je in de klas zitten dan kom je er vanzelf wel achter.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:31 ]


    Physics is awesome