• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    'Dawn.. Ze is,' mijn stem stierf weg en ik draaide voor de helft naar haar bed toe zodat hij haar ook zag. 'Ze ligt in coma, ze weten niet of ze ooit nog wakker wordt.' zei ik tegen Quinn, het deed moeite om het uit te spreken. Daarna keek ik Quinn onderzoekend aan. 'Wil je zitten?' vroeg ik. Ik schoof mijn stoel naar hem toe. 'Wat brengt jou eigenlijk hier, Quinn?' vroeg ik. Hij zag er ook al slecht uit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    "Ik zit al in een rolstoel, dat kost me al moeite genoeg. Ik ben net uit coma heb mijn ribben en mijn been en heup gebroken en ben blij dat ik nog leef" lach ik. "Ik weet nu wel alles over coma. Ze kan alles horen en als de wonden geheeld zijn dan wordt ze er uit gehaald. Ik ben er 100 keer uitgehaald en weer in coma gezet."


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik schoof de stoel weer terug, en besefte dat het niet zo snugger was om te vragen of hij wilde zitten. Maar ik kon niet helder denken omdat ik me zorgen maakte om Dawn. Ik ging zelf op de stoel zitten en keek hem aan. 'Godver, hoe is dat gebeurt man?' vroeg ik verbaasd aan hem. Hij deed er nogal luchtig over, maar het was niet niks dat hij in coma gelegen had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    "Motor ongeluk, gaat jou niets aan waarom" zeg ik. Ik probeer de rolstoel weer naar achter te duwen en wil weer weg rijden. "Maar ik ga weer stik zo wat" ik steek mijn hand uit en rol de stoel naar mijn kamer. De dokters helpen me weer in bed en meteen krijg ik die stomme buis weer in mijn mond. Ik wilde tegenwerken. Maar dat ging niet met een gebroken been. Dus schreeuwde ik maar wat wat ook niet lukte. Godver. Natuurlijk werd ik werd de dosis weer dusdanig opgevoerd waardoor ik meteen in slaap viel. Zelf slapen ging me niet lukken als ik me zo kut voelde.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik fronste en keek Quinn na, die was nogal aangebrand terwijl ik het goed bedoelde. Op school was hij een stuk aardiger. Nou ja, dan niet. Ik had niemand nodig, niemand behalve Dawn. Ik schoof mijn stoel weer naar Dawn en pakte haar hand teder vast. Ik boog voorover haar en drukte een kus op haar voorhoofd. Alsjeblieft Dawn, word snel wakker..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    xIbiMalik schreef:
    Brandon
    'Sorry, ik hield rekening met je.' grijnst ze terug en ze gaat wat harder rennen. 'Opschepper.' zegt ze als ze langs me loopt en ze gaat ook achterstevoren lopen. 'Ga ik misschien te snel voor je?' zegt ze en ik kijk haar nep-boos aan. 'Oke, nu vraag je erom.' zeg ik als ik voor haar ga stil staan, haar oppak en over mijn schouder gooi. Ik was wel sterk hoor, ik had genoeg krachttraining gedaan om spierballen te ontwikkelen, en Tiffany was zo licht als een veertje. Ik lach en omdat we bij een grasveldje waren kon ik haar makkelijk op het gras leggen. Ik ging boven haar hangen, mijn handen had ik naast haar hoofd geplaatst en ik zat op mijn knieën naast haar. Ik liet mijn gezicht zakken, tot net een centimeter voor haar gezicht. 'Nog meer grapjes mevrouwtje?' fluister ik grijnzend.


    [ahw, how cute!]

    Tiffany
    'Oke, nu vraag je erom.' Hij pakt me op en gooit me over mijn schouder. Woest en lachend tegelijk probeer ik me los te worstelen. Ik doe niet heel erg mijn best, ik vond het veel te leuk nu. Hij legt me op het gras met mijn handen naast mijn hoofd en zijn lichaam op het van mij waardoor ik onmogelijk weg kan komen. 'Nog meer grapjes mevrouwtje?' fluistert hij grijnzend. Dit veroorzaakt bij mij ook een lach. Ik probeer nog even los te komen maar als ik doorheb dat mij dat nooit zal lukken geef ik het op. 'Dit doe je alleen maar omdat je me niet bij kon houden,' lach ik. Als het echt zou moeten zou ik mezelf wel los kunnen krijgen, het is alleen veel te leuk zo. 'Lieve, lieve, lieve Brandon. Wil je van me afgaan?' Dat dit heel leuk was betekende niet dat ik niet verder moest gaan met joggen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Overal deed pijn aan mijn lichaam, vooral mijn buik. Daar was de pijn het ergst. Als ik kon schreeuwen en huilen, had ik het zo gedaan, maar het was stil. Ijzerlijk stil, ik voelde alleen de pijn en voor de rest niets. Het was donker en het was vreselijk om alleen te zijn. Ik hoorde wel vlagen van stemmen, maar kon het niet bevatten of wie ze waren. Af en toe een aanraking op mijn hand of ergens anders. Ik voelde de warmte van die persoon, maar het deed mij niets. Ik kon mijn lichaam niet eens bewegen en ik kon geen geluid maken. Ik wou Stefano, ik wou niet alleen zijn.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 22:25 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Brandon
    Ze lacht als ze onder me ligt. 'Dit doe je alleen maar omdat je me niet bij kan houden.' lacht ze en ze probeert zich nog steeds los te wringen. 'Lieve, lieve, lieve Brandon. Wil je van me afgaan?' vraagt ze. Ik zucht en zet nadenkend mijn hand aan mijn kin. 'Hmm.. Omdat je het zo lief vraagt.' zeg ik dan plagend. Even hang ik naar voren en druk een kusje op haar lippen. Dan rol ik van haar af waardoor ik naast haar op het gras lig. 'Ik vond het net zo leuk!' zeg ik en ik kijk haar even met een pruillipje aan.

    [Hihi, wat een cutie he!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    Ik hield Dawns hand stevig vast en wreef ook met mijn duim over de rug van haar hand. Ik zou haar echt niet alleen laten. Ik zal echt de hele tijd bij haar blijven. Ik hou van haar, en ik wil haar gewoon niet kwijt. 'Dawn, word alsjeblieft wakker.' zei ik nogmaals, maar deze keer met een normale stem.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 22:54 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik voel een hand die mijn hand stevig vast hield en hij wreef over de rug van mijn hand. Door die aanraking, krijg ik een vertrouwde gevoel. Ik was dus toch niet alleen. 'Dawn, word alsjeblieft wakker.' zegt een stem. Hij kwam me zo bekend voor, maar ik kon hem niet plaatsen, daar was ik te moe voor. Ik was gewoon zo vreselijk moe en had hele erge pijn. Ik wou uit deze donker, uit deze slaap en wakker worden en kijken wie het was. Alsjeblieft, haal iemand mij hier uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik zuchtte, omdat ik hier langzamerhand gek aan het worden was. Ik kon het gewoon niet verdragen om aan die pesters te denken. Want dan zou ik ze alleen nog maar op willen zoeken en wraak nemen. Maar ik wilde bij Dawn blijven, zij was de enige voor mij en ik hield zielsveel van haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    xIbiMalik schreef:
    Brandon
    Ze lacht als ze onder me ligt. 'Dit doe je alleen maar omdat je me niet bij kan houden.' lacht ze en ze probeert zich nog steeds los te wringen. 'Lieve, lieve, lieve Brandon. Wil je van me afgaan?' vraagt ze. Ik zucht en zet nadenkend mijn hand aan mijn kin. 'Hmm.. Omdat je het zo lief vraagt.' zeg ik dan plagend. Even hang ik naar voren en druk een kusje op haar lippen. Dan rol ik van haar af waardoor ik naast haar op het gras lig. 'Ik vond het net zo leuk!' zeg ik en ik kijk haar even met een pruillipje aan.

    [Hihi, wat een cutie he!]


    Tiffany
    Hij zucht en doet alsof hij heel diep nadenkt. 'Hmm.. Omdat je het zo lief vraagt.' Hij hangt naar voren om me een kus te geven en rolt van me af. 'Ik vond het net zo leuk!' zegt hij met een pruillip. Een idee schiet bij me naar binnen. Ik ga op hem zitten, precies op dezelfde manier als hij bij mij deed. Hij zou er vast zo onder vandaan kunnen komen, zo sterk was ik niet. 'Dan moeten we er vooral mee doorgaan, vind je niet?' lach ik. 'Ik zit wel goed eigenlijk..'

    [Sorry voor deze post. Had echt helemaal geen inspiratie. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    Ze gaat op me zitten, precies op dezelfde manier als ik net bij haar deed. 'Dan moeten we er vooral mee doorgaan, vind je niet? Ik zit wel goed eigenlijk.' lacht ze. Ik lachte even zachtjes en prikte in haar buik. 'Ik ook, precies goed om jou even te plagen.' zei ik toen ik mijn handen in haar zij zette en haar begon te kietelen. Ik was veel sterker dan haar dus als ik wilde was ik allang onder haar uit gekomen, maar volgens mij waren we nog nooit zo geweest als nu, dus ik wilde het niet verpesten. Haar zo plagen beviel me eigenlijk ook wel goed, en zo kon ik mooi even uitrusten van dat stomme joggen. Mijn conditie was toch slechter dan ik gedacht had.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (iemand aanwezig hier?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    13Oclock schreef:
    Macey

    "Whaha, nee dat heb je niet" grinnik ik sarcastisch. Ik loo richting de winkel en kijk even on de etelage. "prima" zeg ik te vreden en snuffel wat door de rekken. Miss. iers donkers bij mijn lichte huid en donkete haren. Maar dan wordt mijn huid nog lichter. "Wat zal ik nemen?" vraag ik. "het meeste ken ik al"


    (Heb ik hier al een reactie op gehad?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.