• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    Ik keek verbaasd opzij en stak mijn handen in de lucht, "Ik ga niet riskeren iets aan je te geven, want we weten allebei wat er de vorige keer gebeurd is". Ik dacht terug aan dat moment. Alle pijn van de slag in mijn persoonlijk lichaamsdeel kwam ook weer terug.

    Macey

    "Das waar ook, maar zou ik dan een jurkje of een top en broek doen. Hakken of laarsen of sneakers? Daar kan je toch wel mee helpen" vraag ik terwijl ik alles waar ik bog niet iets van in mijn kast heb liggen pak. "Ik ga even passen ben zo terug" glimlqch ik. Ik verdwijn in het hokje eb trek het gordijn dicht. Ik trek een kort zachtroze jurkje aan met de mooiste en hoogste hakken die ik kon vindn. Zo ben ik niet meer zo klein. Ik loop het hokje uit en pak wat accesoires. "Zo goed?" vaag ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik ging achter een rek staan zodat ik enige bescherming had en glimlachte naar haar, "Sweety, je weet dat je er mooi uitziet, maar geef toe, wil je daar de hele tijd mee rondlopen ?". Ik zette even een lieve glimlach op omdat ik wist dat ze daar niet tegenkon.

    Macey

    "Sweety, ik neem zowieso die hakken want anders ben ik veel te klein" lach ik terwijl ik een sneaker naar zijn hoofd gooi. Ik rommel nog wat door de stape heel een vind een lichte spijkerbroek die leuk bij de hakken staat. Ik verdwijn weer in het hokje en trek de broek aan. Ik pak een leuk enkel kleurig shirt en doe er een leuke ketting bij. "Super simpel, maar dan dit?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    "Als ik 'ja' zeg, krijg ik dan geen 2e sneaker tegen mijn hoofd" grijnsde ik. Ik dook weg voor de sneaker die me tegemoet kwam, waarschijnlijk door mijn uitspraak, "Hé ! Ik vind het echt goed" zei ik verontwaardigd.

    Macey

    "Okeej prima dan" grijns ik en kk gooi nog een sneaker naar zijn hoofd die deze keer raakt. "Die was okdat het leuk is je te bekogelen met sneakers." grijns ik terwijl ik de hele stapel kleding pak en afreken. "Ik neem het toch allemaal" zeg ik en ik kijk hek lief aan met mijn grote donkere ogen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik trok een moeilijk gezicht en probeerde weg te kijken. Ze wist heel goed dat- dat mijn grootste zwakte was. Ik legde mijn hoofd in mijn nek en haalde mijn bankkaart boven. Ik betaalde de helft, "Zet de andere helft maar op de rekening van mijn vader,". Nadat ik zijn naam had gezegd was maar al te bekend wie het was en liep ik de winkel uit. "Ik denk dat ik hem nog een kans ga geven als hij dit eventjes voor me betaald" lachte ik. Volgende week ging ik mijn excuses aanbieden.

    Quinten

    Ik had er spijt van dat ik zo raar tegen Stefano had gedaan. Ik greep naar mijn telefoon en stuurde hem een smsje. -Heey, sorry voor daar net, voel me gewoon klote, Quinn- ik drukte op verzenden en legde mijn mobiel naast me neer. Ik was blij dat ik nu weer lekker plat lag. Ik had veel minder last van mijn ademhaling zo.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Macey

    "Wat ben ik blij dat ik zo''n lieg vriendje heb" glimlach ik en ik huppel op mijn hakken maar buiten. "Of ex vriendje" verbeter ik me snel. Het was net zo geweest als het vroeger altijd was. Maar nu zonder dat we iets hadden. "Sorry, jet deed me even aan vroeger denken" zeg ik en ik sla mijn ogen neer.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik glimlachte mijn tanden bloot. Dat was een glimlach die ik alleen had als het momenter echt voor was. Like, nu dus. "Maakt niet uit, ik moet ook 2 keer nadenken voor ik iets doe of zeg" lachte ik.

    Macey

    "Okeej vergeten en vergefen" lach ik en ik kijk hem weer aan met mijn ogen. "Wat gaan we nu doen? Ik zou die school wel eens willen zien" lach ik. "Hoe stom hij ook is"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik knikte en keek terug in haar ogen, "De tuin is best cool eigenlijk" gaf ik dan toe. Ik nam haar hand vast zonder en verder bij na te denken en begon te lopen. Toen ik doorhad dat ze nogal struikelend achter me aanliep stopte ik en lachte eventjes, "Oké, spring maar op mijn rug".

    Macey

    "Hé ik kan best wel oo hakken lopen" zeg ik maar ik zit al op zijn rug. "Okeej laat me die coole tuin dan maar zien" lach ik en ik sla mijn armen om hem heen. Ik had hem gemist en wilde hem niet nog eens kwijt raken.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik sloeg mijn armen om haar benen en begon te lopen. Het zag er vast heel leuk uit, 2 tieners lopend door het dorpje, waarvan de 1 op de ander zijn rug zat.
    Ik kwam aan bij de auto en liet haar van mijn rug afglijden. "Ik ga Darcy wel vlug nog afzetten bij mama" meldde ik nog eventjes. Ze had ons nieuwe adres doorgestuurt.

    Macey

    "Okeej is goed" lach ik en ik aai Darcy even over haar hoofdje heen. "Neej, wacht even" ik loop ren terug, wat ik wel gewend was op hakken, naar de winkel. Ik neem een snoepje mee en geef het aan haar. "Had haar nog een snoepje beloofd en ik kom beloftes graag na" glimlach ik waarna ik in zijn auto stap. "Weetje joj hebt echt zo'n gave auto. Die van mij ziet er niet uit" klaag ik. Die van mij zag er wel mooi uit en was een van de duurste maar die van hem was gewoon mooier.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.