• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Quinten

"Je moet het zelf weten" zei ik en ik zwaaide hem toe. "Doeei" lachte ik en ik ging weer liggen. Ik hoorde mijn mobiel zoemen en keek er op. Hey man, geen probleem, is al goed. En thanks ik zal het proberen. Als je iets nodig hebt moet je me maar sms'en, goed? las ik. Okeej, als Austin of Sarah er niet waren dan had ik dus iemand anders die kon helpen. Thnx gast, maar hst met Dawn?

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:13 ]

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Dawn Mary Claire:

Ik voelde me weg zakken in een diepe slaap, het leek dat ik zo uit mijn lichaam kon stappen, maar toen gebeurde er iets ongelovelijks. Schokkendde golven gingen door me heen, die proberend me te redden. De hand voelde ik niet meer en de vertrouwede gevoel was weg. Ik hoorde vlagen van stemmen in paniek tegen elkaar iets zeggen. Nog een schok ging door me heen en ik werd gered uit de dood. Opgeluchte zuchten kwamen uit de monden. 'Ze leeft nog' zegt een stem opgelucht. Maar voor hoelang?

One Who Travels A Higher Path.

Austin
    "Je moet het zelf weten"zegt Quinn en zwaait. 'Doeei'lachte hij en ik grinnikte. 'Doeii'zeg ik en steek mijn hand op. Ik loop met mijn slaperige kop door de ziekenhuis gangen en kijk een beetje om me heen terwijl ik richting de uitgang loop.

Andrew Cole.

Ik keek haar boos aan, "Die uniformen zijn niet aan te zien, door die uniformen alleen al zou je van een brug willen springen,". Ik ging in de andere stoel tegenover haar zitten en haalde mijn schouders op, "Waarom ? Moet toch best mooi zijn".

Stefano

'Ze heeft zojuist een hartaanval gekregen. Niet goed dus..' smste Ik Quinten weer terug.
    Ik liet mijn ingehouden lucht los en bleef benauwd naar de klok kijken, en keek ik nerveus hoe de seconde wijzer telkens versprong.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Macey

"Ja dat wel, maar dan is het koud en dan zit je hier in die vieze sneeuw en dan moet je binnen zitten en zo, want anders word je ziek" zucht ik. "Dat was op mijn vorige school zo" klaag ik. "Vrezelijk!"

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Quinten
    "
    Dat meen je niet, wil wel komen maar ik kan niet eens zitten Grrr... smste ik terug. Ik wou zo graag uit mijn bed maar dat ging niet. Hadden ze maar een brancar of zo voegte ik er aan toe en ik drukte op verzenden.

Austin
    Opeens zie ik Stefano en stop met lopen. Ik kijk even naar hem en ga naar hem toe. 'Hoe gaat het met Dawn?'vraag ik gapend. Ik moest eigenlijk naar de kostschool maar ik wou ook wel weten hoe het met haar ging.

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:24 ]

Andrew Cole.

"Wat heb je toch een erg leven" zei ik, zogenaamd geschokt. Ik stond op en nam haar hand vast, "Kom mee, laten we een film kijken". Ik liep op een rustig tempo naar de witte zetels voor het witte scherm en wees dat ze moest gaan zitten. "Welke film wil je zien ? We hebben ze waarschijnlijk allemaal".

Macey

Ik spring van de stoel af en loop richting de stoelen. Het is een groot scherm en het ziet er heel gezellig uit. Ik zak neer op een van de stoelen en denk na. "Alle films vind ik wel prima, als het maar geen drama is" glimlach ik.

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:31 ]

Brandon
    De tranen stromen over haar wangen van het lachen. 'Stop.' probeert ze te zeggen maar ik hoor alleen maar gelach. Ze komt snel overeind en gaat een paar meter van me af staan. 'Blijf waar je bent.' zegt ze en ik steek onschuldig mijn handen in de lucht. 'Ik weet wel dat je onder het rennen vandaan probeert te komen.' Ik ga rechtop zitten en ik kijk haar nep-boos aan. 'Nouuu! Dat was mijn geheimpje.' zeg ik serieus. Ik sta op en loop naar haar toe. Mijn armen sla ik om haar middel. 'Niet doorvertellen he.' zeg ik zachtjes.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Andrew Cole.

Ik haalde mijn schouders op. "Oké, dan wordt het lekker horror, weet je nog ?" vroeg ik grijnsend. Nu doelde ik weer op het feit dat ze een keer heel de buurt bij elkaar geschreeuwd had en dat mensen serieus dachten dat er iemand vermoord was. Echt hilarische momenten met haar.

Macey

"Okeej" zei ik zachter dan eerst. Ik schijf de stoel wat dichter naar Drew toe. Ik pak mijn jas en houd hem voor mijn gezicht. "Zet de film maar aan"

Andrew Cole.

Ik beet zachtjes op mijn lip om mijn lach in te houden en stak de film in de laptop die aangesloten was op het scherm. Ik drukte ik play en spoelde de reclames door. Ik stelde de ondertiteling in en ging naast haar gaan zitten. "Hij is niet zo eng" probeerde ik nog, maar dat werd waarschijnlijk niet echt geloofwaardig door de volgende scène.

Macey

"Hij valt nog wel mee" zei ik terwijl ik met grote ogen naar het scherm keek. Bij de volgende scène kwam er een gesmoorde kreet uit mijn mond. "Srry" zei ik zacht en ik kneep mijn ogen dicht