• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Sorry, ik hield rekening met je.' grijnst ze terug en ze gaat wat harder rennen. 'Opschepper.' zegt ze als ze langs me loopt en ze gaat ook achterstevoren lopen. 'Ga ik misschien te snel voor je?' zegt ze en ik kijk haar nep-boos aan. 'Oke, nu vraag je erom.' zeg ik als ik voor haar ga stil staan, haar oppak en over mijn schouder gooi. Ik was wel sterk hoor, ik had genoeg krachttraining gedaan om spierballen te ontwikkelen, en Tiffany was zo licht als een veertje. Ik lach en omdat we bij een grasveldje waren kon ik haar makkelijk op het gras leggen. Ik ging boven haar hangen, mijn handen had ik naast haar hoofd geplaatst en ik zat op mijn knieën naast haar. Ik liet mijn gezicht zakken, tot net een centimeter voor haar gezicht. 'Nog meer grapjes mevrouwtje?' fluister ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten
    "Okeej, nou die man die ik toen zag dat was mijn.." ik werd weer even stil en alles vloog weer door mijn hoofd heen. Ik kwam weer bij zinnen, "Dat was mijn vader en daar heb ik dus niet echt leuke herinneringen aan." ik stopte even en zuchte. "Iedereen heeft wel zo zijn redenen om aan de drank ze gaan. Ik kon het thuis niet meer aan dus dronk al op mijn 14e om alle pijn en zo niet te voelen. Maar daardoor werd ik zwakker en hij nog bozer... Door hem heb ik op mijn 15e een jaar lang in de bak gezeten!" ik werd nu bozer, maar ik kon wel janken. Ik kon er gewoon niet meer tegen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Quinnn begon te vertellen over zijn vader en over vroeger. Ik vond het echt enorm erg. Ik zag dat hij bijna aan het huilen was , maar hij wou zich groot houden. 'Quinn, dat is, dat is enorm erg. ' was het enige wat ik kon uitbrengen. Ik ging naar hem toe en omhelsde hem. 'Het is echt heel erg. Ik had dit echt niet verwacht. ' zei ik en ik omhelsde hem nog eens. De tranen stonden in zijn ogen.
    Ik wou vertellen over mij, wat ik gedaan heb. Maar ik kan het niet. Hij zou me voorgoed haten en ik wil hem niet verliezen niet nu... nu ik verliefd op hem ben geworden. 'Het verleden is het verleden.' zei ik. Het was deels tegen mezelf en deels tegen hem. 'Je vader heeft iets ergs gedaan, maar... laten we het vergeten niet? Je bent nu van hem af. En je verdient veel beter. ' zei ik . 'Quinn... Ik hou van je. ' floepte ik er opeens uit. Shit, dacht ik. Waarom moest ik dat nu weer vertellen? Hij houdt vast niet van me. Want wie houdt nu van mij?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ik vertrek deze avond op kamp dus ik kan 10 dagen niet online komen en dus ook niet reageren op deze RPG.
    God hoe ga ik dit overleven?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    Sarah is echt een liefe meid. Ik heb haar stiekem al de hele tijd leuk gevonden, maar niet heel erg en nu zegt ze dat gewoon. Zomaar opeens ze heeft het er nooit over, heeft nooit iets raars gedaan of wat dan ook, maar ze zegt dat gewoon. Zonder dat ik het door heb floepte ik het er al uit"Sarah ik ook van jou" ik omhelsde haar terug. Het deed redelijk pijn aan mijn arm. Aangezien ik die niet echt op kon tillen maar ach. Ik wilde nu wel weten wat er dan met haar was. "Wat is er dan met jou gebeurd? Maakt niet uit wat. Als je er een rede voor hebt kan het me niets schelen." zei ik weer kalm om snel over dat rare moment heen te praten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Whaha geeft niet. Veel plezier!)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Sarah, ik ook van jou.' zei Quinn en hij omhelse me. Ik was stomverbaasd. Meende hij dat echt , of zegt hij dat gewoon ? 'Wat is er dan met jou gebeurd? Maakt niet uit wat. Als je er een rede voor hebt kan het me niets schelen.' zei hij. Dat was het hem net. Ik kon niet goed bedenken welke reden er voor was. Er waren er zoveel en ze sloegen echt op niets. Ik kan het echt niet vertellen hier. 'Dat vertel ik later wel. ' zei ik. 'Ik wil niet graag dat iedereen hier op dit terras kan meeluisteren . Maar euhm ... meende je dat? Of was het maar uit medelijden ofzo, of natuurlijke reflex?' vroeg ik. Natuurlijk hoopte ik dat hij zei : Ik meen het echt. Maar ik wist dat dat niet ging gebeuren . Want wie houdt van Sarah Brightway?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Ik meende het, maar het was niet echt de bedoeling dat dan ook te zeggen" zei ik zacht. Ik klets gewoon te veel en dan ga je dingen ook veel makkelijker zeggen. "Maar geeft niet dan vertel je het later maar" mompel ik. Het maakte me eigenlijk niet uit wat er met haar was, als het maar niet iets was waarmee ze in de problemen kon komen of drugs en dergelijke.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Paintball schreef:

    Stefano

    Ik staarde voor me uit, langzaam drongen zijn woorden tot me door. Dawn ligt in coma. Er is een kans dat ze niet meer wakker wordt.. Ik wist even niet meer wat te doen, ik voelde me zo machteloos. Ik haatte het om geen controle te hebben over de situatie. Zonder dat ik het merkte gleed er een traan over mijn wang en staarde ik wazig voor me uit..


    Dokter:

    Ik kijk bezorgd naar de jongen en haal mijn hand van zijn schouder af. 'Als we iets voor je kunnen doen, zeg het maar' zeg ik bezorgd en kijk naar zijn kleding. 'Misschien is het beter om één van de kamers te gaan douchen, wij hebben nog wel schone kleding liggen, om nou nog steeds in bebloede kleding te lopen, is ook niet fijn' zeg ik vriendelijk. Ik kijk naar een zuster die het heeft gehoord en ze knikt, waarnaar ze wegloopt. Ik sta op en neem de jongen mee, zonder pardon en neem het pakketje kleding mee, die de zuster aan mij gaf en duw de jongen met het pakketje in zijn handen een kamer in waar de douche staat. 'Je zult me hiervoor bedanken' zeg ik, waarnaar ik de deur sluit en naar mijn collega's gaan om over Dawn te praten, hoe het verder gaat.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Hey guys! Ik moet door.Nog wat spullen pakken en vertrekken op kamp. I will miss you ^^ ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Doeeii,, kun je miss. nog een post schrijven dat je weer naar school gaat of zo. Dat vind ik altijd wat handiger ^^ Maar echt heel veel plezier op kamp!)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Vaag besefte ik me wat er gebeurde, en dat de dokter mij mee nam. Ik wilde gewoon dat alles goed ging met Dawn, ik hou van haar. Ze is gewoon zo speciaal.. En lief, en mooi.. Dit heeft ze helemaal niet verdiend! En het ergste is dat ik haar beloofd had dat niemand haar pijn zou doen. Ik zou haar beschermen en zelfs dat kon ik niet. Nu ligt ze in coma en bestaat er een kans dat ze nooit meer wakker wordt! Ik ben gewoon zo boos om alles, niet alleen op die jongens maar het meeste op mezelf. Ik had dit moeten voorkomen! Ik schopte zo hard als ik kan een stoel om en liet mezelf tegen de muur aan zakken. Ik had even geen besef van tijd, want ik wist niet hoelang ik zo gezeten had. Toen ik weet een beetje bij bezinnen kwam ging ik maar douchen en omkleden. Mijn kleding smeet ik maar gewoon in een hoek, ik zou het later opruimen. Ik wil nu naar Dawn toe, ik liep naar haar kamer toe, niet wetend of het wel mocht maar ik ging gewoon. Ik zag haar daar liggen en voelde een steek in mijn hart. Ze zag er bleek uit en het zag er gewoon niet goed uit. Zonder dat ik het merkte gleed er weer een traan uit mijn ooghoek en pakte ik haar hand vast. 'Dawn,' zei ik, mijn stem was verstikt vanwege de tranen die inmiddels een weg naar beneden gleden. 'Word wakker.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    Nog verbaasd van net probeerde ik zelf naar mijn kamer te komen. Het lukte aardig en mijn arm begon minder pijn te doen en weer aan te sterken. Ik kwam langs een open deur en zag Stefano staan. Ik rolde verbaasd terug met mijn rolstoel. "Wat is er man, huil je nou?" vroeg ik verbaasd, maar mijn stem klonk eerder piepend want ik kreeg inmiddels al bijna geen lucht meer.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:16 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik hoorde ineens een andere stem wat vragen, maar zijn stem klonk piepend. Het was Quinn en ik zag dat hij bijna geen adem meer kreeg. 'Quinn? Gaat het?' zei ik waarnaar ik iets dichter bij hem ging staan. Ik veegde de tranen ruw van mijn wangen af en keek hem aan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten
    "Ja prima, vertel nou maar wat er is" zei ik chagrijnig. Het halve gebouw lag vol met leerlingen van onze school. Ik kreeg pijn in mijn nek door de hele tijd naar boven te kijken. Maar ik kon me niet eens bewegen of ik kon wel overgeven van de pijn. Had ik maar geluisterd naar de dokter dan had ik me niet zo klote gevoeld.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.