• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Ik denk niet dat er nog een schroef bij kan" lach ik. "He gast waarom ga je niet gewoon slapen? Ke bent kapot"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik begin te lachen en knik. 'Dus geen operatie's meer voor jou'zeg ik en kijk hem daarna aan.He gast waarom ga je niet gewoon slapen? Je bent kapot" zegt hij en ik haal mijn schouders op. 'Valt wel mee joh,ik ga straks wel slapen'zeg ik en moet daarna nog een keer gapen,oke lekker geloofwaardig nu dus.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 11:49 ]

    Quinten

    "Okeej als je het zo ziet ga dan maar zitten op dat bed" zeg ik en ik wijs naar een bes aan de andere kant van de kamer. "Dat bed is vrij" lach ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ik ga even ontbijten,ja nu pas xD]

    Austin
    'Gast,je wil serieus dat ik hier in een ziekenhuis bed ga slapen?'vraag ik lachend en schud mijn hoofd. 'Nee,ik kan nog wel wakker blijven joh'zeg ik. Oke,eigenlijk was dat bed wel heel verleidelijk,als ik nu me ogen zou sluiten zou ik slapen. Ik moest steeds meer moeite doen me ogen open te houden.

    Quinten

    "Oke dan niet, dan Beland je voor je het weet in het ziekenhuis " grijns ik. Ik doe zelf wel mijn ogen dicht en probeer te slapen. Voor ik het weet ben ik in slaap gevallen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee joh,ik kan heust nog wel opletten hoor'mompel ik waarna ik alweer gaap. Quinn doet zelf zijn ogen dicht en slaapt volgens mij al snel. Ik kijk even naar het zieknhuis bed,maar zo eigenwijs als ik ben blijf ik in de stoel zitten en kijk wat voor me uit terwijl ik steeds meer moeite doe mijn ogen open te houden. Ik bedenk nog terug te gaan naar de kostshoolmaar tijdens het denken vallen mijn ogen dicht en slaap ik bijna gelijk.

    Paintball schreef:

    Stefano

    Ik zuchtte, omdat ik hier langzamerhand gek aan het worden was. Ik kon het gewoon niet verdragen om aan die pesters te denken. Want dan zou ik ze alleen nog maar op willen zoeken en wraak nemen. Maar ik wilde bij Dawn blijven, zij was de enige voor mij en ik hield zielsveel van haar.


    Dawn Mary Claire:

    Ik voelde de hand op mijn hand nog steeds, maar het deed me niets. Ik wist niet waarom, ik kon me wel herinneren dat ik geschopt werd, maar dat was het. Eigenlijk was ik nieuwsgierig wie het was. Stef kon het toch niet zijn, hij hield toch niet van me, zoals mijn vader deed. De pesters hadden gelijk, mijn vader wou helemaal niet bij mij zijn, dank zij mij is hij overleden. Misschien moet ik me maar overgeven aan de pijn en zou ik altijd in het donker blijven.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten

    Ik werd al snel weer wakker. Ik deed mijn ogen open en zag dat Austin al sliep, het was pikdonker geworden in de kamer. Ik probeerde mijn mobiel te pakken en stootte perongeluk iets van het tafeltje af. Ik kon er toch niet bij dus ik liet het liggen. Ik smste Stefano weer, Ze kan alles horen, je kunt zo veel tegen haar zeggen ik legde mijn mobiel weer terug. Ik verveelde me echt kapot en ik had heel erge koppijn dus slapen lukte me ook niet meer. Ik staarde wat naar het plafond, zitten daar ging ik voorlopig niet meer aan beginnen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik schik wakker als er iets op de grond valt en kijk even verward om me heen. Owja,ik wa snog in het ziekenhuis. Ownee dan was ik hier dus in slaap gevallen. 'Fuck'mompel ik zcht en kijk daarna even naar Quinn die dus weer wakker is. Ik wrijf even in mijn ogen en ben eigenlijk nog best moe. De kamer is helemaal donker en ik kan Quinn nog maar net zien.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 12:47 ]

    Quinten

    Ik merk dat Austin wakker wordt en klik mijn mobiel weer aan. De kamer wordt een beetje verlicht. "Ga toch in bed liggen het is hardstikke laat" sis ik met een glimlach. "Als je nu naar school gaat lig je hier sowieso over paar minuten."


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik zag ineens dat ik smsjes gekregen had van Quinn en las ze . 'Hey man, geen probleem, is al goed. En thanks ik zal het proberen. Als je iets nodig hebt moet je me maar sms'en, goed?' verstuurde ik terug naar hem. Ik keek naar Dawn en ineens begon het apparaat naast haar ineens te piepen, de hartmonitor. Scherpe piepsignalen vulden de hele kamer en ik voelde een harde, stekende pijn in mijn borst. Ik drukte automatisch op het knopje naast ze bed en al snel kwamen er artsen naar binnen gerend met hart massage apparaten. Had ze een hartaanval? Ik werd de kamer uitgeduwd en perplex bleef ik voor me uitstaren en voelde ik dat mijn eigen hart onregelmatig sloeg, alsof ik last had van hartkloppingen. Dawn alsjeblieft.. Blijf leven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    Ik zucht even en kijk op mijn horloge,gelukkig kan ik hem oplichten zodat ik de tijd nog kan zien. Wat? Is het alweer zo laat? Ik had nog niet eens gegeten. Ik zucht even en kijk naar het bed. 'Het lukt vast wel gewoon naar de kostschool te gaan hoor'mompel ik terwijl ik gapend opsta en me uitrek. Ik wrijf nog een keer door mijn ogen en voel hoe ze alweer bijna dichtvallen. Nee,ze vallen niet bijna dicht,ik kan nog gewoon naar de kostschool gaan,geen probleem. spreek ik mezelf in gedachte toe.

    Andrew Cole.

    Ik wou iets zeggen, maar toen viel mijn oog op haar tas die ze vast had. "Ik zeg niets" lachte ik. Ik drukte de gas in en reed de 2 straten door die tussen het dorp en de school lagen. Daarna reed ik nog 2 straten in, naar het nieuwe huis van mijn moeder en stapte uit. Ik liep naar de andere kant en nam Darcy vast, "Geef me een minuutje".
    Ik liep naar binnen en zette Darcy op de bank. Ik zei mijn moeder gedag en reed naar school. "Oké, de tuin dus".

    Vanessa Goodman.

    Ik keek een stukje opzij zodat ik de 2 dametjes zag en lachte zachtjes. "Schattig" lachte ik. Ik ging weer goed liggen, dicht tegen hem aangenesteld en sloot mijn ogen.

    Macey

    "Goed plan" glimlachte ik. Al snel kwamen we aan bij de school en stapten we uit. "Wow vet chill, ik zou je wel eens in je schooluniform willen zien" grinnikte ik en ik liep naar de hangende stoelen. Ik schomelde wat rond. "Jammer als het winter wordt"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.