• [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    "Nananananan" zei ik, "Niet klagen, je hebt teminste een auto". Wow ik klonk echt als een vader nu. Ik knipperde eventjes met mijn ogen, "Ik moet weg uit die school" zei ik geschokt.

    Macey

    "Dat was toch ook ons plan?" vroeg ik en ik keek hem aan. "We zouden met zijn tweetjes ergens gaan wonen toch? Dus je gaat gewoon niet meer naar school. Des noods doe ik alsof ik je moeder ben en geef ik toestemming ofzo, maar dat plan gaat niet werken want ik zie er veel te knap uit voor een moeder" lach ik. Ik pak mijn tas vast oowee als hij nou een opmerking gaat maken!


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    xIbiMalik schreef:
    Brandon
    Ze gaat op me zitten, precies op dezelfde manier als ik net bij haar deed. 'Dan moeten we er vooral mee doorgaan, vind je niet? Ik zit wel goed eigenlijk.' lacht ze. Ik lachte even zachtjes en prikte in haar buik. 'Ik ook, precies goed om jou even te plagen.' zei ik toen ik mijn handen in haar zij zette en haar begon te kietelen. Ik was veel sterker dan haar dus als ik wilde was ik allang onder haar uit gekomen, maar volgens mij waren we nog nooit zo geweest als nu, dus ik wilde het niet verpesten. Haar zo plagen beviel me eigenlijk ook wel goed, en zo kon ik mooi even uitrusten van dat stomme joggen. Mijn conditie was toch slechter dan ik gedacht had.


    Tiffany
    Zijn handen komen zoals verwacht makkelijk los. Hij prikt in mijn buik. 'Ik ook, precies goed om jou even te plagen.' Hij begon me te kietelen waardoor ik gelijk in de lach schoot, kietelen is iets waar ik niet tegen kom. De tranen stromen zelfs over mijn wangen van het lachen. 'Stop,' probeer ik streng te zeggen, het lukt niet door het lachen. Zo snel mogelijk sta ik overeind. Het blijkt maar weer dat dat erg moeilijk gaat als je wordt gekieteld. Ik ga een paar meter van Brandon af staan. 'Blijf waar je bent.' Je zou bijna denken dat de film in een politieserie veranderd. Nu kon hij me ten minste niet meer kietelen.'Ik weet wel dat je onder het rennen vandaan probeert te komen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik ben er vandaag alleen niet de hele dag :( ik ben er maandag in de avond pas weer.)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Is er iemand?]

    (ik :))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Oke, Kan Austin naar Quinn komen of zo?]

    (is goed ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Als ik langs de kamer van Quinn loop zie ik hem weer liggen en ga naar binnen. 'Zo mij ineens alleen laten hea?'vraag ik lachend terwijl ik naar de stoel naast zijn bed loop en ga zitten.

    Quinten

    "Sorry" zucht ik. "Echt iedereen ligt nu in het ziekenhuis, Dawn ook die ligt nu ook ineens in coma. Shit ziekenhuis, als ze je noet kunnen behandelen pompen ze je hemelaal vol tot je in coma ligt!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik kijk Quinten verward aan. Dawn in het ziekenhuis,in coma? 'Jemig hea,wat gebeurt er allemaal'zeg ik en zucht even. Ik laat me onderuit zakken en vraag me af wat er gebeurt is met Dawn. 'Volgens mij mag ik blij zijn dat ik nog niet in het ziekenhuis lig'mompel ik. Volgens mij lag inmiddels de helft van de school al in het ziekenhuis,oke dat was een beetje overdreven maar toch,3 mensen

    Quinten

    "Pas maar op bij het stoplicht" grijns ik. "Maar ik ga voorlopig niet meer in die rolstoel" zeg ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik grinik even en knik. 'Maar een tijdje niet meer door rood rijden'zeg ik lachend. 'Doet dat nog teveel pijn,in de rolstoel zitten?'vraag ik aan hem.

    Quinten

    "Genoeg pijn om het voorlopig niet meer te doen. Ik stikte zowat" zeg ik. "En dan heb ik het nog niet over mijn been gehad, wel ben ik blij dat er geen gips om zit maar het doet wel aardig zeer"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik knik begrijpelijk. 'Klinkt inderdaad pijnlijk'mompel ik. 'Moet je eigenlijk nog andere operatie's of was die van je heup de enige?' vraag ik. Ik liet even een gaap ontsnappen,ik moest zo maar terug gaan en even in mijn bed gaan liggen. Ik werd hier moe van, en ik was gisteravond gewoon om iets van twaalf uur in me bed gaan liggen. Oke vanochtend was ik vroeg wakker maar alsnog.