• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    [Is goed, ze is in de winkelstraat wat aan het rondwandelen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daniël

    Zonder naar de laatste les te zijn geweest besluit ik samen met Nathan naar de stad te gaan, Nathan had aan onze pleegouders belooft vandaag een grote maaltijd klaar te maken om een reden die ik niet leek te begrijpen en ik had verder toch niets te doen. Zuchtend keek ik de winkel rond die Nathan net binnen was gelopen en zei al snel dat ik wel buiten op hem wachte, het wachten veranderde echter meer in een beetje rondwandelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mae
    Ik liep wat verveeld rond, thuis kon ik toch niets doen. Er waren nog redelijk veel mensen. Ik lette niet op waar ik liep en botste tegen iemand op.
    "Kan je niet uitkijken", zei ik kwaad. Toen ik opkeek zag ik dat het iemand uit mijn klas was, de 'probleemklas'. "Sorry", mompelde ik er nog snel achteraan. Met de leerlingen uit onze klas moest je niet spotten.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:10 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daniël

    'Kan je niet uitkijken' Zei het meisje kwaad waarna ze opkeek, het meisje was zojuist tegen me opgelopen en door een korte blik op haar gezicht te werpen herkende ik haar als één van de weinige mensen die ik onthouden heb uit mijn klas. 'Waarschijnlijk niet' Andwoord ik schouderophalend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik voel me genakt :c

    VOLUNTEERS FOR SAM? :'DD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mae
    "Ik had zelf maar moeten uitkijken, ik weet het", zei ik met een klein zuchtje. "Maar ik heb je niet gezien het laatste uur, zoals velen eigenlijk. Gespijbeld?" vroeg ik met een zwak glimlachje. Ik liet mijn blik even over hem heen glijden en ik moest toegeven dat hij er niet slecht uitzag.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daniël

    ''Ik had zelf maar moeten uitkijken, ik weet het' Zei ze met een keine zucht. 'Maar ik heb je niet gezien het laatste uur, zoals velen eigelijk. Gespijbeld?' Vroeg ze met een kleine glimlachje, 'Ja ik en mijn broer besloten gewoon niet te gaan, zoals bij de meeste lessen vandaag.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mae
    "Zou ik normaal ook doen, maar Jessica, die nieuwe leerkracht, behandeld ons tenminste met respect. Haar lessen, voor zover we les hebben gehad, zijn leuk", zei ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daniël

    'Zou ik normaal ook doen, maar Jessica, die nieuwe leerkracht, behandeld ons teminste met respect. Haar lessen, voor zover we les hadden gehad, zijn leuk' Zegt ze, 'Hmm.. De enige les waar ik haar nog gezien heb was de les waar iedereen op de muren mocht spuiten, en dat was dan ook nog maar kort dus veel heb ik er niet van meegekregen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mae
    "Net heeft ze zitten vertellen hoe ze vroeger de school terroriseerde", vertelde ik en moest even grinniken. We stonden stil in het midden van de winkelstraat, iedereen passeerde langs alle kanten, maar ik ergerde me er niet aan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jessica
    De bel ging en ik stond op.
    "Het spijt me, Tyler. Ik word ergens verwacht. Tot morgen. Tenminste als je niet van plan bent te gaan spijbelen."
    Ik grijns nog eens, neem mijn tas en loop dan naar buiten.
    Ik rij meteen weg en wanneer ik thuis aankom, ga ik naar binnen.
    "Macy, Lexy, staat mijn huis nog overeind?" grijns ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik knik, en sta dan ook op.
    Ik loop het lokaal uit, wat zal ik eens doen..

    Lexy

    'Nee.' mompel ik, en leun naar achter.
    Ik tik met mijn vingers op tafel, en kijk voor me uit.


    El Diablo.

    Jessia
    Ik grinnik en gooi mijn sleutels op de keukenkast.
    "Jullie hebben wat gemist, hoor." ik neem een chocolademousse uit de koelkast en neem een lepel.
    "Nog iemand eentje?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    'Wat dan?' mompel ik, en leun op mijn hand.
    Ik kijk haar aan..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik haal mijn schouders op. "Ik wou nog niet beginnen met lesgeven, dus liet ik hen maar gewoon verhalen vertellen. Man, wat die allemaal al uitgestoken hebben." grijns ik hoofdschuddend. Ik ging aan tafel zitten en at mijn chocomouse op.


    “To live will be an awfully big adventure.”