• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Meireles schreef:
    (...)

    Ik zeg gewoon dat ik niet verder kan ;p


    [Zoiets hoef je niet te melden want dat zien we zelf ook wel;P]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Zoiets hoef je niet te melden want dat zien we zelf ook wel;P]


    [Jij ziet wel vaker dingen verkeerd, dusja. ;p
    Maar ik zal wel geduldig wachten ;p]

    Meireles schreef:
    (...)

    [Jij ziet wel vaker dingen verkeerd, dusja. ;p
    Maar ik zal wel geduldig wachten ;p]


    [Spreek voor jezelf. Ik zie tenminste geen dingen die er niet zijn. En je kunt nu wel weer stoppen met berichtjes die geen zin hebben. Het heeft niks met het hele topic te maken, dus ja;P]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Spreek voor jezelf. Ik zie tenminste geen dingen die er niet zijn. En je kunt nu wel weer stoppen met berichtjes die geen zin hebben. Het heeft niks met het hele topic te maken, dus ja;P]


    Lol, moet dit pijn doen ofzo?
    Ik zeg toch, ik zal wachten, ga dan zelf ook niet door men.

    Jayson

    Ik draai mijzelf om en kijk dr alleen maar aan 'Weet jij wat de grootste zwakte is in deze arena?' vraag ik dr dan, ik glimlach eventjes 'Liefde, liefde is de grootste zwakte' zeg ik waarna ik mijzelf los trek en weer verder loop.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik voel me verdoofd door zijn woorden. Het doet pijn. Ik slenter terug naar onze grot en ga zitten. Zijn woorden hadden me blij gemaakt en nu voelt het alsof dit alles gewoon is gelogen. Ik sluit mijn ogen en huil stil met mijn hoofd in mijn handen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 11:59 ]


    ~

    Jayson

    Ik kijk even om hoe Amelia terug loopt naar de grot, ik zucht even en ren dan richting het oerwoud. Ik wist dat de persoon die richting op ging, anders moest die wel op de rotsvlakte zijn, ik sprint langs de stenen en spring over een stukje lava waarna ik bij het begin van het oerwoud kom. Ik lach even waarna ik door loop, ik blijf op mijn hoede en loop rustig door het oerwoud heen.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik trek mijn nieuwe kleren aan en rol me dan op als een bolletje. Als ik dan toch alleen verder moest kon ik hier net zo goed gaan sterven van de honger. Ik sluit mijn ogen en denk even aan de mooie dingen die ik de afgelopen tijd met Jayson had mee gemaakt.


    ~

    Jayson

    Als ik bij de plek kom waar ik de vallen neer gezet had spring ik over de vallen heen waarna ik op de open plek kom, hij of zij moest hier ergens wel in de buurt zijn. Ik pak wat takken op die we hadden voor het vuur en leg die op een hoopje waarna ik een vuur maak met de vuurstenen die er bij lagen. Ik ga rustig liggen waarna ik met mijn ogen over de vlakte heen blijf gaan.

    Amelia Rivers - District 3

    Na een tijdje ga ik weer zitten. Ik voel me alleen. Ik pak mijn waterfles en neem een grote slok. Daarna eet ik een klein stukje van mijn rundvleesreep. Ik ga bij de ingang van de grot zitten en kijk een beetje rond.


    ~

    Jayson

    Mijn maag begon te knorren dus sta op, ik bind weer een touwtje aan een kunai en pak die vast terwijl ik mijn ogen langs de bosjes laat gaan. Als ik iets zie bewegen gooi ik de kunai erop af en hoor heel even een gepiep. Ik trek de kunai terug waarna ik een konijn eraan vast heb zitten. Ik maak het beest schoon en trek zijn ingewanden eruit, daarna duw ik een stok door het konijn en leg het boven het vuur.

    Jerro

    Ik spring weer uit de boom, maar snel met een zachte landing. Mijn cape waaide omhoog en de wind was koud. Ik kwam weer neer op de grond, deed hem weer goed en bond hem ook goed vast. Ik rende onzichtbaar tussen de bomen door en zocht een geschikte plek een openplek of zo. Ik vond er een en ging tussen de bomen in staan, ik viel niet veel op maar had zo naar het licht gekeken en was zo gaan staan. Dat als je heel goed keek me wel kon zien. Ik trok mijn capuchon ver over mijn hoofd heen, mijn gezicht werd bedekt door de schaduwen en ik zag er dreigend uit zo zwaaiend met mijn flail. Ik wachtte af, kom maarop Jerro is hier. Ik grijnsde gemeen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jerro

    Ik sprint even snel terug en bevestig de broek aan de boom. Ik haal een mes uit mijn zak waar nog menselijk bloed aanzat en smeer het op de broek. Ik probeer wat te schrijven en uit eindelijk staat er in kronkelige letters: Greets from J.
    Ik sprint weer terug zonder geluid te maken en sta weer op mijn plek als of ik nooit weg ben geweest, op mijn plek met mijn flail.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ik heb nog steeds niet het idee dat ik helemaal bij ben, dus word niet boos als deze post voor geen meter klopt D; Ik zat het weekend in Zeeland 8D]
    Harvey - 9

    Uiteraard word ik wakker op een onbekende plaats. Ik heb geen idee wat zich heeft afgespeeld, waar ik ben, wie me hierheen heeft gebracht, of ik misschien hier zelf wel heen ben gekomen. Alle besef van tijd en ruimte is me volledig ontschoten, niets weet ik meer.
    Ben ik in een gevecht terecht gekomen? Niet dat ik me kan herinneren. Ik zit onder de schrammen, ben ik gevlucht voor iets? Heeft iets mij aangevallen in mijn slaap?
    Ik heb geen zin om me er verder over druk te maken. Langzaam kom ik overeind, en merk dat mijn rug pijn doet.
    'Au,' mompel ik. Ik spits mijn oren als ik in de verte zwakjes en zacht mijn naam hoor roepen. April misschien?
    Heeft vast weer hulp nodig. Eigenlijk ben ik gek dat ik nog op het geluid af ga ook.
    Even later kom ik aan bij de plek waar het geroep vandaan kwam en zie inderdaad dat April gewond is aan haar schouder.
    'Wat is er aan de hand?' vraag ik, terwijl ik de wond bestudeer.

    [Ik vermoord Revenna later wel. Morgen en donderdag ben ik trouwens ook weg, een vriendin geeft een feestje ^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jayson

    Ik kijk om mij heen om te zien of ik iets of iemand zag, hij of zij moest hier ergens zijn en ik zou die gene laten zien dat er niet te spotten valt met mij. Ik hou mijn hand op mijn borst waarna ik het konijn met mijn andere hand van het vuur afhaal en langzaam begin op te eten.