• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Jerro

    Al die tijd kijk ik toe, verstopt tussen de bladeren en schaduwen van het bos. Geen wonder dat drie het zo goed doet dit jaar! Het zijn goede imitators! Mooie zwartekleding heeft hij ook aan maar ja, in de ogen van de meester der camouflage. Het is niet alleen een pak aantrekken en niet gezien worden maar ook het gebruiken ervan is belangrijk. Ik had ze willen aanvallen willen bedreigen maar ik hield me in. Had wel een beter idee. Ik zou wachten tot ze gingen zwemmen en dan, ja dan zou ik wat spulletjes meenemen. Laten zien hoe aardig Jerro kan zijn. Ik trok mijn andere cape aan en naderde geruisloos en onzichtbaar de steenvlakte. Wachtend tot ze het water in zouden duiken...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik kijk dr lachend aan terwijl ze zo vrij aan het zwemmen is, het lijkt net alsof er gewoon niks aan de hand is. Ik zwem naar dr toe waarna ik dr omhels en begin te zoenen, ik laat mijn handen over dr lichaam glijden terwijl ik bij de zoen mijn tong erbij doe.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kus genietend terug en sla mijn armen rond zijn nek. Jayson was gekalmeerd en was weer net als de dag ervoor. Ik genoot van hem en van dit moment. Niemand kon ons dit meer afpakken. Ik druk mijn lichaam dichter tegen dat van hem en ga helemaal op in onze kus.


    ~

    Jayson

    Ik geniet van dr, haar lichaam, haar kus, haar om mij heen. Ik laat mijzelf gaan net zoals ik merk dat Amelia zichzelf laat gaan, ik leg dr op de zijkant van het meer waarna ik langzaam over dr lichaam heen kus. Ik breng daarna mijn lippen weer naar die van haar en ga verder met de zoen terwijl mijn handen over dr lichaam heen wrijven.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik genoot steeds meer van alles. Ik trek hem dichter naar me toe en kus weer terug terwijl mijn vingers kleine figuurtjes op zijn rug tekenen. Het voelde vertrouwd, hij voelde vertrouwd. Ik had dit nog nooit gehad met een jongen. Nog niet zo lang geleden wilde hij mij iets aan doen en vervolgens zichzelf en nu liggen we hier. Heel intiem te zoenen.


    ~

    Jerro

    Dit was het moment. Ik had het al voorspeld. Liefde in een arena doet mensen geen goed. Ik sloop zoals altijd onzichtbaar en geruisloos naar hun spullen. Ik gritste heel snel iets weg. Geen idee wat het was maar het voelde zacht aan. Ik rende snel en mijn voeten veerden terug op de grond. Want ik kon dat stil rennen en onzichtbaar. Ik klom weer in een boom terug in het bos. En keek naar wat ik had gepakt. Man lekker zeg, niet iets waar ik iets aan heb. Een broek... Nou het houdt ze miss. wat op. Ik propte de broek kn mijn tas en maakte me onzichtbaar tussen de bladeren.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (srry zit op me ipod en snap er niets meer van xd waar zijn ze ooot xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik lach eventjes maar hoor dan iets, het was heel kort. Ik stop abrupt en kijk op waarna ik alleen iets zie wapperen voor een seconde, ik spring omhoog waarna ik naar de spullen ren, ik check alles van mij. Alles lag er nog, mijn wapens en pik zwarte kleding. Ik trek alles aan waarna ik de riem weer omdoe 'Dus je zat al die tijd te wachten eh...' zeg ik tegen mijzelf waarna ik geniepig begin te lachen 'Wacht maar tot je in een van de vallen beland' en een duivels lachje komt op mijn gezicht.

    Elena

    Ik loop door het bos druk om me heen te kijken op zoek naar Jerro. ´ik hoop dat er niks is gebeurt met hem´ JERRO WAAR BEN JE GEEF ANTWOORD. Ik klim in een boom voor meer uitzicht.


    I Love The Vampire Diaries

    (Mag ik miss. weten waar ze zitten?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik rol me op mijn buik wat me meteen een pijnscheut bezorgt. Ik kijk even zielig naar Jayson. 'Waarom stoort iemand ons?' Ik hijs mezelf uit het water en loop de grot weer in. Ik trek mijn lingerie weer aan en wil mijn broek pakken die weg is. 'Wel verdomme' roep ik en draai me kwaad om. 'Mijn broek is weg.' Ik trek snel mijn shirtje weer aan maar sta intussen te rillen van de kou.


    ~

    13Oclock schreef:
    (srry zit op me ipod en snap er niets meer van xd waar zijn ze ooot xD)


    { hahaha, het meer bij het vulkaan gebied :P daar zitten Jasyon en Amelia xD Dus eigenlijk had je die broek niet echt kunnen stelen als je in het oerwoud zat :P }

    13Oclock schreef:
    (Mag ik miss. weten waar ze zitten?)


    ik zit nu in het oerwoud waar jij net in bent gerent
    zij zitten bij het meer vlak bij de oerwoud

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 0:24 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Jayson

    Ik lach eventjes 'Koud terwijl we in het vulkaan gebied zijn?' zeg ik met een plagerige stem als ik dr achterna ben gelopen. Ik kijk dr even aan en lach dan 'Mijn broek krijg je niet, te hard nodig' zeg ik met een glimlach.
    Ik kijk naar de uitgang van de grot, lach eventjes en ga dan zitten 'misschien moeten we toch maar wat minder fun hebben en meer focussen op het doel' zuchtend sluit ik mijn ogen.

    (Ja wij hebben daar ook een grot maar hij hing dus jagen en ging terug en kwam jullie tegen. Heel vaag ik had ffies niet opgelet xD
    maar wat voor vallen zijn het? kijken of ik er iets mee kan, want hij heeft dag door die etens truck wel in zijn hoofdzitten xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.