• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Na een tijdje zo te hebben gezeten besluit ik achter Jayson aan te gaan. Ik trek mijn nieuwe kleren aan en stop de andere spullen in mijn rugzak. Mijn speer pak ik van de grond en loop dan rustig de richting van Jayson op. Ik ben benieuwd waar hij zit.


    ~

    Jayson

    Al snel valt mijn oog op een broek die in de wind mee wappert, ik loop er rustig op af terwijl ik mijn double edged scythe vast heb. Ik pak de broek uit de boom en kijk er naar, er zit bloed op en met roode bloed leters staat er "Greets from J" ik knijp de broek fijn waarna ik het op de grond gooi. De woede in mij begint te koken en de bloedlust komt weer omhoog zetten.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik loop rustig door en kijk om me heen. We waren met steeds minder en ik wist dat er in de buurt ook tributen zaten. Ze hadden mij en Jayson gestoord tijdens ons zwem avontuurtje. Ik glimlach even als ik daar aan denk en loop rustig verder. Ik schrik van mezelf als ik op een tak trap die onder breekt. Shit denk ik en hou mijn adem in.


    ~

    Jayson

    Mijn ogen speren de bosrand af opzoek naar de persoon die het opgehangen had, waarschijnlijk was het een van de beroeps. Die doen meestal scheinheilig, ik loop terug naar het vuur waarna ik de scythe neer leg naast mij en mijn hand weer op de kunai's leg. Daarna laat ik mijn ogen continue over de bosrand glijden, opzoek naar iets of iemand die er in beweegt.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik hoor iets achter me en begint meteen te rennen. Ik was nu alleen, en geen Jayson die me zou komen redden. Ik springt langs een open plek in het oerwoud en ren een kant op. Ik heb geen idee waar heen. Ik struikel bijna over iets maar weet mezelf nog net omhoog te houden.


    ~

    Jerro

    Whaha, kijk daar hebben we er al een. Ik grijns en ruk me los van de schaduw. Kijn flail beweeg ik weer. Ze waren met twee maar ik was niet zo sterk gebouwd en dus heel behendig rennen en ontwijken vergaat me makkelijk. Al was de ander er nog niet dus Ik loop wat naar voren en doe mijn capuchon af. Ik kijk nu recht in de ogen van het meisje. "Okeej jij mag mij eens vertellen; hoe komt drie dit jaar zo sterk? Speren onderstroom? Mijnen? Stroomhekken? Immitarors" vroeg ik met de nadruk op het laatste. "Want ja camouflage kleding is wel gaaf en dat je met elk wapen om kan gaan of ja de vallen?" ik lachte.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik zag een schaduw voorbij rennen en sprint erachter aan, waarna ik opeens zie dat het Amelia is. Ik verberg mijzelf achter een boom die mij goed verbergt dankzij de pik zwarte kleding, nog geen seconde later zie ik een gedaante uit de schaduw stappen, het was een jongen. Hij vroeg nogal wat dingen aan Amelia en ik ging langzaam met mijn hand langs de kunai's.

    Jerro

    Okeej jongen dat had je niet moeten doen. Het metaal heeft zich verraden en jouw miniscule beweging. Ik keek een keer grijnzend in zijn richting. Ik doe dit al jaren en dan ook serieus jaren. Ben er speciaal op getraind en weet alles over de wind, de juiste camouflage, schaduw en licht en ja dan zie je dat soort dingen snel. En dan dieren ook niet vergeten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    'Wij doen tenminste niet alsof we de beste zijn' sis ik. Mijn lichaam trilt en doet pijn en de woorden kwamen er sterker uit dan ik me voel. Ik kijk hem aan. 'Vond je het leuk ons te bespieden en mijn broek te stelen?' vraag ik en ga zo staan zodat hij mijn nieuwe kleding kon bekijken. 'Ben je toevallig Jayson ook nog tegen gekomen?' vraag ik nu iets rustiger. Ik hoopte dat er niks met hem was gebeurd.


    ~

    Jayson

    Ik sis in mijzelf, ik zag in zijn ogen dat die me gezien had, ik grinnik nu alleen nog even, de bloedlust was te groot geworden. Kunai's vliegen van achter de boom vandaan richting Jerro waarna ik mijn double edged scythe pak en uit de duisternis stap.

    Jerro

    "Niet zo met je spullen gooien" lach ik als de kunai's mijn richting op komen. Ik weet ze te ontwijken maar eentje raakt mijn arm. Niet erg maar zoals toen met m. Negen. De scythes zien er wat raar uit maar mijn flail ook dus ja. "He pas op daar komt magere hein" riep ik lachend maar niet afgeleid. "Maar die komt me vandaag nog niet ophalen" zei ik wat rustiger. "Nog niet" siste ik nu. Ik pakte nu ook mijn zwaard er bij. Het lange smalle zwaard. Je kon het wel extreem lang noemen en onhandig als je er niet mee om kon gaan maar dat kon ik wel. "Ik heb jullie wel geholpen wat betreft de beroeps. Ik had er ook nog met een partner kunnen zijn uit twee maar ja die gast luisterde niet naar mij" snauwde ik.


    (srry echt heel srry maar ik ga zo. Beetje vervelend moment xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    'Jayson' breng ik fluisterend uit. De andere jongen heeft zijn aandacht op dit moment niet op mij gericht waardoor ik hem hard met mijn speer tegen zijn been sla. 'Wij hadden geen hulp van anderen nodig' bijt ik hem toe. Mijn stem klinkt schor en mijn handen rillen.


    ~

    Jayson

    Mijn glimlach word duivels, dit kan nog leuk worden. Ik haal de double edged scythe uit elkaar waardoor ik net zoals hem twee wapens heb, de flail was makkelijk te ontwijken, die was nogal zwaar hoe goed je er ook mee overweg kon, het zwaard was iets anders. Als die de flail los laat en het zwaard volledig gaat gebruiken kan het iets moeilijker worden. Ik grijns weer even 'Al had je die partner gehad, was die net zoals jouw dood gegaan. Jouw bloed zal vloeien voordat de spelen voorbij zijn' zeg ik met een duivels lachje erachteraan.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik doe een paar stappen achteruit en herken deels de oude Jayson weer. Ik slik moeilijk. 'Jayson kijk alsjeblieft uit' zeg ik schor. Ik druk mijn lichaam tegen de boom aan en kijk toe.


    ~

    [Revenna en Ailith mochten vermoord worden...Word dat ook nog even gedaan door de personen die daarom gevraagd zijn?]


    ~