• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    April Eleanor Diver

    Ik voel de wond prikken en kijk Harvey dankbaar aan. Ik voel me slap, maar probeer het niet te laten merken. 'Die jongen uit 3', zei ik zacht, 'ik wilde zijn vriendinnetje neerschieten, maar het was nogal mis'. Ik bloosde even. Ik keek naar mijn schouder en ging iets beter zitten. Er landde een parachute en ik keek ernaar.

    [Ik kwam er net achter dat ik hem nog niet tussen mijn topics had staan, dus bij deze.]

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Kunnen ze zo langzaamaan niet door de Spelmakers naar elkaar toe gelokt worden? Ik kan nu even echt niets posten omdat Ailith nog niet dood is en nu ook niet meer reageert]


    [Ik kan je wel laten opjagen door een multitant?:)]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Ik kan je wel laten opjagen door een multitant?:)]


    [Ish gjoed. Zeg dan wel even waarheen, ook :] En kan Revenna misschien tijdens haar vlucht een paar werpmessen krijgen? Dan doe ik wel dat ze de helft van haar rugzak niet meer bij heeft, behalve die zalf en dan verband, al de rest raakt ze kwijt. Het is gewoon een beetje saai om te spelen zonder wapens, dan kan ze zelf ook niets doen. xd]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Ish gjoed. Zeg dan wel even waarheen, ook :] En kan Revenna misschien tijdens haar vlucht een paar werpmessen krijgen? Dan doe ik wel dat ze de helft van haar rugzak niet meer bij heeft, behalve die zalf en dan verband, al de rest raakt ze kwijt. Het is gewoon een beetje saai om te spelen zonder wapens, dan kan ze zelf ook niets doen. xd]


    [Je kunt onderweg wel een setje van 3 werpmessen tegen komen ja:) En naar welk groepje wil je graag gejaagd worden dan?:)Harvey & April. Jayson, Amelia, Jerro of naar Elena.]


    ~

    Elena

    Als ik Jerro niet kan vinden loop ik door naar het lava vlakte kijken of hij daar is. Als ik daar eindelijk ben aan gekomen ga ik zitten op een steen en neem een slok water. Als ik opeens mensen hoor loop ik er een en verstop me achter een grote steen. ´o god het is Revenna daar wil ik nog niet mee vechten. maar zie al gouw zie ik dat Ailith bij haar weg loopt richting het meertje als ze daar aan komt loop ik richting haar toe. ' Dat is niet zo slim van je dat je alleen op pat gaat.' Ze schrikt van mij en schiet een pijl op me af die door mijn schouder boort. Ik kreun van de pijn en breek de helft van de pijl af maar de rest kreeg ik niet weg. 'Dat is niet zo slim van je dat je dat gedaan heb hier krijg je spijt van.' Ja dan had je me maar niet moeten laten schriken en lacht gemeen maar als je wilt vechten kom maar op. 'Zo als je wild.' ik pak mijn zwaard en ren op haar af en maak een diepe snee in haar been. ze zakt daar haar benen maar schiet een pijl af die door mijn been gaat. Ik kijk haar kwaad aan en haal de pijl uit me been en ren weer op haar af en maak een diepe snee in haar buik. Maar als ik haar weer wou aan vallen schiet ze weer een pijl af die langs me hoofd schiet en me oor licht raakte. Zo gaan wij nog een tijdje door. uitgeput en zwaar gewond vallen we alle bij op de grond. Ik sluit even me ogen ' wat is zij sterk zeg maar ik geef niet op' Ik doe me ogen open en ga langzaam omhoog en zie dat ailith het ook doet. 'Zo dus jij geeft niet op.' Nee naar natuurlijk niet ik ben een strijder en vecht tot mijn laste snik. Ik zie dat ze een pijl pakt als ik bij haar ben boort ze met haar laste kracht de pijl in mijn ribben en valt weer op de grond. ' Je bent echt een strijder en je vecht ook zo maar je weet dat de sterkste hier wint en begin gemeen te lachen.' Ik hou mijn zwaard boven me hooft en met een vaart boor ik mijn zwaard in haar hart. Ik kijk nog even naar haar hoe ze naar adem hapt en met de punt van me zwaard snij ik haar keel door en pak haar pijl en boog en de rest wat ze bij haar heeft en ren zo snel mogelijk naar het bos. Als ik daar een maal ben klim ik pijnlijk in een boom waar niemand mij kan zien.


    I Love The Vampire Diaries

    [Wat bedoel je precies met werpmessen tegenkomen? Hangen die dan in een boom ofzo? xd En naar Harvey, ik wil eens met Liesje rp'en.]

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Vaag merkt Revenna Elena's aanwezigheid op en ze kijkt even achter zich. In de verte loopt Ailith, die vanaf een hogere plek de omgeving zou verkennen op zoek naar een schuilplek. Revenna richt zich weer op haar spullen en begint ze terug in te pakken. Op haar gemak, niet echt snel voortdoen. Als er iemand op haar af kwam... Tja, dan was dat maar zo. Opeens hoort ze geschreeuw en draait zich met een ruk om. "Ailith", fluistert Revenna. Ze komt overeind en ziet een hovercraft het levenloze lichaam van Ailith omhoog trekken, gepaard met het geluid van het kanon dat het einde van Ailith's leven aangeeft.


    help

    Jarvis schreef:
    [Wat bedoel je precies met werpmessen tegenkomen? Hangen die dan in een boom ofzo? xd En naar Harvey, ik wil eens met Liesje rp'en.]

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Vaag merkt Revenna Elena's aanwezigheid op en ze kijkt even achter zich. In de verte loopt Ailith, die vanaf een hogere plek de omgeving zou verkennen op zoek naar een schuilplek. Revenna richt zich weer op haar spullen en begint ze terug in te pakken. Op haar gemak, niet echt snel voortdoen. Als er iemand op haar af kwam... Tja, dan was dat maar zo. Opeens hoort ze geschreeuw en draait zich met een ruk om. "Ailith", fluistert Revenna. Ze komt overeind en ziet een hovercraft het levenloze lichaam van Ailith omhoog trekken, gepaard met het geluid van het kanon dat het einde van Ailith's leven aangeeft.


    [Ik bedoel dat je die dan ergens vind ofzoxD En oke ik zal je richting Harvey sturen:)]


    ~

    KANONSCHOT

    MEISJE DISTRICT 9 IS DOOD


    ~

    Er word een groepje multitanten op Revenna afgestuurd die haar richting Harvey en April drijven


    ~

    [Okay, ik zie wat ik kan doen. Welke soort mutilanten, trouwens?]


    help

    [Zijn Annie's Spelen trouwens niet de 70ste?]


    help

    Jarvis schreef:
    [Zijn Annie's Spelen trouwens niet de 70ste?]


    [Ja dat klopt:) En het zijn vogelmultitanten]


    ~

    [Toen ik me eerst wilde aanmelden, wilde ik Annie maken, maar iemand had het meisje van 4 al xd Ik doe Snatergaaien die geprogrammeerd zijn om aan te vallen, is dat goed?]

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Revenna komt met een ruk overeind als ze een geluid hoort. Ze mimet een woord; Avani, de naam van haar zus. Gejaagd komt ze weer overeind terwijl het gefluister opnieuw haar oren bereikt. Dan ziet ze de eerste vogel. Hij zit op een tak en kijkt haar met gemeen glimmende ogen aan, terwijl zijn snavel open gaat en er opnieuw gefluister uit komt. De stem van haar zus. Ook al is Avan ouder, Revenna was altijd degene die voor haar moest zorgen. Het dringt tot haar door dat het maar een Snatergaai is, dat ze nergens bang voor hoeft te zijn, tot de mutilant aanvalt. Ze voelt hoe het warme bloed uit haar arm gutst, waar de Snatergaai haar gepikt heeft en begint te rennen. In haar haast grist ze haar rugzak mee, maar de helft valt er weer uit omdat de rits nog niet dicht is. Gehaast probeert ze onhandig het ding dicht te doen, maar voelt alweer een ijzeren snavel in haar lichaam pikken. Ze kijkt doodsbang achter zich, ziet een heel leger Snatergaaien. Het gefluister dat nu als een rumoerige mensenmassa klinkt, klinkt angstaanjagend. Een gemene ondertoon in de stem van Avani, die overal weergalmd. Wanhopig drukt Revenna al rennend haar handen tegen haar oren, knijpt haar ogen stijf dicht en struikelt. Ze voelt de brandende pijn van een nieuwe wonde boven haar linkeroog en kijkt naar het ding waarover ze gestruikeld is. Een riem werpmessen. Waar komt dat vandaan? Een of andere dode tribuut? Een golf van opluchting gaat door haar heen. Eindelijk een wapen. Een wapen dat ze kan hanteren. Ze grist de riem vast en gespt hem rond haar bovenlichaam, grijpt één van de messen vast en spiest daarmee drie Snatergaaien mee. Ze vallen met een plofje op de grond en Revenna heeft nog net genoeg tijd om haar mes weer te pakken en verder te rennen. Een stuk of tien vogels achtervolgen haar nog, nu en dan haalt er een haar in om in haar hals, hoofd, been en arm te pikken, maar komt telkens jammerlijk te overlijden aan het dodelijke, glimmende lemmet van een van de messen. Uiteindelijk valt Revenna uitgeput neer op de grond en de vogels zijn verdwenen. Ze sluit haar ogen en geeft zich over aan de drang om haar gejaagde ademhaling weer onder controle te krijgen.


    help

    Jarvis schreef:
    [Toen ik me eerst wilde aanmelden, wilde ik Annie maken, maar iemand had het meisje van 4 al xd Ik doe Snatergaaien die geprogrammeerd zijn om aan te vallen, is dat goed?]

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Revenna komt met een ruk overeind als ze een geluid hoort. Ze mimet een woord; Avani, de naam van haar zus. Gejaagd komt ze weer overeind terwijl het gefluister opnieuw haar oren bereikt. Dan ziet ze de eerste vogel. Hij zit op een tak en kijkt haar met gemeen glimmende ogen aan, terwijl zijn snavel open gaat en er opnieuw gefluister uit komt. De stem van haar zus. Ook al is Avan ouder, Revenna was altijd degene die voor haar moest zorgen. Het dringt tot haar door dat het maar een Snatergaai is, dat ze nergens bang voor hoeft te zijn, tot de mutilant aanvalt. Ze voelt hoe het warme bloed uit haar arm gutst, waar de Snatergaai haar gepikt heeft en begint te rennen. In haar haast grist ze haar rugzak mee, maar de helft valt er weer uit omdat de rits nog niet dicht is. Gehaast probeert ze onhandig het ding dicht te doen, maar voelt alweer een ijzeren snavel in haar lichaam pikken. Ze kijkt doodsbang achter zich, ziet een heel leger Snatergaaien. Het gefluister dat nu als een rumoerige mensenmassa klinkt, klinkt angstaanjagend. Een gemene ondertoon in de stem van Avani, die overal weergalmd. Wanhopig drukt Revenna al rennend haar handen tegen haar oren, knijpt haar ogen stijf dicht en struikelt. Ze voelt de brandende pijn van een nieuwe wonde boven haar linkeroog en kijkt naar het ding waarover ze gestruikeld is. Een riem werpmessen. Waar komt dat vandaan? Een of andere dode tribuut? Een golf van opluchting gaat door haar heen. Eindelijk een wapen. Een wapen dat ze kan hanteren. Ze grist de riem vast en gespt hem rond haar bovenlichaam, grijpt één van de messen vast en spiest daarmee drie Snatergaaien mee. Ze vallen met een plofje op de grond en Revenna heeft nog net genoeg tijd om haar mes weer te pakken en verder te rennen. Een stuk of tien vogels achtervolgen haar nog, nu en dan haalt er een haar in om in haar hals, hoofd, been en arm te pikken, maar komt telkens jammerlijk te overlijden aan het dodelijke, glimmende lemmet van een van de messen. Uiteindelijk valt Revenna uitgeput neer op de grond en de vogels zijn verdwenen. Ze sluit haar ogen en geeft zich over aan de drang om haar gejaagde ademhaling weer onder controle te krijgen.


    [Is goed hoor:)]


    ~