• Simple Plan zou de 27e in de Effenaar spelen...
    En dat gaat dus niet door.
    Pierre heeft stemproblemen en dus moesten er shows gecancelt worden, waaronder dus die in Nederland

    Bron.

    Ze hebben een vlog gemaakt waar ze sorry in zeggen, maar daar hebben we weinig aan. Maar het is wel heel lief van ze <3

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 21:52 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    How Could This Happen To Me is toch ook van hen? Die is mooi <33


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nou, hij kan er ook niet aandoen dat hij problemen heeft..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    Nou, hij kan er ook niet aandoen dat hij problemen heeft..


    Weet ik, maar dan is het nog vervelend. Mijn vriendin en ik hebben enorm uitgekeken naar die show D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Wie noemt zijn kind nu Pierre. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oppugno schreef:
    How Could This Happen To Me is toch ook van hen? Die is mooi <33


    De officiele titel is Untitled, en ja ;D

    ik weet het. ik kon niet gaan, het was uitverkocht toen ik terugkwam van vakantie, en daarvoor kon ik geen kaartje kopen ): ik ga kijken op marktplaats zodra de nieuwe datum bekend is.


    Destroy what destroys you.

    Ja, ik hoorde het. Balen zeg! O:
    Ik had verder geen kaartje ofzo (ik had wel graag willen gaan, maar ik kwam er te laat achter), maar het is wel balen voor de mensen die wél een kaartje hebben O:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh oh oh, ik vind het echt kut voor je ! Maar ik hoop dat ze het concert de twaalfde september niet aflasten hoor !

    Abrazo schreef:
    Oh oh oh, ik vind het echt kut voor je ! Maar ik hoop dat ze het concert de twaalfde september niet aflasten hoor !


    I love you Tim

    Abrazo schreef:
    Oh oh oh, ik vind het echt kut voor je ! Maar ik hoop dat ze het concert de twaalfde september niet aflasten hoor !


    Ik keek op de site, en daar stond niks bij. Voor mij is het te ver weg , dus ik moet wachten tot ze terug komen D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    (...)

    Ik keek op de site, en daar stond niks bij. Voor mij is het te ver weg , dus ik moet wachten tot ze terug komen D:

    Naja, ik woon in België dus ;D
    Ze komen heus terug, klein beetje geduld, ze zijn er waarschijnlijk sneller dan je denkt !

    Ik moet nog steeds mijn ouders overtuigen zodat ik de 12e mag gaan, hopelijk lassen ze dat ook niet af! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Voor mij komt het wel goed uit, als ik even egoïstisch mag doen, want de 27e zou ik niet kunnen ivm dat ik geopereerd ben. Dus als ze later komen kan ik wel :')


    You try so hard not trying to try so hard.

    Abrazo schreef:
    Oh oh oh, ik vind het echt kut voor je ! Maar ik hoop dat ze het concert de twaalfde september niet aflasten hoor !


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Aaah, serieus?! Ik was al helemaal depressief toen ik zag dat het concert was uitverkocht. ;p Wel ontzettend jammer voor de mensen die wel zouden gaan.
    Oh, super, de 12e valt op een maandag. -__- Iemand een ster-tip van hoe ik in goddiesnaam me ouders kan overhalen om op máándag te mogen!?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 15:26 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    komen ze nog naar Belgie? Ö


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.