• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik trek mijn kleren uit en ga in mijn lingerie weer in de grot zitten. De lapjes verband zijn gedeeltelijk weer opgedroogd en het zwem avontuurtje van mij en Jayson heeft mijn wonden ook goed gedaan. Zorgvuldig verbind ik mijn been weer en bekijk dan de twee sneeën over mijn buik en de andere over een gedeelte van mijn borst.


    ~

    Jayson

    Ik doe een van mijn ogen sneacky open wanneer ik zie dat ze half naakt zit, ik ga langzaam met mijn hand langs dr wonden en dan verder langs dr lichaam 'Die helen wel' zeg ik dan en open mijn ogen volledig.
    'Je hoeft niet bang te zijn dat mensen anders zullen kijken, het is iets wat normaal is om te hebben als je hier aan mee hebt gedaan' zeg ik met een glimlach.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik bloos maar glimlach. 'Je bent de eerste die mijn lichaam heeft gezien en ook de laatste die het zal zien.' Ik kijk hem aan en hoop dat hij snapt wat die woorden betekenden. Als ik niet met hem terug kon naar ons district dan ging ik helemaal niet terug. Ik voel zijn hand over mijn lichaam gaan en sluit mijn ogen even.


    ~

    Jayson

    Ik glimlach even 'Ik wist al dat je verlegen was, ik keek altijd naar mensen en had meestal snel door hoe ze in elkaar zaten' zeg ik met een glimlachje.
    Ik kijk naar het plafond, we zitten nog steeds in de arena en maar en van ons zal er levend uit komen.

    [Sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd ;p]

    Amelia Rivers - District 3

    Ik glimlach naar hem. 'Niemand heeft me ooit zo gezien, laat staan met me gaan naakt zwemmen.' Ik voel mijn wangen rood worden. 'Je maakt veel dingen in me los, dingen die ik normaal nooit zo durven.' Het voelt fijn met Jayson. Sinds wat er was gebeurd vanmiddag was hij weer totaal veranderd. Ik glimlach en bekijk hem.


    ~

    Jayson

    Ik kijk dr even aan maar mijn blik was verrandert 'je snapt wel... dat aan het einde een van ons dood moet he' zeg ik dan en sta op 'Ik zal niet de gene zijn die jouw vermoord, jij hebt een plek om naar terug te keren ik niet' zeg ik en leun tegen de muur aan, de gedachte zit nog steeds in mijn hoofd.

    [& Ik kan nogsteeds niet door dus niet dat je straks denkt dat ik geen interesse heb of wat dan ook.]

    Amelia Rivers - District 3

    Ik slik even heel erg en kijk naar de grond. 'Zover is het nog niet.' Je hoort duidelijk in mijn stem het verdriet. Ik sta op en loop rustig de grot uit waarna ik op een steen ga zitten en voor me uit kijk naar het water. Ik voel weer tranen lopen en kijk even naar boven zodat de mensen die kijken goed kunnen zien wat dit allemaal met me doet.


    ~

    Meireles schreef:
    [& Ik kan nogsteeds niet door dus niet dat je straks denkt dat ik geen interesse heb of wat dan ook.]


    [Dat zie ik zelf ook wel hoor. Ik kijk elke dag op de RPG]


    ~

    Jayson

    Ik zie dr weglopen maar doe geen moeite om dr achteraan te gaan, ik pak mijn spullen op waarna ik de grot uitloop 'Het.. Het is beter als we vanaf hier uit elkaar gaan' zeg ik waarna ik mij omdraai en dieper het vulkaan gebergte inwandel. De tranen lopen langzaam langs mijn wangen en verdampen als ze de grond raken.

    Khedira schreef:
    (...)

    [Dat zie ik zelf ook wel hoor. Ik kijk elke dag op de RPG]


    [K, mooi.]

    Amelia Rivers - District 3

    'Wil je me nog meer pijn doen?' roep ik hem huilend na. Ik laat mezelf van de steen af glijden en ren naar hem toe, voor de zoveelste keer. Ik pak hem bij zijn arm vast. 'Ik kan verdomme niet zonder je Jayson' schreeuw ik huilend en zwak naar hem. 'Je beloofde me keer op keer dat we een manier vinden om samen te overleven en nu loop je weg.' Ik zie bij hem ook tranen lopen wat me nog meer pijn doet. 'Of we komen samen levend hierweg, of we sterven samen hier' zeg ik zacht en pak zijn hand in de hoop dat hij me steunt met die woorden.


    ~

    Meireles schreef:
    (...)

    [K, mooi.]


    [Het is mijn RPG remember? En hou nu je berichtjes maar voor je als je niks zinnigs te melden hebt;P]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Het is mijn RPG remember? En hou nu je berichtjes maar voor je als je niks zinnigs te melden hebt;P]


    Ik zeg gewoon dat ik niet verder kan ;p