• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Elena

    ik kijk naar Jerro hoe hij lekker bezig is maar onderweg kwamen we bij een meertje. hey Jerro heb jij je waterdichte rugtas bij je. Want ik heb een idee voor de vis. zo ja dat moeten we even ruilen dan neem jij mijn rugtas voor je wild.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Ja, hier" ik prutste wat onder mijn cape en gooide de tas naar haar toe. "Hij zat toch al niet meer zo lekker onder mijn cape zonder shirt" grijnsde ik en ik liep weer verder. Ik was een met de schaduwen, een met het bos. Mijn groene cape was de perfecte kleur in dit gebied. De groene bomen en de donkere schaduwen. Mijn zwarte gebruikte ik voor gebieden als de rots vlakte, met al haar as.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik vang de tas en doe hem vol met water. En kijk hoe Jerro het bos in loopt en ik hier alleen achter blijf. Ik gooi me net uit en haalde hem terug er zat niks in maar ik gaf niet op het gebeurde een paar keer dat de net leeg was. maar als ik hem er weer in gooi en naar binnen haal. Zat er eindelijk genoeg vis in voor paar dagen. Ik doe de vis in de tas die ik vol heb gedaan met water en doe hem op mijn rug. En kijk even om me heen waar jerro is en doe me cape om en ren diep het bos in Jerro waar ben je.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:28 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Meireles schreef:
    [Ik wacht even tot Lisanne gereageerd heeft, want ik kan anders niet echt verder ;p]


    [Dat hoef je niet te melden aan de 4 personen die nu nog mee doen hoor.]


    ~

    Jayson

    Ik kijk dr even aan maar wijs het af, zoveel eten heb ik ook weer niet nodig. Ik bedenk me net dat we vlak bij het meer zitten en ik nog steeds die stukjes touw heb dus kan makkelijk gaan vissen.
    Ik glimlach even waarna ik weer naar buiten loop, als ik naar het meer kijk zie ik een meisje vissen, ik duik achter wat stenen die mij goed verbergen dankzij mijn zwarte kleding en haal voorzichtig wat kunai's tevoorschijn zodat ze mij niet hoort. Als ik weer opkijk zie ik dr wegrennen richting het bos en grijns even, dus ze zijn daar heen gegaan, hoe makkelijk wil je het maken als ze in een van de vele vallen lopen die daar liggen en stop de kunai's weer terug.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:54 ]

    Paddo schreef:
    Jayson

    Ik kijk dr even aan maar wijs het af, zoveel eten heb ik ook weer niet nodig. Ik bedenk me net dat we vlak bij het meer zitten en ik nog steeds die stukjes touw heb dus kan makkelijk gaan vissen.
    Ik glimlach even waarna ik weer naar buiten loop, als ik naar het meer kijk zie ik een meisje vissen, ik duik achter wat stenen die mij goed verbergen dankzij mijn zwarte kleding en haal voorzichtig wat kunai's tevoorschijn zodat ze mij niet hoort.



    sorry had mijn pagina niet vernieuwt toen ik die van aan gepast had zag ik pas jou bericht dus het klopt niet echt meer

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:31 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk naar Jayson die naar buiten loopt om te vissen. Zelf haal ik de reepjes stof die als verband dienden van mijn lichaam. 'Jayson' zeg ik en kijk naar buiten waar ik hem nergens zie zitten. Verbaasd steek ik mijn hoofd buiten de grot. 'Jayson' zeg ik nu fluisterend.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:48 ]


    ~

    Jayson

    Ik lach even en kom vanaf de steen vandaan en kijk naar Amelia die nog geen 10 meter verderop staat in de grot opening 'Ik ben hier' zeg ik en loop richting haar. De zwarte kleding helpt blijkbaar erg goed, ik omhels dr waarna ik naar binnen weer loop 'Ze zijn naar het oerwoud toe, als ze dom genoeg zijn lopen ze in de vallen' zeg ik met een grijns waarna ik mezelf op de grond laat vallen en achterover ga liggen.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik glimlach even. 'Kan ik mijn verbandjes wassen in het meertje en mijn lichaam?' vraag ik en kijk hem aan. 'Of denk je dat het niet veilig is.' Ik bekijk de wond die zich op mijn been bevind en slik. Het ziet er niet schoon meer uit. Ik moest mezelf echt een beetje opknappen.


    ~

    Jayson

    Ik lach even 'Dr is niemand meer in deze omgeving zover ik heb gezien dus je kan gerust naakt zwemmen als je dat zelfs nog wilt' zeg ik met een lachje erachteraan. Ik wacht op dr reactie, zometeen gaat ze het nog echt doen ook, dat wil ik natuurlijk niet missen.

    Amelia Rivers - District 3

    Grijnzend kijk ik hem aan. 'Ga je mee dan?' Ik steek mijn tong uit en was eerst de verbandjes die ik tenslotte op een steen in de grot leg te drogen. Zonder schaamte kleed ik me uit en gooi mijn kleren bij mijn tas. Mijn lichaam zit onder het bloed en krassen. Ik kijk even lief naar Jayson.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 23:45 ]


    ~

    Jayson

    Een glimlach komt op mijn gezicht en wacht niet voor een tweede uitnodiging, ik gooi mijn kleding van mijn lichaam af waarna ik naar Amelia toe loop. Ik omhels dr even 'Wie het eerste bij het water is' zeg ik waarna ik er een zetje naar achter geef en begin te sprinten richting het meer.

    Amelia Rivers - District 3

    Lachend ren ik achter hem aan. Ik ren hem een stukje voorbij en kijk grijnzend even achterom. 'Kom dan' roep ik en steek lief mijn tong uit. Ik kom bij de rand en wacht daar tot Jayson naast me stopt. 'Laten we er samen inspringen' zeg ik grijnzend.


    ~

    Jayson

    Ik lach even waarneer ze stopt, ik wist dat het meer meteen al diep was dus omhels Amelia terwijl ik door ren en samen vallen we in het water. Ik kom omhoog en begin gelijk met lachen vanwege het gezicht van Amelia.
    Ik begin wat te spetteren met het water en duik zelfs voor een lange tijd onder water waarna ik dr omlaag trek.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik lach naar Jayson als hij me naar beneden trekt. Ik zwem een rondje om hem heen en geniet van het water. Het frist me op en laat me beter voelen. Ik trappel mezelf weer naar boven en haal weer normaal adem. De zon ging steeds verder onder maar het licht van de maan die zich vormde scheen op ons in het water. Het was heerlijk.


    ~